Материалдар / Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады 6 сынып дүние жүзі тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады 6 сынып дүние жүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары: Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату., Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2021
2104
11 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10-күн, 1-сабақ 1-үлестірме материал

Сабақжоспарының шаблоны


Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: «Абсолютизм: Батыс пен Шығыс»

Мектеп: Шымкент қаласы №94 жалпы орта мектеп

Күні:08.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні: Байзакова Анар Мусаевна

Сынып:6 «А» сынып

Қатысқандар: оқушы

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады ?

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.3.1.2 – Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажырату;

6.3.1.5 – саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін салыстыру

Сабақтың мақсаты

1.Барлық оқушылар: Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билікті) біледі,түсінеді.

2.Басым оқушылар: Саяси биліктің ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі ел билеушілерінің қызметін сипаттайды.

3.Кейбір оқушылар: Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын ажырата отырып, саяси биліктің ерекшеліктерін анықтап, ел билеушілерінің қызметін талдайды.

Бағалау критерийлері

  • Билік формаларын анықтайды.

  • Батыс пен Шығыстағы монархия формаларын (сословиелік-өкілдік және шексіз билік) ажыратады.

  • Англия мен Осман империясындағы монархиялық жүйені талдайды.

  • І Карл мен ІІ Осман империясындағы монархиялық жүйені салыстырады

Тілдік мақсаттар


  1. Оқушылар орындай алады:

  • Ақпаратты өз сөзімен баяндайды.

  • Тақырып бойынша мәтінмен жұмыс жасайды.

  • Өз білімін кестеге түсіре алады.

  1. Пәндік лексика және терминдер.

«Абсолютизм», «Тюдорлар әулеті», «жалдамалы жұмысшы», «капиталист», «империя». «Осман империясы», «шексіз монархия», «Санжак бейлер», «вакуф».

  1. Диалогқа / жазылымға қажетті сөз тіркестері.

  • І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмауының тиімділігі..............

  • І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмауының тиімсіздігі.............

Құндылықтарға

баулу




  • Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

  • Зайырлы қоғам және жоғары руханият

  • Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Пәнаралықбайланыс

География ( 11 сынып §7 , §22, §28 тақырыптар) мемлекеттердің саяси картада орналасуы.

Алдыңғы білім


  • Шексіз билікті түсінеді.

  • Батыс және Шығыс мемлекеттік құрылысын біледі.

  • Юнлэ мен Токугава билігі мен таныс.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

(2 минут)



(3 минут)








Сергіту сәті «Теңеу» әдісі

(көңіл күйін сыныптағы заттарға теңеу).

Алдынғы білімге тоқталу

Ширату тәсілі.

Б.С.М. Тапсырма-1 «Конверттегі сұрақ» әдісі

1.Монархия дегеніміз не?

2.Монархия формаларын ата.

3. Парламент дегеніміз не?

4.Абсолюттік монархияның негізгі белгілерін ата.

5.Империя деген не?

6. Юнлэнің билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма?

7. Токугава билігі Батыс билеушілірінің билігіндей шексіз болды ма?

8.Қытай, Жапония елдерінің монархиялық жүйесін ата.


Жеке бағалау.

«Мозайка»әдісі арқылы топқа бөлу.









Слайд



Сұрақтар,

АКТ ны пайдалану



Оқулық, суреттер, дәптер, стикерлер,



Топтық бағалау

Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі

Топқа бөлетін арнайы суреттер.

Сабақтың ортасы

30 минут







(4 минут)







(10 минут)







































(11 минут)



























(5 минут)


Сабақ тақырыбы:

Неліктен І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмады?

Сабақ мақсаты:

Мұғалім түсіндірмесі

Б.Т. Тапсырма-1. Мәтінмен жұмыс

«INSERT» әдісі

Тақырыбы:

  • І Карл билігімен танысу

  • ІІ Осман билігімен танысу



Б.Т. Тапсырма-2 «Фишбоун» әдісі





І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіз талпыныстарының себептерін талдаңыз.

Дескриптор:

І Карлдың шексіз билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды.


Сәтсіздіктерінің себептері мен дәлелдерін келтіреді.


Шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіздіктерін талдайды.


ІІ Османның билігіндегі сәтсіздік проблемасын анықтайды.


Сәтсіздіктерінің себептері мен дәлелдерін келтіреді.


Шексіз билеуші монарх болудағы сәтсіздіктерін талдайды



Қорғау


Бағалау критерийлері

1.Сұраққа нақты жауап беру

2.Тақырыптың ашылуы

3.Құнды пікірдің болуы

Бағалау тәсілі: «Екі жұлдыз – бір тілек» әдісі


Қ.Б.Топтық бағалау


Б.Т. Тапсырма-3 «Венн диаграммасы» әдісі

І Карл мен ІІ Осман империясындағы шексіз монархиялық жүйені салыстырады.

І Карл билігінің

Айырмашылықтары

Ұқсастықтары

ІІ Осман билігінің

Айырмашылықтары








Дескриптор:

І Карл мен ІІ Осман шексіз билігінің айырмашылықтарын салыстырады.


І Карл мен ІІ Осман шексіз билігінің ұқсастықтарын салыстырады.



Қорғау

Бағалау критерийлері

1.Сұраққа нақты жауап беру

2.Уақытты тиімді пайдалану

3.Ұтымды идеялар ұсыну

Бағалау тәсілі: «Бутерброд» әдісі


Қ.Б.Топтық бағалау

Ойтолғау тәсілі:

Ж. Тапсырма-2 «Тарихи диктант» әдісі бойынша оқушылар сабақты тұжырымдайды.

  • І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмауының тиімділігі..............

  • І Карл мен ІІ Осман шексіз билеуші монарх бола алмауының тиімсіздігі.............

Қ.Б. Өзара бағалау.






АКТ ны пайдалану




Слайд

Оқулық, суреттер, дәптер, стикерлер, маркетлер





Балық қанқасының суреті

А-3 қағазы













Топтық бағалау


Қалыптастырушы бағалау жүргізіледі











«Екі жұлдыз бір тілекке» арналған стикерлер(жұлдыз қиындылары)




Объект 4


АОбъект 3 КТ ны пайдалану

Слайд

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!