Материалдар / Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады

Материал туралы қысқаша түсінік
Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? Қысқа мерзімді жоспарды күнделікті сабақтарда пайдаланады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2019
7471
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Дүние жүзі тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

1С бөлімі - Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі әлем

Мектеп: Түркістан облысы, Шардара ауданы,"Сырдария" жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Суешов Адина Текебаевич

Сынып: 9 (8)

Қатысқан оқушылар саны: 20

Қатыспаған оқушылар саны: жоқ.

Сабақ тақырыбы:

Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.2.4 – Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдау және бағалау


Сабақ

мақсаттары


Париж конференциясының максатын талдау аркылы Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін тарихи бағалау


Бағалау критерийлері

Париж конференциясының міндетін анықтап, халықаралық бейбітшілік ұйымы -Ұлттар Лигасының қызметіне тарихи баға береді.

Версаль-Вашингтон жүйесін мақсатын талдайды.

Ойлау дағдылары

Талдау, бағалау деңгейі

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика және терминология: Ұлттар Лигасы, Мандаттық жүйе,


Айтылым дағдысы: барлық сыныппен ұжымдық талқылауда Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдау және бағалайды


Тыңдалым дағдысы: Картамен жұмыс барысында Вашингтон конференциясында қатысқан млекеттерді анықтайды


Оқылым дағдысы: АҚШ президенті В.Вильсонның халықаралық бибітшілік ұйымы Ұлттар Лигасының қызметін талдайды


Жазылым дағдысы: кластер арқылы ұлттар лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін талдай отырып, қорытынды жасайды




Диалогқа арналған және жазу үшін пайдалы сөз орамдары: Неліктен Мандаттық жүйе енгізілді? Австро-Венгрия неліктен ыдырады?


Құндылықтарды дарыту

«Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіл әлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» – құндылығы бойынша оқушылардың бойына татулықты және патриоттық сезімді қалыптастыру.

Сыни ойлау және шығармашылық даму дағдысын дамыту

АКТ қолдану дағдысы

Интерактивті тақта ,интернет материалдарын қолдану дағдысы

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарыхы, География .

Бастапқы білім


Бірінші дүниежүзілік соғыс барысында,ы тарихи оқиғалармен тарихи сабақтастырады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар



Сабақтың басы

минут


10минут

























Сабақтың ортасы

15 минут
























10 минут




Ұйымдастыру кезеңі.

Топтық ережені таныстырып,оқушыларды түгендеу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:


«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б

Сыныпты«Құттықтау хаттары арқылы» топқа біріктіремін. Оқушылардан құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға біріктіріп, жайғастырамын.

Үй тапсырмасын сұрау

Бірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті

«Сұрақ жауап» әдәсі арқылы жауап алу



Жаңа сабақ .

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары



1-тапсырма

Топтық жұмыс «Өкіл» әдісі

Топтар мәтінмен жұмыс арқылы.Париж конференциясының Ұлттар Лигасының қызметімен және Версаль-Вашингтон жүйесімен танысады. Тапсырмаларды орындап болғаннан кейін топтың бір адамы «елші» болып сайланады да постерге жазып, өз тобында сипаттап,басқа топқа баяндайды.

Дискриптор:

  1. Париж конференциясының максаты мен міндетін анықтайды

  2. Версаль –Вашингтон жүйесін құрудағы мақсатын талдайды

  3. Ұлттар лигасының қызметіне тарихи баға береді.

  4. Версаль –Вашингтон жүйесінің осалдығын анықтайды

Қ.Б Топтық бағалау



2 Тапсырма

Ж.Ж

«Картамен жұмыс»

Версаль –Вашингтон жүйесі Еуропа картасын қалай өзгерткендігін аныктап, картадан Еуропада пайда болған мемлекеттерді анықта.



Дискриптор

  1. Бітім шарт бойынша Германия қандай аумақтарынан айырғанын картадан көрсетеді.

  2. Еуропада пайда болған мемлекеттерді картадан көрсетеді

  3. Еуропа шекарасын анықтап, картадан көрсетеді.



Қалыптастырушы бағалау.Өзара бағалау арқылы


Интерактивтітакта, слайдтар





Оқушыларды құттықтау хаттары арқылы топқа бөлемін









Үй тапсырмасының сұрақтары















Елші әдісі

Плакат, маркер



Дүниежүзі тарихы 9-сыныбына арналған жоба оқулық.

Алдабек Н, Макашева К.Н. Байзакова К.И.

Алматы: «Мектеп», 2019 жыл

Expert.mektep.kz



К.Қожаахметұлы Ә.Шүпеков, М.Ғұбайдуллина

Дүниежүзі тарихы 9-сыныпқа арналған окулық

«Мектеп» баспасы, 2013 жыл





Карта





Сабақтың соңы

5 мин


Қалыптастырушы бағалау

Кері байланыс.

Үш пікір»әдісімен кері байланыс жасаймын.

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?


Кері байланыс

Үй тапсырмасы

Париж бейбіт конференциясының шешімдері бойынша аумақтық өзгерістер кестесін құрастыр.

Окулық

Саралау – оқушыларға

Қалай көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қойуды

жоспарлап отырсыз?

Барлық оқушылар. Париж конференциясының максатын талдау аркылы Ұлттар Лигасының қызметі мен Версаль-Вашингтон жүйесін тарихи баға береді

Басым оқушылар: картадан Германия қандай аумақтарынан айырғанын анықтайды.


Кейбір оқушылар . соғыстан кейінгі Еуропа шекарасын анықтап, тарихи қорытынды жасайды.

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді

жоспарлайсыз?

Әр тапсырма соңында қалыптастырушы бағалау болады.

Кері байланс. «Үш пікір»әдісімен кері байланыс жасаймын.


Денсаулық және қауіпсіздік техникасы


Денсаулық сақтау технологиясы.

Қауіпсіздік техникасы.

Сабақ бойынша

рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқу

мақсаттары

дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы

ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс

жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік\қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл болу қажет?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!