Жаңа білім
|
І.
Оқушыларды 3 топқа
біріктіру.
ІІ. Топтарға
тапсырмалар ұсыну.
Әр амалдың нәтижелерін
алғашқы ондық бөлшекпен салыстыруды сұрау. Оқушыларды үтірді
«жылжыту» туралы қорытынды жасауға бағыттау. Оқушыларға ондық
бөлшектерді 10, 100, 1000 және 0,1; 0,01; 0,001 сандарына көбейту
ережелерін тұжырымдауды ұсыну.
-
Амалдарды
орындаңдар:
1-топ
3,567 · 100
= 3,567 :0,01
=
0,0112 · 100
= 0,0112 : 0,01
=
56,02 · 100
= 56,02 : 0,01
=
2-топ
3,567 · 10
= 3,567 :0,1
=
0,0112 · 10
= 0,0112 :
0,1=
56,02 · 10
= 56,02
:0,1=
3
-топ
3,567 · 1000 = 3,567 :
0,001=
0,0112 · 1000 = 0,0112 :
0,001=
56,02 · 1000 = 56,02 : 0,001
=
Әр топтың тұжырымдамасын тыңдау, артынан мұғалім қорытынды
жасайды.
10,100,1000, ... –ға
көбейту және 0,1; 0,01; 0,001; …-ге бөлу
ережесі: Ондық бөлшекті 10,
100, 1000, … көбейту немесе 0,1; 0,01; 0,001; … бөле үшін ондық
бөлшектің үтірін «онға»
сәйкес
1, 2, 3, … орынға
жылжыту керек
0,1; 0,01; 0,001;
…көбейту немесе 10,100,1000, ... бөлу ережесі:
Ондық бөлшекті 0,1;
0,01; 0,001; … көбейту немесе 10, 100, 1000, … бөлу үшін ондық
бөлшектің үтірін «солға» 1, 2, 3, … орынға сәйкес жылжыту
керек
1 – тапсырма. Амалдарды
орындаңдар.
1) 3,705 · 10 =
37,05
2) 22,7 : 10 = 2,27
3) 2,35 · 100 = 235
4) 0,0058 · 1000 = 5,8
5) 48,5 : 100 = 0,485
6) 5,6 : 1000 = 0,0056
Дескриптор:
|
Балл
|
Ондық бөлшекті
10,100,1000 ға көбейте алады
|
2
|
Ондық бөлшекті
10,100,1000 ға бөле алады
|
2
|
Ондық бөлшекті
10,100,1000, ... –ға көбейту және 0,1; 0,01; 0,001; …-ге бөлу
ережесін қолдана алады
|
2
|
ЕББҚ
тапсырма:
Есепте:
-
85,3 ∙ 0,01
=
12,71∙ 0,1
=
3514 ∙ 0,001
=
-
85,3 : 100
=
12,71: 10
=
3514 : 1000
=
Дескриптор:
|
Балл
|
Ондық бөлшекті
10,100,1000 ға көбейте алады
|
5
|
Ондық бөлшекті
10,100,1000 ға бөле алады
|
5
|
|
Есепті шығарады
Тапсырманы орындайды
|
Дескриптор бойынша
бағаланады
|
Үлестірмелі қағаз
|