1тапсырма: Топтық
жұмыс «Кестені
толтыр» әр топқа таратпа материалдары
беріледі.Өздері тұратын аудан, қала,елді мекендердің атауының ауысу
себебін анықтап кестені
толтыру.
№
|
Бұрынғы
атауы
|
Қазіргі
атауы
|
Ауысу
себебі
|
1
|
Шамалған
|
Үшқоңыр
|
Батыр
есімі
|
2
|
|
|
|
ҚБ: «Теңге
ілу» әр сұраққа
беріледі
(5мың тг – мазмұнды,
қызықтырар мәліметтер
бар;
10мың тг – мазмұны жақсы, ойын
анық берген;
20мың тг – мазмұны жақсы,
дегенмен ойын аша
түскенде)
2-
тапсырма: (Ж, Жт, Т) «Бірге оқимыз»
1-қадам: мәтінмен
жұмыс
2-қадам: жұпта
талқыла
3-қадам: топтық шешім дайындау
– оқылған мәтіннен 3 сұрақ
дайындау,
1-топ: Жетісу жеріндегі
қалалардың ата
2-топ: Жетісу жеріндегі
қалалардың орналасуы.
3-топ: Жетісу жерінен шыққан
тұлғалар
«Шығыр» әдісімен айналдыра
жауап беру
ҚБ: Топтарға 1 пікір
таңдаңыз:
3-тапсырма Жеке
жұмыс «Кескін картамен
жұмыс».
Саралау
тапсырмасы:
Оқушылар кескін картаға елді
мекеннің атауын
түсіреді.
Оқушылардың алдына кескін
карта карточка түрінде таратылып
беріледі.
Оқушылар терминдік сөздер мен
әкімшілік территориялық бөліністерді кескін картаға
белгілнйді
ҚБ:
«Мұғалім
бағалауы»
4-тапсырма Жұптық
жұмыс:
«Сократ
шеңбері» әдісі (10
мин)
Оқушылар шеңбер бойымен тұрып
ішкі және сыртқы шеңбер жасайды. Сабақ тақырыбы бойынша бір-біріне
сұрақтар қояды, жауап алады. Мұғалім бақылап
отырады.
ҚБ
«ҚҚҚ» қызық, құнды,
қийын
|