Бастауыш сынып мұғалімі:
Насив Лаура
Еңбек стажы: 14
жыл
Санаты: 2
Мекенжайы:СҚО Айыртау
ауданы
Златогорка орта
мектебі
Математика. 2
сынып.
Сабақтың тақырыбы: Ондықтан аттап жазбаша қосу
және азайту. 26+34, 60-26 түріндегі жазбаша қосу және
азайту.
Сабақтың
мақсаты: Оқушыларға ондықтан аттап
жазбаша қосу және азайту жөнінде білім беру. 26+34, 60-26 түріндегі
жазбаша қосу және азайту тәсілдерін түсіндіру.
Білімін , ойлау қабілеттерін
дамыту. Жауапкершілікке
тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: кесте, суреттер(
ұлттық музыка аспаптары)
Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру,
өзіндік
Түрі: жаңа
сабақ
Күтілетін нәтиже:
1.Ондықтан аттап жазбаша қосу
мен азайту тәсілдерін меңгереді.
2. Ондықтан аттап қосу,
азайтуға берілген мысалдарды шығара алады.
3. Екі амалмен шығарылатын
есепті шығара алады.
Не арқылы бағаланады:
1.Ондықтан аттап қосу мен
азайтуға берілген мысалдарды шығару.
2. Есепті салыстырып, оны
шығару. №6
3.Берілген тапсырмаларды толық
орындау.
Сабақтың барысы: І.
Ұйымдастыру кезеңі:- Сабаққа
әзірлік.
Психологиялық дайындық.
Армысың, алтын күн!
Армысың, көк аспан!
Армысың, достарым,
Бәріңді көрсем қуанам!
Музыка «Аяқпенен топ-топ»
әнін тыңдап, қимылмен
орындату.
ІІ.Қызығушылықты ояту.
Бүгінгі сабағымызды сөзжұмбақ шешумен
бастайық.
ұ
1.Сүйір, тік, доғал - ?
л
2.Сыйымдылықтың өлшем бірлігі-?
т
3.100 – 10═ ?
а
с
п
а
п
т
а
р
ы
1.Азайту амалының компоненті-?
2.Уақыт бірлігін ата.
3.55+5 -?
4.Барлық қабырғалары тең болатын
төртбұрыш-?
5.Шарты, сұрағы, шешуі, жауабы
табылатын-?
6.
Уақыт бірлігі-?
7.
Массаның ең кіші өлшем бірлігі-?
8.
Ең кіші бір таңбалы сан-?
9.
36+4 -?
Қ
А
26+51
азақ халқының ұлттық аспаптарымен таныса отырып,
есептер де шығарамыз.
а) Алғашқы аялдамадағы
мысал: Жетіген аспабы туралы түсінік
беріледі.
Тез
есепте!
Математикалық
диктант.
1.45 + 32 68 – 23 49 - 21 97 –
45
-
5 ондық, 4 бірліктен тұратын
сан;.
-
Санау кезінде 99- дан кейін
тұратын сан;
-
80
санының алдындағы сан;
-
36
мен 6 сандарының айырмасының мәнін тап.
-
Бірінші қосылғыш – 30, екінші қосылғыш – 7.
қосындының мәнін тап.
-
7 санын 8 –ге
арттыр;
-
18
санын 9-ға кеміт.
ІІІ. Мағынаны тану.
Оқулықпен жұмыс.
А
35-24
а) Келесі аялдамадағы
мысал: ә) Үскірік
аспабы туралы
түсінік.
№ 1. Ауызша. Қосындылардың
мәнін тап.
20
+ 30 6 + 4 50 + 10
№2. Түсіндір:
26 + 34 = (20 + 30 ) + (6 + 4)
= 60
(26 + 30 ) + 4 (26 + 4) +
30
А
80-25
а) Келесі аялдамадағы
мысал: б) Шертер
аспабы туралы
түсінік.
№ 3
50
– 20 10 – 6 30 + 4
№ 4
60 -
24
60
- 24 = (60- 20 ) - 4 60 - 24 = (60- 4 ) - 20
60 - 24 = (50-20)
+(10-4)
А
18+72
а) Келесі аялдамадағы
мысал:
Сергіту
сәті. Ұлытау тобы. «Жұмыр қылыш»
күйі.
А
56-23
а) Келесі аялдамадағы
мысал: в) Сазсырнай
аспабы туралы
түсінік.
№5. Түсіндіре отырып,
шығар.
64+16═(60+10)+ (4+6) ═ 80 90-23
37+43
70-24═(60-20)+(10-4)═46 35+35
90-68
А
37+43
Келесі аялдамадағы
мысал: г) Домбыра, қобыз
аспаптары туралы түсінік
беріледі.
№6. Есептерді
салыстыр. Не байқадың?
Оқу, талдау
а)
Домбыра -40
Қобыз -?, 16-сы кем
Барлығы-?
40
+ (40 – 16) = 64 Жауабы: 64 аспап
ә)
Қобыз -24
Домбыра- ?, 16-сы артық
Барлығы-?
Шешуі: (24+16)+24═64 аспап
№7. Әр қатардағы сандарды өсу ретімен теріп
жаз:
13,17,18,21,25,28,54
12,17,18,21,25,45,52,54,71,81
Салыстыру. Ұқсастығы (барлығы
да екі таңбалы сандар),
айырмашылығы (екінші қатардағы сандардың
цифрларының орындары ауысқан)
Ойлан тап: Балапанға
көмектес:
/8
– 5 / - 3 = 3
/ 8
+ 5 / + 10 = 3
ҮІІ
. Толғаныс.
-
Бүгінгі сабақта қандай
тақырыппен таныстық?
Кел, ойнайық! «Аялдаманы
хабарла».
А- 77; А – 11; А – 55; А- 90;
А – 33; А – 80; А – 89; (сабақ
барысында)
А
42+47
Келесі аялдамадағы
мысал:
Ойлан! Жұптас! Есепте!
ҮІІІ. Үйге
тапсырма: № 7 , 147
бет
Бағалау.