Материалдар / Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалысы туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2018
2042
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Л.Досаханова

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қозғалыс Мектеп: Арал қаласы, Т.Г.Шевченко атындағы № 13 мектеп
Күні: 01.02.2018 ж Мұғалімнің аты-жөні: Темірхан Жаннұр
Сынып: 7 аҚатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыЖануарлардың қозғалыс мүшелері. Тірі ағзалардағы қозғалыстың рөлі. Жануарлардың қозғалу тәсілдеріне мысалдар. Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыстәсілдері арасындағы байланыстарды анықтау
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.1.6.4 - омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстыру
Ойлау дағдысыБілу, түсіну, талдау
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: Тірі ағзалар оның ішінде омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелерін айтып мысал келтіре алады Оқушылардың басым бөлігі: омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалумүшелерін салыстырып, ерекшелігін түсіндіреді Кейбір оқушылар: Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды ажыратып талдай алады
Бағалау критерийі- омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелеріне мысал келтіру;- омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырып, ерекшелігін түсіндіру; - Жануарлардың мекен ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстарды ажыратып талдау;
Тілдік мақсаттар

Оқушылар:Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалысы туралы түсінік алады. Сабақтың  тақырыбын ашады,жануарлардың қозғалыс мүшелерін салыстырып, мысал келтіре алады


Негізгі сөздер мен тіркестер:мұртша, жұп аяқтары, қанат. қаңқа,реактивті қозғалыс, гидростатикалық қаңқа , сыртқы және ішкі қаңқа сүйектері


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: айтылымын жақсартуда ауызша тапсырмаларды орындауда сөйлеу дағдылары дамиды.Жазылым бойынша терминдерді дәптерлеріне жазады


  Талқылауларға арналған тармақтар: Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс мүшелері туралы не білесіңдер?


  Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?Неліктен қозғалыс тіршілік қасиеттерінің бірі болып табылады?
Құндылықтарға баулу



Топтық жұмыс барысында әртүрлі көзқарастарды сыйлау, бірлесе жұмыс жасау арқылы қолайлы орта қалыптастыру; Айтылған, оқылған мәліметтер сыни тұрғыдан талдау; Омыртқалы және омыртқасыз жануарларды қорғауға тәрбиелеу;
АКТ қолдану дағдылары Слайд презентациясы және бейнематериал
Пәнаралық байланысФизика, жаратылыстану, химия
Алдыңғы білімӨсімдіктердің қозғалу себептерін түсіндіру, талдау
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар
Сабақтың басы5 мин









2 мин

4 мин





3 мин
  • Сабақты ұйымдастыру
  • Өткен тақырыпты еске түсіру мақсатында «9 ромб» әдісі бойынша жүргізіледі Қ.б: бас бармақ
  • Оқушыларды топқа бөлу (жыл мезгілдеріне байланысты)
  • І топ «ЖАЗ»ІІ топ «КҮЗ» ІІІ топ «ҚЫС» ІҮ топ«КӨКТЕМ»
  • Қызығушылықты ояту:
  • Жануарлар қозғалысы туралы қысқаша мәлімет
    Қағаз қиындыларына бөлінген ромб пішінділері



    Омыртқалы және омыртқасыз жануарлар суреттері







    Сабақтың ортасы 8 мин



















    2 мин

    3 мин









    3 мин





















    2 мин

    3 мин











    2 мин
    Топпен жұмыс (постер қорғау)І. Біржасушалы және көпжасушалы жануарлардың қозғалыс ерекшелігін салыстырыңыздар2. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қозғалыс ерекшелігін салыстырыңыздар3. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың мекен ету ортасы мен қозғалыс тәсілдері арасындағы байланыстырыңыздар4. Неліктен қозғалыс тіршілік қасиеттерінің бірі болып табылады?Қ.Б: Екі жұлдыз, бір ұсынысМұғалім түсінігі:Гидростатикалық қаңқа: жауын құрттары, актиния, теңіз жұлдыздарыСыртқы қаңқалар: былқылдақденелілер, жәндіктерІшкі қаңқалар: кез-келген омыртқалыларЖұппен жұмыс «Суретті әңгімеле» әдісі Жұп болып суреттің атын тауып мекен ету ортасы мен қозғалыс мүшелеріне тоқталып іс – қимылмен көрсетеді.Қ.Б: смайлик арқылы бағалау Жеке жұмыс (Мюнстерберг әдісі)лершекіпкір, қаяғанжал, теғышыпақіретшықбұл, одоб, тақан, ратлықлат, омаснапорит, сійеүжлымиқкеріт, қяатрөт, танақебзүж, улағзоқтівиткаер, ғышыапқуааАдасқан әріптер арасында бүгінгі сабаққа қатысты тіркес және термин сөздерді тауып, сипаттама береді Қ.Б: мадақтау арқылы бағалау «Жарайсын», «Керемет», «Тамаша», «Жүйріксін» т.б«Түртіп алу» әдісі арқылы дәптерлеріне бүгінгі сабақтағы негізгі терминдерді жазып алады.

    Постер парақшалары, маркер, стикер қағаздары

























    Суреттер



    Адасқан әріптер жазылған парақшалар
    Сабақтың соңы

    6 мин







    2 мин

    «Таразы» әдісі

    Күн - тақырыптан не түсінгенің, түйгенің және ұнамды тұстарын жазады Бұлт - тақырыптан не түсініксіз болған жерлерін жазады. Үйге тапсырма: Ең жылдам және тез қозғалатын жануарларды сипаттап жазып келу
    Физика таразы, күн және бұлт қиындылары











    СаралауСіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? БағалауСіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Оқушылардың білімін арттыру мақсатында бірнеше әдістерді қолдандым. Олардың бірі «9 ромб» әдісі. Бұл әдісте оқушылардың тілдік дағдысы қалыптасады. Үйге берілген тапсырманы еске түсіріп, терминдермен жұмыс жүргіздік. Жеке оқушыларға «Мюнстерберг» әдісі бойынша адасқан әріптер жазылған парақшалар таратылады.Жаңа тақырып бойынша өтілген терминдер мен сөз тіркестерін табады. Бұл әдіс балалардың есте сақтау қабілетін арттырады. Оқушыларға сабақ соңында кері байланыс ретінде «Таразы» әдісін пайдаландым. Оқушыларға сабақта түсінгендерін, ұнамды тұстарын күн бейнеленген парақшаға, түсініксіз және ұнамсыз тұстарын бұлт парақшасына жазып шығады. Сол кезде таразы басы қай жаққа бағытталса, сабақ өз деңгейін көрсетеді Топтасқан кезде оқушылар жылдам қозғалады. Жұптық жұмыс кезінде «Суретті әңгімеле» әдісінде берілген суреттегі жануардың атын тауып, іс – қимылмен көрсетеді. Бұл жерде дене еңбегі орындалады.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?
    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: 2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!