Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
5 мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен
сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Шаттық шеңбері» әдісін пайдаланып,
оқушылар тақырыпқа байланысты отбасы құндылықтары арқылы ой
қозғайды.
|
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру
Қима қағаздар арқылы
4топқа бөлінеді.
1-
ата
2-
әже
3-
әке
4-
ана
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея
немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау,
сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
|
Қима қағаздары салынған
қорапша
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5
мин.
|
(Ұ) «Кім
жылдам» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылап, дұрыс\бұрыс ойынын
ойнаймыз.
Сұрақтар:
1. Әкесі «Ер Төстік»
ертегісін айтып береді. дұрыс
2.Райхан Аядан
үлкен. бұрыс
3.Тәрбиеші «Қызыл
телпек» ертегісін айтты. дұрыс
4. Райхан Аядан екі жас
кіші. дұрыс
5.Олар Жолдастың үйіне
қонаққа бармады. бұрыс
6. Ажар институтка
түсті. дұрыс
7. Ая қонақтан көңілсіз
келе жатты. дұрыс
8. Олар нағыз әжені
көрді. бұрыс
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
5мин.
|
Мұғалім оқушыларға
тақырыпты бекіту ретінде қайта шолу жасап түсіндіреді. Жаңа
ақпараттан хабардар етеді.
|
Оқушылар тақырып
бойынша мұғаліммен сұрақ-жауап
алмасады.
|
Дескриптор:
-Топтық талқылау
жасайды.
-Бір-бірімен пікір
алмасады.
Жалпы-3
балл
|
Слайд,
фото суреттер
|
Топтық
жұмыс.
7
мин
|
Берілген ақпараттар
бойынша тапсырмалар
орындайды.
1-
Ата
тобы Венн
диаграммасы Әже\Нағыз
әже
2 –
Әже тобы Ой толғау «Менің әжем...»
3 –
Әке тобы 5
жолды
өлең
4- Ана
тобы «Ассоцация»
әдісі
Әже
|
Тақырыпты оқып,
берілген уақыт ішінде тапсырмаларды
орындайды.
|
Дескриптор:
-Тақырыпты оқиды,
түсінеді.
-Тапсырмаларды
орындайды.
Жалпы-4
балл
|
Оқулық
Жұмыс
парақтары
Түрлі
қаламсаптар
|
Жұптық
жұмыс
|
«Концептуалдық кесте» әдісі бойынша кестені
толтыру.
Әңгіменің
тақырыбы
|
Идеясы
|
Неге әңгіме «Нағыз
әже қайда?» деп аталған?
|
|
|
|
|
Оқушылар сабақты қорытындылау мақсатында жұптық жұмысты
орындайды
|
Дескриптор:
- Әңгімеден анықтамасын айтып, мысал
келтіреді.
- Жұмыс дәптерлеріне
орындайды.
Жалпы –3 балл
|
Жұмыс парақтары
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Кері байланыс»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау:
Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
-Маған ұнады....,
- себебі...,
-енді\келесі жолы...
«Білім ағашына» іледі.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалайды.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма»,
«Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан
күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы
мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып
әзірлеуді қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
|