Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасыТобы:Тәрбиеші:Күні:Білім беру саласы:Қатынас.Бөлімі:Көркем әдебиет.Тақырыбы: «Наурыз мейрамы»Мақсаты:Шығыс күнтізбесі жайлы білімдерін жетілдіру. Шығыс күнтізбесі бойынша жаңа жыл 22−наурыздан басталатынын, күн мен түн теңесетінін түсіндіру. Наурыз мейрамының басқа мейрамдардан айырмашылығын ажырата білуге үйрету.Қажетті көрнекіліктер:суреттер, хрестоматия.Алдын− ала жүргізілетін жұмыс:Наурыз мерекесі туралы тақпақтар жаттату.Қостілдік құрам:Мейрам−праздник, көктем−весна, гүлдер−цветы.Әдіс−тәсілдер:түсіндіру, көрсету, әңгімелесу.
Іс- әрекет Кезендері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі.Балалар тәрбиешімен бірге «Наурыз-біздің жаңа жыл» әнін қосылып айтады.Наурыз-біздің жаңа жыл(сөзі, әні Ж.Қалжанованікі) Наурыз келді, балалар, Көктеді қыр-жағалар. Наурыз тойын тойлайық, Жаңа жылда, ағалар. Наурыз, наурыз, Келді біздің жаңа жыл.Көктем келді, балақайЖасарды жер, алақай.Наурыз тойын тойлайық,Әсем әнге сал апай. Наурыз, наурыз. Келді біздің жаңа жыл.Бәйшешектер гүлдеді, Қорада мал төлдеді.Наурыз тойын тойлайық.Қосыл, аққу, көлдегі.
Әнге қосылады.
Балалар шеңбер бойына тұрып, әнді орындайды.
ІзденушілікҰйымдастыру-шылық
Кіріспе әңгіме.Белгілі ақын Оразақын Асқардың «Наурызым, армысың!» өленің мәнерлеп оқып беру. Наурызым, армысың! Ата-бабам тойлаған, Наурызым, армысың! Қызығына тоймаған, Дарқан дала, қарлы шың. Қауыша алмай қанша жыл, Қалдық сенен адасып, Төрле, есіктің бәрі ашық. Мерекені байырғы Алды халқым қабылдап. Ақ дастарқан жайылды, Ошақта от жалындап.
Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.-Мен сендерге оқып берген өлең шумағында не жайлы айтылған?-Наурыз мейрамын қалай қарсы алады?
Балалардың жауабы..
Күтілетін нәтиже:Білу:өлеңнің мазмұнын.Үйрену:күн мен түннің теңелетінін, басқа мейрамдардан айырмашылығын ажыратуда.Меңгеру:Наурыз мейрамы туралы түсініктерін қалыптастырып, салт-дәстүрді құрметтеуді.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы Тобы: «Жұлдыз-ай» Тәрбиеші: А.Қ.НұрмағанбетоваБілім беру саласы:Қатынас.Бөлімі:Көркем әдебиет.Тақырыбы: «Наурыз мейрамы» (өлең)Мақсаты:Шығыс күнтізбесі жайлы білімдерін жетілдіру. Шығыс күнтізбесі бойынша жаңа жыл 22−наурыздан басталатынын, күн мен түн теңесетінін түсіндіру. Наурыз мейрамының басқа мейрамдардан айырмашылығын ажырата білуге үйрету.Қажетті көрнекіліктер:суреттер, хрестоматия.Алдын− ала жүргізілетін жұмыс:Наурыз мерекесі туралы тақпақтар жаттату.Қостілдік құрам:Мейрам−праздник, көктем−весна, гүлдер−цветы.Әдіс−тәсілдер:түсіндіру, көрсету, әңгімелесу.
Іс- әрекет Кезендері
Тәрбиешінің іс- әрекеті
Балалардың іс- әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық
Ұйымдастыру кезеңі.Балалар педагогпен бірге «Наурыз-біздің жаңа жыл» әнін қосылып айтады.Наурыз-біздің жаңа жыл(сөзі, әні Ж.Қалжанованікі) Наурыз келді, балалар, Көктеді қыр-жағалар. Наурыз тойын тойлайық, Жаңа жылда, ағалар. Наурыз, наурыз, Келді біздің жаңа жыл.Көктем келді, балақайЖасарды жер, алақай.Наурыз тойын тойлайық,Әсем әнге сал апай. Наурыз, наурыз. Келді біздің жаңа жыл.Бәйшешектер гүлдеді, Қорада мал төлдеді.Наурыз тойын тойлайық.Қосыл, аққу, көлдегі.
Әнге қосылады.
Балалар шеңбер бойына тұрып, әнді орындайды.
ІзденушілікҰйымдастыру-шылық
Кіріспе әңгіме.Белгілі ақын Оразақын Асқардың «Наурызым, армысың!» өленің мәнерлеп оқып беру. Наурызым, армысың! Ата-бабам тойлаған, Наурызым, армысың! Қызығына тоймаған, Дарқан дала, қарлы шың. Қауыша алмай қанша жыл, Қалдық сенен адасып, Төрле, есіктің бәрі ашық. Мерекені байырғы Алды халқым қабылдап. Ақ дастарқан жайылды, Ошақта от жалындап.
Сұрақ-жауап арқылы әңгімелеу.-Мен сендерге оқып берген өлең шумағында не жайлы айтылған?-Наурыз мейрамын қалай қарсы алады?
Балалардың жауабы..
Күтілетін нәтиже:Білу:өлеңнің мазмұнын.Үйрену:күн мен түннің теңелетінің, басқа мейрамдардан айырмашылығын ажыратуда.Меңгеру:Наурыз мейрамы туралы түсініктерін қалыптастырып, салт-дәстүрді құрметттеуде.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз