Материалдар / Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер

Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен оқушыларға құнды материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2018
327
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1 – Бөлім. Визуалды өнерМектеп: №121 Текесу ЖОМ
Күні:10.09.2018 жМұғалімнің аты-жөні: Байдуллаев. А
Сынып: 7Қатысқандар саны:

Сабақ тақырыбыӨнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттарыҚоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау
Сабақ мақсаттары
  • Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттергетиесілі екенінбіледі,түсінеді және анықтайды.
  • Сандық бейнелеу,сандық микроскоп арқылы жасалғансуреттермен зерттеу жұмыстарын жүргізеді.
  • Жетісті крекритерийлері
  • БілуМикро әлемнің не екенін біледі.Микро әлемнің композициялық пішінін және симметриялық бейнесін анықтай біледі.
  • ТүсінуМикро әлем бейнесіне жүргізілген өмірмен байланысты мысалды түсінеді.
  • Қолдану Әрі қарай жалғастыру үшін өз бетінше композициялық ою-орнектерді қолданады.
  • Талдау Көптегенмикро әлем суреттердің ішінен өз үлгілерін құру үшін бір суретті талдайды.
  • Синтездеу Ғылым және өнер арасындағы байланысты табу.
  • Бағалау Өзінің және өзгелердің жұмыстарынбағалау.
  • Тілдік мақсаттар



    Нобай, пішін, құрам, ритм, сызықтық, динамика, фактура, сынық, қатты, жұмсақ, сыртқы сызық, нобай, қалам, монохром, инсталляция, пластика. Өнердегі заманауи бағыттар:кубисттер – нұсқаны деформациялау, футуристтер – динамизм мен қозғалыс, орфисттер – түстерді үйлестірудегі үйлесімділік, пуристтер – машиналық эстетика, оп–арт, поп–арт.
    Құндылықтарды дамыту



    Оқушылар микроскоптың көмегімен түрлі жасуша құрылымдарының және өсімдік материалының бір қатар бейнелерін зерттейді.
    Пәнаралық байланыстарМикро әлемді зерттеу үшін, биология пәнімен байланысты.
    АКТ қолдану дағдыларыПрезентациялар, жобалар мен зерттеулержасауүшін интернет-ресурстарын пайдаланады;АКТны қолдану арқылы шығармашылық дағдыларын қалыптастыру және дамыту;Белсенді оқыту тәсілдерін қалыптастыру үшін интерактивті тақтаны пайдалану.
    Бастапқы білім

    Оқушылар пейзаж, натюрморт, портрет, мүсін, композиция негіздері, кескіндеме және графика туындылары туралы біледі. Көлемді-кеңістікті композиция, пішін құру, елестету арқылы және нұсқаға қарап, адам денесінің тепе-теңдік пен қимыл-қозғалысын көрсету дағдылары барескіндеме, графика және мүсін техникалары мен материалдарын игерген.аудиторияға өз жұмыстарын ұсыну бойынша тәжірибелері бар.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Сабақтың басы 2 мин























    8 мин

























    5 мин
    Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру.Сабақтың тақырыбы: Өнердегі заманауи техникамен ғылыми жетістіктер. Табиғаттағы микро суреттер.Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды.Бұл сабақта мұғалім слайдтар мен бейнетаспалар көмегімен өнердің заманауи жетістіктерін, сурет салудың ерекше түрлері мен техникаларын (SandArt, StreetPainting, «Эбру» техникасы, светографика, микроскопиялық фотосуретттер) көрсетедіМұғалім түрлі бағыттар, материалдар мен тәсілдермен орындалған кескіндеме, графика, мүсін өнері туындыларының ерекшеліктеріне, оның ішінде, заманауи бағыттағы өнер түріне басты назар аударады.Мұғалім оқушыларға өз пікірлерін айтып, сұрақтарға жауап беруді ұсынады.Қандай өнер туындылары сіздерге түсінікті болды?Қандай жұмыстар сіздерді қызықтырды?
  • Қандайжұмыстарсіздердетүрлікөңіл-күй(шаттық, түсініспеушлік, таңқалушылық, ашуыза) тудырды?
  • Заманауи өнерде олар бір-бірінен қалай ажыратылады?Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған сұрақтар.
    Сабақтың ортасы



    10 мин















    12 мин
    1.Тапсырма:Оқушылар топқа бөлініп, авторлардың жұмыстарын қарастырады:1.Роберт Гук, 2.Антонина ван Левенгук, 3.Роб Кесселер 4.Михаила ЛарионоваОл бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек.Оқушыларға сұрақ қою:Микросуреттерді қалай түсінесіздер?Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздер?Микроскоппен көретін суреттердің көрінісі қандай болады?Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады?Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба?2.Тапсырма:Оқушыларғамикроскоппенкепкенжапырақтар, жәндіктермен т.б. көредіжәнеолардыбір-бірімен салыстырып, ұнағанын нобай ретінде сурет альбомдарына салады.Оқушылар тәжірибелік жұмысты түрлі тәсілдермен орындайды.
    Сабақтың соңы3 минОқушылар өз жұмыстарынаншағын көрме жасайды, оларды шабытандырған идеялармен бөлісіп, талқылайды.Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ