Материалдар / Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі Бөлім: Отбасы құндылықтары Ашық сабақ 5
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2022
553
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

6-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Нұрдәулет Ақыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі

Бөлім:

Отбасы құндылықтары

Педагогтің аты-жөні:

Елеусіз Ақбота Шәкірқызы

Күні:

21.04.2022

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

НұрдәулетАқыш «Нағыз әже қайда?" әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.А/И2 .эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Құндылықтарға баулу:

Оқушыларды отбасы құндылығына баулу. Отбасыдағы құндылықтар оның мүшелерінің қарым-қатынасынан құрылады. Оқушыларды отбасындағы мүшелерді: атасын, әжесін, әкесі мен анасын, іні-қарындастарын сыйлауға, құрметтеуге, кішіпейілділік танытуды үйрету. Қазақ халқы отбасы құндылықтарына аса зор мән берген.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Шаттық шеңбері» әдісін пайдаланып, оқушылар тақырыпқа байланысты отбасы құндылықтары арқылы ой қозғайды.


Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру



Қима қағаздар арқылы 4топқа бөлінеді.

1- ата

2- әже

3- әке

4- ана

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Қима қағаздары салынған қорапша











Жаңа сабаққа кіріспе



5 мин.

(Ұ) «Кім жылдам» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылап, дұрыс\бұрыс ойынын ойнаймыз.





Сұрақтар:

1. Әкесі «Ер Төстік» ертегісін айтып береді. дұрыс

2.Райхан Аядан үлкен. бұрыс

3.Тәрбиеші «Қызыл телпек» ертегісін айтты. дұрыс

4. Райхан Аядан екі жас кіші. дұрыс

5.Олар Жолдастың үйіне қонаққа бармады. бұрыс

6. Ажар институтка түсті. дұрыс

7. Ая қонақтан көңілсіз келе жатты. дұрыс

8. Олар нағыз әжені көрді. бұрыс

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

5мин.


Мұғалім оқушыларға тақырыпты бекіту ретінде қайта шолу жасап түсіндіреді. Жаңа ақпараттан хабардар етеді.


Оқушылар тақырып бойынша мұғаліммен сұрақ-жауап алмасады.

Дескриптор:

-Топтық талқылау жасайды.

-Бір-бірімен пікір алмасады.

Жалпы-3 балл

Слайд, фото суреттер

Топтық жұмыс.

7 мин

Берілген ақпараттар бойынша тапсырмалар орындайды.

1- Ата тобы Венн диаграммасы Әже\Нағыз әже

2 – Әже тобы Ой толғау «Менің әжем...»

3 – Әке тобы 5 жолды өлең

4- Ана тобы «Ассоцация» әдісі

Әже

Тақырыпты оқып, берілген уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды.

Дескриптор:

-Тақырыпты оқиды, түсінеді.

-Тапсырмаларды орындайды.

Жалпы-4 балл

Оқулық

Жұмыс парақтары

Түрлі қаламсаптар

Жұптық жұмыс


«Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кестені толтыру.

Әңгіменің тақырыбы

Идеясы

Неге әңгіме «Нағыз әже қайда?» деп аталған?










Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында жұптық жұмысты орындайды

Дескриптор:

- Әңгімеден анықтамасын айтып, мысал келтіреді.

- Жұмыс дәптерлеріне орындайды.

Жалпы –3 балл

Жұмыс парақтары

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Кері байланыс» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.


Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Жеке жұмыс:

-Маған ұнады....,

- себебі...,

-енді\келесі жолы...

«Білім ағашына» іледі.

Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!



Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!