Өткенді бекіту.
Ойқозғау.
«Кезектескен
интервью» әдісі
1. Сөйлем дегеніміз
не?
2. Сөйлем мағынасына қарай
неше түрге бөлінеді?
3.Хабарлы сөйлем деп нені
айтамыз? (мысал келтір)
4. Сұраулы сөйлем дегеніміз
не? (мысал келтір)
5. Лепті сөйлем дегеніміз
не? (мысал
келтір)
6. Сөз дегеніміз
не?
7. Антоним деген
не?
8. Синоним деген
не?
9. Омоним деген
не?
ҚБ: «Шапалақ» әдісі
22. Мәтінді
тыңда
Аяқталмаған
ойын
Ауылдың шеті. Қарлы төбешікке
су құйылып, сырғанақ жасалған.
Бірнеше бала сырғанақ теуіп
жүр. Ағайынды Ақан мен Асан екеуі бір шанаға отырып,
төбеден төмен
зымырайды. Шананың алдына
Асан
отыратын. Ол абайсызда шанадан айырылып қалды. Бос
шана алысқа
барып
бір-ақ тоқтады.
-
Ақан, сен барып шананы алып
кел, - деді Асан.
-
Мен бармаймын. Шанаға ие бола
алмаған өзің, сен бар, - деді Ақан.
-
Жоқ, сен барасың. Сен менен
кішісің, - деді Асан.
-
Бармаймын.
Үлкенмін деп, жұмсай
бересің.
Сөзі өтпеген Асан ашуланып,
төменге түсті. Шананы сүйреткен бойы үйіне қарай бет алды. Ақан не
істерін білмей, төбе басында таңырқап
тұр.
Тіл табыса алмаған Ақан мен
Асанның ойыны осылай аяқталмай
қалды.
Мәдіхат
Төрежанов
-
Мәтін не
туралы?
-
Бұл мәтін саған қандай әсер
қалдырды?
-
Сен олардың орнында болсаң, не
істер едің?
-
Қарамен берілген сөздердің
антонимін тап.
Дескриптор:
-
Мәтін туралы айтып
береді.
-
Мәтін бойынша өзінің ойын
толық жеткізеді.
-
Қарамен берілген сөздердің
антонимін табады.
ҚБ:
«Күлегештер» әдісі
23. Көшіріп жазып, қарамен
берілген сөздердің мағынасын
түсіндір.
Түріп
жең,
Күресте
жең.
Талып
қар*,
Күре қар.
Дескриптор:
ҚБ:
Мадақтау
сөздері.
24. Суретке қарап,
суретшінің қатесін тауып көр.
Дескриптор:
ҚБ:
25. Өлеңді көшіріп
жаз.
Шақырады
Шымбұлақ*-
Аппақ-аппақ шың,
құзы!
Қуанбайтын кім
бірақ,
Жарқыраса
жұлдызы!
Темірше
Сарыбайұлы
Дескриптор:
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
26. Суреттегі зат атауларын
екі мағынада қолданып, сөйлем
құра.
Дескриптор:
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|