Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
8
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу;
2.Сыныпты
түгендеу;
3.“Мен актермін...”
әдісі оқушыларға түрлі
эмоцияларды орындату арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
4.
Топтастыру.
5.Топтық ережені еске
түсіреді.
6.Оқу тапсырмасын
қайталау.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйсымдастыру:
Оқушылар түрлі түсті карточкаларды таңдау арқылы үш топқа
бөлінеді:
I топ- қызыл түс;
II топ- көк түс;
III топ – жасыл түс
Оқушылар топқа бөлінген
соң әрі қарай жіберілген сілтемеге өтіп quiziz. сom сайтына
тіркеліп, өткен тақырып бойынша тест тапсырмаларын
орындайды.
|
Мақсаты:
оқушылардың
психоэмоционалдық жағдайларын жақсарту, бір-бірімен жақсы
қарым-қатынас орнату. Шығармашылық қабілетті әрі қарай дамыту.
Релаксация арқылы жағымсыз ойлардан
арылу.
Тиімділігі: оқушылар түрлі
эмоцияларды орындау арқылы өзін басқалардың жанында еркін ұстай
алады, көңіл күйлері көтеріледі.
|
https://quizizz.com/admin/quiz/6086e8febd3665001b719fb4
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа
сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында ой қозғау сұрақтарын және
тапсырмаларына
ұжымдық талқылау жасау. Оқушыларға
жалпылама
төмендегі сұрақтар беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір
алмасады.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын, мақсатын,
термин сөздерді таныстырады.
Мұғалім жаңа сабақ
бойынша қысқаша мағұлмат айтады, оқушылар назарына видеоматериал
ұсынады.
|
Білу және түсіну сұрақтарына жауап
береді:
-
Бүйрек қандай
мүше?
-
Бүйрек адам организмінің қай
бөлігінде
-
орналасқан?
-
Бүйректің құрылымдық және
қызметтік бірлігі қалай аталады?
-
Нефронның басты қызметі
қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың
өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын
анықтауға мүмкіндік береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Презентация
Видеоматериал сілметесі:
https://youtu.be/UHZjPPawzTk
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
|
Оқулықпен және қосымша материалдармен
жұмыс.
«Галереяға саяхат» әдісі арқылы әр топқа берілген
суреттерге байланысты ой тұжырымын ватманға түсіруді тапсырады,
бақылайды.
|
Топтық жұмыс.
«Галереяға саяхат» әдісі арқылы әр топ берілген суреттерге
байланысты ой тұжырымын ватманға
түсіреді.
Топтар арасында ақпарат
алмасады.
1 топ- Нефронның құрылысы мен
қызеті;
2 топ- Несептің түзілу үдерісін
түсіндіру;
3 топ- Абсорбция және
реабсорбция үдерісін түсіндіру.
|
1.Нефронның құрылымын ажырата
алады;
2.Несептің түзілу үдерісін
сипаттай алады;
3.Абсорбция және реабсорбция
үдерістерін ажырата алады.
ҚБ. Бағалау
парақшасы
|
Презентация
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, құрал-саймандары, АКТ
|
Жеке
жұмыс
|
Қолдану айдарындағы тапсырманы
орындатады,
Wordwall платформасы
арқылы.
Нұсқау, бағыт-бағдар,
қолдау көрсетеді.
|
Оқушылар экрандағы қосулы тұрған Wordwall платформасың
ішіндегі «Кездейсоқ сандар» деген бөлімі бойынша жұмыс жасайды.
Алдарына түскен сандардың ішінде сұрақтар жасырылған сол сұрақтарға
жауап береді.
|
Дескриптор:
Дескриптор
1.Нефронның құрылымы мен
қызметтерін сипаттай алады;
2.Фильтрация және абсорбция,
реабсорбция үдерістерін ажырата
алады;
ҚБ мұғалімнің мадақтауы, бағалау
парақшасы
|
|
Жұптық
жұмыс
|
Нұсқау, бағыт-бағдар,
қолдау көрсетеді.
|
-
Нефронның негізгі құрылымдық
бірліктеріне сипаттама береді сәйкестендіру кестесі
арқылы.
|
Дескриптор:
1. Талдау жасайды.
2. Нефронның негізгі құрылымдық бірліктерін
сипаттайды.
Оқушыларды ынталандыру
мақсатында «Мадақтау сөз» әдісі арқылы
бағалайды..
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері, құрал-саймандары, АКТ
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс: - бүгінгі сабақта
мен....түсіндім, ...білдім,
....көзімді
жеткіздім.
- ......қиындық тудырды.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
|