Оқу ұйымдастыру қызметінің
конспекті
Жасы бойынша
топ: ересек
Білім беру саласы:
Қатынас
Өтпелі
тақырып: Әжемнің сиқырлы
дорбасы
Міндеті: Балаларға күз туралы түсінік
беру
Тәрбиелік: Табиғатқа деген
сүйіспеншілікке тәрбиелеу
Дамытушылық: Жаңа сөздермен танысып,қазақ
тіліне тән дыбыстарды дұрыс айту
Оқыту: Күз, жаңбыр,алма, жапырақ
сөздерін дұрыс айтуға үйрету
Қүрал-жабдық:
үлестірмелі
материалдар
Көптілдік: алма,пияз,шие, сәбіз, көкөніс,
жеміс
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы
|
I
Кіріспе
бөлімі.
- Сәлеметсіңдер ме,
балалар?
Балаларға таныс «Күз» өлеңін
оқып береді.
- Қазір жылдың қай
мезгілі?
Қолында кітабы, себеті бар
қуыршақ Айжанды көрсетіп, оның қонаққа келгенін
хабарлайды.
|
II
Негізгі
бөлімі.
Айжаннан себетінде не барын
сұрайды.
- Көкөніс. Кө-кө-ніс.
Же-же-жеміс. Күзде көкөністермен жемістер
піседі.
Дыбыстық
жаттығу.
-же-же-жей-жейміз
жеміс
- Ө-ө-өс-өсті
көкөніс.
І-і-і піс-піс-пісті көкөніс.
Дәптердегі ыдыстағы
жемістерімен-таныстырады.
- Айжан пияз алыпты.
Мынау-пияз. Пи-пи-пи-пияз. Пияз – көкөніс.
- Мынау не? сәбіз
қандай?
- сәбіз
дәмді.
- Мынау – шие. Ши-ши-ши-шие.
дәмді шие. Шие– жеміс.
- Алма – жеміс.
Же-міс.
Жаңа сөздерді бекітуге
арналған жұмыс.
- Менде сыйқырлы кітап бар,
кітапты ашып суретін көрсетеді. Мынау не? Енді тексереміз, мұқият
тыңдаңдар.
Айжан қоштасып, кітабын алып
кетеді.
Сергіту сәтін
өткізу.
Ал балалар
тұрайық,
Қолымызды
созайық.
Жапырақ болып
дөңгелеп,
Жерге келіп
қонайық.
1-2-3
Жапырақ болып
ұш.
«Әжемнің
дорбасында » дидактикалық ойыны. Шарты:
балалар педагогтің нұсқауларын орындайды.
- Қызыл
алма
- шие
қызыл
- пияз
сары
- сәбіз
сары
|
III Корытынды
бөлімі.
Сұрақтар:
Қандай сөз
үйрендің?
Сәбіз қандай? алма
қандай?
|