×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады

Автор:Бердиева Айбану Сыдыковна
Бағыты: Дүние жүзі тарихы
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-12

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Неліктен Ұлттар Лигасы Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін әлемде бейбітшілікті сақтай алмады? Қысқа мерзімді жоспарды күнделікті сабақтарда пайдаланады.


Дүние жүзі тарихы пәнінен қысқа мерзімді жоспары
Күні:
Сабақ тақырыбы:


мақсаттары



Ойлау дағдылары
Тілдік мақсат













Сыни ойлау және шығармашылық даму дағдысын дамыту






Ресурстар



Сабақтың басыминут































































































10 минут





Ұйымдастыру кезеңі.Топтық ережені таныстырып,оқушыларды түгендеу.Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Өзі туралы кластер» тренинг Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.бҮй тапсырмасын сұрауБірінші дүниежүзілік соғыс әлем картасын қалай өзгертті



Жаңа сабақ .Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Дискриптор:
  • Париж конференциясының максаты мен міндетін анықтайды

  • Версаль –Вашингтон жүйесін құрудағы мақсатын талдайды

  • Ұлттар лигасының қызметіне тарихи баға береді.

  • Версаль –Вашингтон жүйесінің осалдығын анықтайды

  • Қ.Б Топтық бағалау

    2 ТапсырмаЖ.Ж«Картамен жұмыс»

    Дискриптор
  • Бітім шарт бойынша Германия қандай аумақтарынан айырғанын картадан көрсетеді.

  • Еуропада пайда болған мемлекеттерді картадан көрсетеді

  • Еуропа шекарасын анықтап, картадан көрсетеді.



  • Қалыптастырушы бағалау.Өзара бағалау арқылы

    Интерактивтітакта, слайдтар







    Оқушыларды құттықтау хаттары арқылы топқа бөлемін















    Үй тапсырмасының сұрақтары



























    Елші әдісіПлакат, маркер

    Дүниежүзі тарихы 9-сыныбына арналған жоба оқулық.Expert.mektep.kz

    К.Қожаахметұлы Ә.Шүпеков, М.Ғұбайдуллина







    Карта







    Сабақтың соңы 5 мин

    Қалыптастырушы бағалауКері байланыс. Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.
  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?



  • Кері байланыс
    Үй тапсырмасыОкулық
    Саралау – оқушыларғаҚалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғарыоқушыларға қандай міндет қойудыжоспарлап отырсыз?

    материалды меңгеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлайсыз? Әр тапсырма соңында қалыптастырушы бағалау болады.



    Қауіпсіздік техникасы.
    рефлексияСабақ мақсаттары / оқумақсаттарыдұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы



    1:2:1:2:





    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.