Материалдар / Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?

Материал туралы қысқаша түсінік
өткізген сабақ,әріптестерге көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Маусым 2018
7718
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Дүние жүзі тарихы Мектеп: Талдысай ЖОББ мектебі
Күні: Мұғалім аты-жөні: Алиева Айгул Маденовна
Сынып: 5 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлімі: 3В: Ежелгі ГрекияСабақ тақырыбы: Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?
Оқу мақсаты5.3.2.1 ежелгі дәуірдегі мемлекеттердің қарым-қатынастарын сипаттау үшін «империя» сөзін білу және қолдану5.3.2.2 жаулап алу соғыстары мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін түсіндіру
Сабақтың мақсатыАлександр Македонский империясының скифтердің территориясына жасаған жорығының сәтсіз болуының себептерін анықтау
Бағалау критерийлері
  • Оқушылар «империя» сөзіне анықтама береді
  • Александр Македонский мен скифтер туралы біледі
  • А. Македонскийдің скифтерге қарсы сәтсіз жорығын біледі
  • Тілдік мақсаттарӘскери жорық, фаланга, әскер, скифтер, сарматтар, Парсы, патша, тайпа, Орта Азия, Қырым, Қара теңіз, Геродот, археология, ежелгі грек авторлары, одақ, мемлекетКеректі сөз тіркестері:Александр Македонскийдің басты ерекшеліктері ...Скифтердің территориясы ... және .... арасын қамтидыА. Македонскийдің жорықтарының басты бағыттары ...Македондықтардың скифтерді жаулап ала алмауының себебі ...
    Алдыңғы біліміОқушылар Европалық мемлекеттердің даму тарихының ерекшеліктерін біледі
    Сабақ барысы
    Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер Ресурстар
    Ұйымдастыру сәті

    5 мин





















    Сабақтың басы

    10 мин



























    Амандасу. Оқушыларды түгендеу.

    Тақырыпқа шығу:Қалай ойлайсыздар, бүгінгі біздің сабақтың негізгі мақсаты қандай болуы мүмкін? Сабақ мақсатын көрсету.

    «Александр Македонский деген кім?»Александр Македонский туралы текстті оқып, «Ақиқат немесе Жалған» сұрақтарына жауап беріңіз.

    Дескрипторлар:
  • Александра Македонсийдің өмірбаянын біледі
  • Ол туралы ақиқат және жалған фактілерді ажырата алады.
  • Соңынан дұрыс жауабын көрсетіп, өзара тексеру жұмыстарын ұйымдастыру.

    Сабақ тақырыбы бойынша презентация, Александре Македонский туралы текст
    Сабақтың ортасы

    7 мин

    «Скифтер дегеніміз кімдер?»Текстті оқып, жұп болып, келесі кілт сөздерді қолдана отырып, тақырып бойынша кемінде 3 сөйлем құрастырыңыз.
  • Көшпенділер;
  • Отырықшы халық;
  • Евразия;
  • Геродот;
  • Археология;
  • Сақ-сарматтар
  • Оқушылар жұмысы, постерлер
    Сабақтың соңы

    15 мин





















    Рефлексия3 мин
    «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?»Текстті оқып, осы соғыстың әрбір қатысу жақтарының іс-әрекеттерін топ болып сипаттаңыздар.І топ: А. Македонский бастаған македондықтардың іс-әрекеттерін, жорық жасау себептерін көрсетеді.ІІ топ: Хорезм патшасы Фарасман мен оның қарамағындағылардың іс-әрекеттерін талдайды, неге макендондықтармен одақ құрғанын айтады.ІІІ топ: скиф тайпаларының іс-әрекеттерін, не үшін және қалай қарсылық көрсеткенін сипаттайды

    Дескрипторлар:А. Македонскийдің скифтерге шабуылының кемінде 2 себебін атайдыСкифтердің қарсылық көрсетуінің 2 себебін айтадыХорезм патшасының А. Македонскиймен одағының себептерін көрсетеді

    Рефлексия:



  • Үй тапсырмасы: эссе жазу
  • Үй жұмысы

    Эссе жазу, тақырыбы: «Неліктен Александр Македонский скифтерді бағындыра алмады?» (50 сөз)
  • РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

    РефлексияСабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
    Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: 2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!