Тақырыбы:
| Ондық бөлшекті натурал санға көбейту |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: |
| Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 5.1.2.28ондық бөлшекті натурал санға және ондық бөлшекке көбейтуді орындау; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар:Оқушыларда ондық бөлшекті натурал санға көбейту дағдысын қалыптастыру.
|
| Оқушылардың басым бөлігі:Ондық бөлшекті натурал санға көбейту ережесін тұжырымдай алады.Есеп шығаруда ережені қолдана біледі.
|
| Кейбір оқушылар:Теңдеу түбірін табу немесе оның бірде бір түбірі болмайтындығына көз жеткізеді; Теңдеу құрауыштарын ажырата алатын болады. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы(2-5 минут) | (Оқушылармен сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын орнату. Мұғалім бастап шеңбері бойымен математикалық термин сөздерді айтады. Топқа бөлу – әртүрлі геометриялық фигуралар арқылы бөледі.
Оқушыларға бірлесіп топтық жұмыс жасайтындығын айтады.. Өткенді қайталау:А) Ондық бөлшектерді оқу: 0,013; 1,24; 12,008.Ә) Ондық бөлшектерді қосу, азайту ережелерін тұжырымдау.. Топқа бөлініп, атын таңдау үшін бір бетінде әріп, екінші бетінде тапсырма жазылған карточкалар таратылады. Есептің жауабына сәйкес кестені толтырса ұлы ғалымдардың аты шығады.1 – топ. тапсырмасы:2 – топ. тапсырмасы:Д. 0,25 + 0,46И. 0,35 + 0,8А. 13,123 + 5,024Г. 2,7075 + 0,93М. 38,4 + 2,06 778П. 25,189 + 4,029Х. 0,83 + 1,6079Р. 49,7 – 3,6Р. 5,607 – 0,193О. 3,508 + 0,275И. 9,004 + 13,8Ф. 17,5 – 8,005Е. 47,749 – 0,251А. 0,572 + 49,872
|
|
Сабақтың ортасы (6-40 минут) | (МК,Ұ) 6,17м = 617 см.2, 81м = 281 см.9,07м х 46 =907см х 46 =9977см.9977см = 99,77м.9,07 х 46 = 99,77 шыққан көбейтінді де берілген ондық бөлшектегі сияқты оң жағынан екі орыннан соң үтірмен айырылған.Ереже: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындау керек.Ондық бөлшекте үтірден кейін неше цифр тұрса, шыққан нәтижеде сонша цифрды оң жақтан үтірмен айырып бөлу керек.3,993 х 272 =0,0013 х 67 =7 см S = a x bS = 8,8 см х 7 см = 61,6 см2.
8,8 смОндық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:1. Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейту керек.2. Шыққан көбейтіндіде оң жақтан ондық бөлшекте үтірден кейін неше ондық таңба болса, сонша цифрды үтірмен айыру керек.5. Санаға сіңіру.1 - мысал4, 23* 521, 15Үтірден соң екі сан бар, демек шыққан көбейтіндіден оң жақтан екі саннан соң үтір айырамыз.2 - мысал0, 009* 70, 063Үтірден соң үш сан бар, демек шыққан көбейтіндіден оң жақтан үш саннан соң үтір айырамыз.6. Дербес жағдайлар.Ондық бөлшекті 10, 100, 1000 және т. с. с разряд бірліктеріне көбейту үшін, ондық бөлшектің үтірін разряд бірлігінде неше нөл болса, сонша цифрға оңға қарай жылжыту керек.7, 465*10=74, 657, 465*100=746, 57, 465*1000=74657, 465*10000=746507. Қасиеттері.Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттері орындалады.1) 2, 81*3=3*2, 812) (3*2, 5)*4=3*(2, 5*4)3) (6, 3+2)*5=6, 3*5+2*58)1) 6, 3*7=44, 15) 8, 31*14=116, 349) 2, 15*12=25, 82) 9, 6*8=76, 87) 9, 03*7=153, 51№1081 (2, 4, 6, 8)2) 13, 7*10=1376) 8, 071*100=807, 14) 7, 549*100=754, 98) 12, 7*1000=12700 |
ОқулықАудидиск:1.5.1; 1.5.3; 1.5.4;цифрлар жазылған карточкалар.Доп,қарындаш.№1Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы( 41-45мин) | (ҚТанымдық тапсырма. 1) 3, 5 2) , 5 + , 4 0, 4, 187 18, 548
0, 2 4) 6, 6 2, 8 - , 0 1, 447 26, 865
|
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |