Материалдар / "Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және азайту". 2-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және азайту". 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту жөнінде білім беру. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және азайту тәсілдерін түсіндіру. Білімін , ойлау қабілеттерін дамыту. Жауапкершілікке тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2020
766
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бастауыш сынып мұғалімі: Насив Лаура

Еңбек стажы: 14 жыл

Санаты: 2

Мекенжайы:СҚО Айыртау ауданы

Златогорка орта мектебі

Математика. 2 сынып.

Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және азайту.

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға ондықтан аттап жазбаша қосу және азайту жөнінде білім беру. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және азайту тәсілдерін түсіндіру. Білімін , ойлау қабілеттерін дамыту. Жауапкершілікке тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: кесте, суреттер( ұлттық музыка аспаптары)

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, өзіндік

Түрі: жаңа сабақ

Күтілетін нәтиже:

1.Ондықтан аттап жазбаша қосу мен азайту тәсілдерін меңгереді.

2. Ондықтан аттап қосу, азайтуға берілген мысалдарды шығара алады.

3. Екі амалмен шығарылатын есепті шығара алады.

Не арқылы бағаланады:

1.Ондықтан аттап қосу мен азайтуға берілген мысалдарды шығару.

2. Есепті салыстырып, оны шығару. №6

3.Берілген тапсырмаларды толық орындау.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:- Сабаққа әзірлік.

Психологиялық дайындық.

Армысың, алтын күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, достарым,

Бәріңді көрсем қуанам!

Музыка «Аяқпенен топ-топ» әнін тыңдап, қимылмен орындату.

ІІ.Қызығушылықты ояту.

Бүгінгі сабағымызды сөзжұмбақ шешумен бастайық.



ұ








1.Сүйір, тік, доғал - ?

л







2.Сыйымдылықтың өлшем бірлігі-?





т







3.100 – 10═ ?







а


















с




п












а






п














т











а






р













ы



1.Азайту амалының компоненті-?

2.Уақыт бірлігін ата.

3.55+5 -?

4.Барлық қабырғалары тең болатын төртбұрыш-?

5.Шарты, сұрағы, шешуі, жауабы табылатын-?

6. Уақыт бірлігі-?

7. Массаның ең кіші өлшем бірлігі-?

8. Ең кіші бір таңбалы сан-?

9. 36+4 -?



Қ

А 26+51

азақ халқының ұлттық аспаптарымен таныса отырып, есептер де шығарамыз.

а) Алғашқы аялдамадағы мысал: Жетіген аспабы туралы түсінік беріледі.

Тез есепте!

Математикалық диктант.

1.45 + 32 68 – 23 49 - 21 97 – 45

  • 5 ондық, 4 бірліктен тұратын сан;.

  • Санау кезінде 99- дан кейін тұратын сан;

  • 80 санының алдындағы сан;

  • 36 мен 6 сандарының айырмасының мәнін тап.

  • Бірінші қосылғыш – 30, екінші қосылғыш – 7. қосындының мәнін тап.

  • 7 санын 8 –ге арттыр;

  • 18 санын 9-ға кеміт.

ІІІ. Мағынаны тану.

Оқулықпен жұмыс.

А 35-24


а) Келесі аялдамадағы мысал: ә) Үскірік аспабы туралы түсінік.

1. Ауызша. Қосындылардың мәнін тап.

20 + 30 6 + 4 50 + 10

2. Түсіндір:

26 + 34 = (20 + 30 ) + (6 + 4) = 60

(26 + 30 ) + 4 (26 + 4) + 30

А 80-25


а) Келесі аялдамадағы мысал: б) Шертер аспабы туралы түсінік.

3

50 – 20 10 – 6 30 + 4

4

60 - 24

60 - 24 = (60- 20 ) - 4 60 - 24 = (60- 4 ) - 20

60 - 24 = (50-20) +(10-4)

А 18+72


а) Келесі аялдамадағы мысал:

Сергіту сәті. Ұлытау тобы. «Жұмыр қылыш» күйі.

А 56-23


а) Келесі аялдамадағы мысал: в) Сазсырнай аспабы туралы түсінік.

5. Түсіндіре отырып, шығар.

64+16═(60+10)+ (4+6) ═ 80 90-23 37+43

70-24═(60-20)+(10-4)═46 35+35 90-68


А 37+43


Келесі аялдамадағы мысал: г) Домбыра, қобыз аспаптары туралы түсінік беріледі.



6. Есептерді салыстыр. Не байқадың?

Оқу, талдау

а) Домбыра -40

Қобыз -?, 16-сы кем

Барлығы-?

40 + (40 – 16) = 64 Жауабы: 64 аспап

ә) Қобыз -24

Домбыра- ?, 16-сы артық

Барлығы-?

Шешуі: (24+16)+24═64 аспап


7. Әр қатардағы сандарды өсу ретімен теріп жаз:

13,17,18,21,25,28,54

12,17,18,21,25,45,52,54,71,81

Салыстыру. Ұқсастығы (барлығы да екі таңбалы сандар),

айырмашылығы (екінші қатардағы сандардың цифрларының орындары ауысқан)


Ойлан тап: Балапанға көмектес:

/8 – 5 / - 3 = 3

/ 8 + 5 / + 10 = 3


ҮІІ . Толғаныс.

- Бүгінгі сабақта қандай тақырыппен таныстық?

Кел, ойнайық! «Аялдаманы хабарла».

А- 77; А – 11; А – 55; А- 90; А – 33; А – 80; А – 89; (сабақ барысында)

А 42+47


Келесі аялдамадағы мысал:

Ойлан! Жұптас! Есепте!



ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 7 , 147 бет

Бағалау.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!