Материалдар / Ондық бөлшектерді көбейту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ондық бөлшектерді көбейту

Материал туралы қысқаша түсінік
студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2018
420
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:

Ондық бөлшектерді көбейту
Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні:


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты5.1.2.28ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау;
Сабақ мақсатыБарлық оқушылар:оқушылардың ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару арқылы білімдерін пысықтап, тиянақтау


Оқушылардың басым бөлігі:Оқушылар тақырыпты біледі, түснеді және шығармашылық қабілеттерін дамыту арқылы сөздік қорларын дамытуға пайдаланады



Кейбір оқушылар:Теориялық білімін практикада қолдана білу және білім – білік дағдыларын қалыптастыру
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
Сабақтың басы(2-5 минут)(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.
  • Ондық бөлшек дегеніміз не?
  • Ондық таңбалар дегеніміз не?
  • Ондық бөлшектер координаталық сәуледе қалай салыстырылады?
  • Ондық бөлшектерді разрядтары бойынша қалай салыстырылады?
  • Ондық бөлшектер қалай қосылады?
  • Ондық бөлшектерді қалай айырамыз?




  • Сабақтың ортасы (6-40 минут)(МК,Ұ) Ондық бөлшекті көбейту үшін:
  • Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек;
  • Шыққан нәтижеден көбейткіштердің екеуінде үтірден кейін неше ондық таңба тұрса, көюейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен айырып бөлу керек.
  • Егер көбейтіндіде цифрлар саны айыратын таңбалар санынан аз болса, онда сол жағынан нөлдердің қажетті саны тіркеліп жазылады.
  • Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... көбейтуге тоқталайық.Мысалы: + + 42,9041 0,044414 Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне көбейту үшін, осы бөлшектегі үтірді разряд бірліктерінде неше нөл болса, сонша цифрға солға қарай жылжыту керек.Мысалы: 5,61 0,1232 0,0058
  • Ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейтуде де ондық бөлшекті натурал сандарға көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік, және үлестірімділік қасиеттері орындалады.
  • Ауыстырымдылық қасиеті:
  • Мысалы: 1,5 · 4,8 = 4,8 · 1,5 7,2 = 7,2
  • Терімділік қасиеті:
  • Мысалы: (3,9 · 8,1) · 1,04 = 3,9 · (8,1 · 1,04) 32,8536 = 32,8536
  • Үлестірімділік қасиеті:
  • Мысалы: 1) (1,8 + 2,3) · 9,1 = 1,8 · 9,1 + 2,3 · 9,1 4,1 · 9,1 = 16,38 + 20,9 37,31 = 37,31 2) (44 – 2,9) · 2,7 = 44 · 2,7 – 2,9 · 2,7 41,1 · 2,7 = 118,8 – 7,83 110,97 = 110,97Есептер шығару кезеңі.791. 629 · 31 = 19499 болатынын ескеріп,1) 62,9 · 31= 1949,9;6) 6,29 · 0,031 = 0,19499;2) 6,29 · 3,1 = 19,499;7)0,629 · 0,31 = 0,19499;3) 629 · 3,1 = 1949,9;8) 6,29 · 0,0031 = 0,019499;4) 62,9 · 0,31 = 19,499;9) 0,629 · 0,0031 = 0,0019499.5) 62,9 · 3,1 = 194,99792. Көбейтуді орындаңдар:1) 1,3 · 1,2 = 1,56;6) 9,05 · 2,3 = 20,815;2) 2,7 · 5,3 = 14,31;7) 11,07 · 0,63 = 6,9741;3)1,28 · 4,9 = 6,272;8) 29,1 · 4,5 = 130,95;4) 0,467 · 2,4 = 1,1208;9) 0,782 · 1,4 = 1,0948.5) 18,2 · 6,1 = 111,02;

    . Өрнектің мәнін табыңдар:1) (8,02 – 6,9) · 4,7 = 1,12 · 4,7 =5,264;2) 5,9 · (1,274 + 15,326) = 5,9 · 16,6 = 97,94;3) (142,08 – 140,199) · 3,7 = 1,881 · 3,7 = 6,9597;4) (53,8123 + 4,0677) · 0,14 = 57,88 · 0,14 = 8,1032.. Есептеңдер:1) 5,13 · 0,007 = 0,03591;2) 0,016 · 0,25 = 0,004;3) 0,008 · 2,2 = 0,0176;4) 0,019 · 6,2 = 0,1178;5) 7,5 · 0,0204 = 0,153; Теңдеуді шешіңдер:1) x : 5,8 = 365 2) x : 8,4 = 2,3 3) x : 8,1 = 0,15 4) x : 0,22 = 4,9 x = 365 · 5,8 x = 2,3 · 8,4 x = 0,15 · 8,1 x = 4,9 · 0,22



    Оқулық



    Аудидиск:1.7.1; 1.7.3;





    №1жұмыс дәптері



    Қосымша тапсырма:1.7

    Сабақтың соңы( 41-45мин)Жаңа материалды пысықтау. Амалдарды орындаңдар:1) 85,6 · (20,2 – 18,51) + 13,136 = 85,6 · 1,69 + 13,136 = 144,664 + 13,136 = 157,8.2) (11,12 + 32,68) · 17,9 – 95,02 = 43,8 · 17,9 – 95,02 = 784,02 – 95,02 = 689. Өрнектің мәнін табыңдар:1) 600 · (8,671 – 2,271) · 2,05 + 7,68 = 600 · 6,4 · 2,05 + 7,68 = 3840 · 2,05 + 7,68 = 7872 + 7,68 = 7872,68;2)500 –5,32 - 3,05 · (9,438 – 5,238) = 500 – 5,32 – 3,05 · 4,2 = 500 – 5,32 -12,81 = 494,68 – 12,81= 481,87.. Есептеңдер:1) 0,52 = 0,5 · 0,5 = 0,25;2) 0,33 = 0,3 · 0,3 · 0,3 = 0,09 · 0,3 = 0,027;3) 0,082 = 0,08 · 0,08 = 0,0064;4) 0,0112 = 0,011 · 0,011 = 0,000121.

    Жаңа сабақты бекіту, қорытындылау.Бүгінгі өткен ондық бөлшекті ондық бөлшекке көбейту тақырыбын қорытындылау үшін бекіту сұрақтары қойылады:Сонымен оқушылар ...1) Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?2) Егер көбейтіндідегі цифрлар саны үтірмен ажыратуға тиісті цифрлар санынан аз болса, не істеу керек?3) Ондық бөлшекті 0,1; 0,01; 0,001; ... разряд бірліктеріне қалай көбейтеміз?

    Оқушылар кері байланыс парағын толтырады, өзін бағалайды



    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!