Ынталандыру Сезімді
ояту
Ізденуші-
Ұйымдастырушы
Рефлексивті-
түзетуші
|
Оқу
іс-әрекетінің барысы:
I.Ұйымдастыру
кезеңіПсихологиялық
дайындық
Қайырлы таң,
досым
Қайырлы
күн,болсын
Жеті күннің әр
кезі
Сәттілікке
толсын
Біздің алар
бағамыз
Кілең бестік
болсын!
Біздің
ұранымыз:
-
2
3
Топтың іші
тып-тыныш
Жалқаулықты
тастаймыз,
Сабақты, біз
бастаймыз.
II Жаңа
сабақ
«Қызығушылықты
ояту»
Жұмбақты
шешу:
Көрмеген еш
тоңып,
Балменен өш
болып.
Қашанда маң
басқан,
Бұл қай
аң?
-Балалар,ал,енді аюды орысша
калай айтамыз?
Жауымнан мен қашқанда
Ағаштарға самғап бағам
Ал қарыным ашқанда
Отырып ап жаңғақ
шағам
-Балалар,ал,енді тиынды орысша
калай айтамыз?
Айбатбергенжалымбар,
Қайратбергентәнім бар. Күркіреймін ақырсам,
Қайсы аңмын,табыңдар?
-Балалар,ал,енді арыстанды
орысша калай айтамыз?
-Жарайсыңдар!
Балалар,бұларды біз бір сөзбен
қалай айтамыз?
-Жарайсыңдар
!
-Балалар аңдар қайда өмір
сүреді?
-Оларды үй жанурларына
жатқызамыз ба?
-Дұрыс айтасыңдар,балалар.Біз
оларды жабайы жануарларға
жатқызамыз.
-Жақсы. «Аң»сөзінде бізге
таныс емес қандай дыбысты естіп
тұрсыңдар?
-Әрине,балалар бизге таныс
емес ң дыбысы.
-Ендеше ,балалар бүгін ң
дыбысы және әрпімен
танысамыз
-Олай болса балалар ,ң дыбысын
бәріміз бірге айтып
көрейікші.
Балалар ң дыбысы ол сөздің
басында кездеспейді,ол сөздің ортасында және соңында
кездеседі.
-Жақсы.Қалай ойлайсыңдар ,ң
дыбысы қандай дыбыс?
-Себебі?
Дидактикалық
ойын: «Сөз ойла ,тез
ойла»
Ойын шарты : ң дыбысы
кездесетін
жаңылтпаштар,тақпақтар,мақал-мәтелдер,сөздер.
Суретпен
жұмыс.
Дарынды балдармен
жұмыс.
Кім көп
уйренді?
Сергіту сәтін
өткізу.
Әліппе-дәптермен
жұмыс.
а ___ ң аң таң
паң.
о ___ ң оң тоң
соң
ң ___ а ңа жа-ңа
жаң-ғақ
ы___ң ың қа-йың
қа-лың
ң әрпін ауада
жазу
Қатар ағашты тік
қойып,
Құрықпенен
іліпті.
Арасына жіп
қойып,
ң әрпін
құрыпты
-Олай болса дәптерімізге
бүгінгі жаңа ң әрпін әдемі етіп
жазайық.
Қорытындылау
1. Біз бүгін қандай дыбыспен
таныстық?
2. ң дыбысы қандай
дыбыс?
3.Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады
ма?
Мадақтау.Сабаққа жақсы қатысқан
балалардымадақтау
|
Психологиялық
дайындық
жасайды.
Қимылмен
көрсетеді.
Балалар
өз ұрандарын айтады.
Аю
Медведь
Тиін
Белка
Арыстан
Лев
Аңдар
Орманда
Жоқ
ың
-ың,-ың,-ың
Дауыссыз
Балалардың жауабы
Балалар
ң дыбысы кездесетін
мақал-мәтел.жаңылтпаш,такпақ
тар
айтады.
Балалар
сурет бойынша
әңгіме
құрайды.
Дарынды
бала берілген
мәтінді
оқиды.
Әр оқушы
өзінің қалаған әріпін алып,сондағы тапсырманы
орындайды.
Сергіту
сәтін би қимылымен көрсетеді.
Әліппе-дәптердегі буындар мен сөздерді
оқиды.
ң әрпін
ауа да,содан кейін әліппе- дәптерге
жазады.
Балалар
сұрақтарға жауап беріп өз ойларын
айтады.
|