Бөлім 1А Визуалдыөнер | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Натюрморт өнері, Ұлттықүлгідегісәндік натюрморт |
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары | 5.1.5.2Шығармашылық идеяларды іске асыру үшін нобайлар орындау.5.1.6.4 Таңдаған тәсілдерінің қасиеттерін ескере отырып, көркемөнер материалдарын, техникаларын пайдалану мен эксперимент жүргізу. |
Сабақмақсаттары | ОқушыларҚазақстандықжәнеәлемдіксуретшілердің (натюрморт) туындыларынзерттеп, қарастырады.Заттарды қолдана отырып қағаз бетіне композицияның ержелерін ескере отырып конструкциясын тұрғызады. |
Жетістіккритерийлері | Қазақстандықжәнеәлемдіксуретшілердің (натюрморт) туындыларынбіледі.Форматқа композициясын құрастыра алады.Түспен орындайды Жұмыстарын таныстыра алады. |
Тілдікмақсаттар
| Оқушыларорындайалады…білімдерінжәнетүсініктерінқолдауүшіноларжұппенжұмысістейалады. Диалогтарменжазбажұмыстарыүшінқажеттісөздер:Сіздің ойыңызш асуретші неүшін … материалдардықоладанады?Сіз сипаттапбереаласыз ба? Бұл техника сізге не үшінұнады? Суретші жұмысы сізді не үшін қызықтырды? Өз жұмысыңызды қалай жақсартар едіңіз?Пәнгетән лексика жәнетерминалогия:Өнердің қайта өркендеуі, заманауиөнер, мүсін, пейзаж, натюрморт, дақ, көлем, форма, кеңістік, түс, сызық. |
Құндылықтардыдарыту
| Оқушы бір-бірімен ынтымақтастық пен ашық пікір бөлісіп, шығармашылық көзқараспен еңбектенеді. Сабақ барысында еңбектену құндылығын бойына сіңіреді. |
Пәнаралықбайланыстар | Тарих: Оқушылар Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын зерттеп, қарастырады. |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет желісін пайдалана отырып әлемдік суретшілердің жұмыстарын талқылау мысалы, Снайдерс, Ф.Хальс, А.Ғалымбаева. |
Бастапқы білім
| АлдыңғысабақтаҚазақстан суретшілерінің шығармашылығы. Бейнелеу өнері түрлері мен жанрларымен танысты.
|
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы (5 минут) | Амандасу. Сабақтың тақырыбымен таныстыру. Натюрморт өнері, Ұлттық үлгідегі сәндік натюрморт. Оқушыларға мақсатпен критерий парағын таратып беру.Презентация Қазақстандық және әлемдік суретшілердің (натюрморт) туындыларын оқушылар назарына ұсыну. Сұрақ:Берілген жұмыс қандай жанрда орындалған?Ұлттық мән мәтінді натюрмортты қандай элементтер арқылы ажыратамыз? Натюрморттағы ұлттық элементтер арқылы қандай мәдениет бар екенін түсіндіру.Оларды не біріктіріптұрғанынайту. Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
| Сәндік натюрмортКөркемдік галерея ARTUMAR. Натюрморт бөліміНатюрморт салу үлгілері |
Сабақтыңортасы(25 минут)
| Практикалықжұмыс: жекежұмысБірнеше ұлттық заттарды жинақтау (ұлттық ыдыстар, музыкалық аспаптар, бас киімдер, және т.б.) оқушылар оймен өзіндік композицияларын құрастырады.Оқушылар таңдаған бірнеше заттарды құрастырып форматқа композициясын орындайды.Оқушылар орындалу техникасын таңдайды (гуашь, акварель, түрлі түсті қарындаштар) | Натюрморт:http://www.picture-russia.ru/genre/6http://veta.kz/products/1247420Сурет көшірмесіАйша Ғалымбаев |
Сабақтыңсоңы (10 минут)
(5 минут) | Жұмыстарынтаныстыруүшін 3-4 минут беріледі.Оқушылар өздерінің шығармашылық жұмыстарын таныстырып, жұмыста қолданған материалды, техниканы және өз жұмысын бастауға себеп болған суретші туындысын түсіндіреді.Сабақтың соңында рефлексия орындайды:-нені білемін, нені үйрендім-не түсініксіз болды-немен міндетті түрде жұмыс жасау керек |
|
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкез-келгенкезеңіндеқолданылаалады | Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.ОсысабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? | Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
|
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарданегекөңілбөлуқажет?
|