Материалдар / «Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында орыс тілі мен әдебиеті сабағында БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін қ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында орыс тілі мен әдебиеті сабағында БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін қ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру , БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2022
517
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Маңғыстау облысының білім басқармасының Мұнайлы ауданы бойынша білім бөлімінің "№6 жалпы білім беретін мектеп" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында орыс тілі мен әдебиеті сабағында БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін қолдану»тақырыбына коучинг сабағының жоспары


25.03.2022ж

Коуч: Досбагамбетова Ажар, Мухтарова Шолпан

Тақырыбы:

«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыру мақсатында орыс тілі мен әдебиеті сабағында БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін қолдану»

Мақсаты:


Мұғалімдерге  оқушының оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беру , БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін іс-тәжірибесіне енгізуге ықпал жасау;

Күтілетін нәтижесі:


Тапсырмаларды орындау барысында мұғалімдер оқу сауаттылығын арттыруда коллабаративті орта, дағды қалыптастыруына бағыт беруге үйренеді , БиС технологиясының әдіс- тәсілдерін іс-тәжірибесіне енгізеді.

Құрал-жабдықтар:

үлестірмелі қағаздар,А4 формат,қалам, маркерлер,т.б. 

Өткізу барысы:

Кезеңдері

уақыт

Коучтың іс-әрекеті

Мұғалімдердің іс-әрекеті

Қолданылатын ресурстар

Коучингтің дәйексөзі:


«Биоақпараттану және Синергетика» технологиясы-сәттілікке ,табысқа және кемелдікке жетудің жолы.

Использование технологии БиС неуклонно ведёт к повышению качества знаний по предмету. Ф.Я.Вассерман

Дәйексөзбен танысады.

Интер -

белсенді тақта

І.Қызығушылықты ояту.



Топқа бөлу

5 минут

Психологиялық ахуал тудыру:

Жүректен жүрекке әдісімен тілек айту.


Қатысушыларды «Мозаика» әдісімен 2 топқа бөлу:

Живопись

Граффити


Амандасады,ортаға шығып,тренингке қатысады..


Топқа бөлінеді.



Сағат суреті, стикерлер

ІІ.Мағынаны тану

2.1.Бейнебаян көру


2 минут

БиС технологиясы бойынша қысқаша мәлімет https://yandex.kz/video/preview/7867235885478146004


Бейнебаян көру.

Слайд

Бейнебаянды көреді, өз ойларымен бөліседі..


Интербелсенді тақта


2.2. Топтық жұмыстар:

Постер қорғау

15

минут

Топтарға тапсырмалар беріледі:

ГРАФФИТИ

Я киплю от злости, так как в четвертый раз стену школы очищают и перекрашивают, чтобы покончить с граффити. Творчество – это прекрасно, но почему же не найти такие способы самовыражения, которые не причиняли бы лишний ущерб обществу?

Почему надо портить репутацию молодого поколения, рисуя на стенах там, где это запрещено? Ведь художники-профессионалы не вывешивают свои полотна на улицах, не так ли? Вместо этого они находят средства и завоевывают славу на официальных выставках.

По моему представлению, здания, ограда, парковые скамейки сами по себе произведения искусства. И разве не жалко портить эту архитектуру росписью, не говоря уже о том, что используемый для этого метод разрушает озоновый слой. И я не могу понять, почему эти самозванные художники так злятся, когда их так называемые «художественные полотна» убирают с глаз долой снова и снова.

Хельга

У людей разные вкусы. Улицы больших городов перенасыщены информацией и рекламой. Знаки торговых компаний, названия магазинов. Большие навязчивые плакаты по обеим сторонам улиц. Приемлемо ли все это? В основном, да. А приемлемы ли граффити? Некоторые говорят да, некоторые – нет.

Кто платит за эти граффити? А кто в конечном итоге платит за рекламу? Правильно. Потребитель.

А спросили ли те, кто ставит рекламные щиты, вашего разрешения? Нет. Тогда должны ли это делать люди, рисующие на стенах? Не просто ли это вариант общения, например, ваше собственное имя, названия партий или большие произведения искусств на улице?

Только вспомните о полосатой и клетчатой одежде, появившейся в магазинах несколько лет назад. И о лыжных костюмах. Модели и цвета были скопированы с разрисованных бетонных стен. Довольно забавно, что и эти модели, и цвета принимаются сегодня в обществе, восхищают, а граффити в том же стиле считаются ужасными.

Да, трудные времена настали для искусства.

Маржан


Эти два письма пришли по Интернету и оба они о «граффити». Граффити – это рисунки или надписи на стенах или других местах, выполненные без официального разрешения. Используйте письма для ответов на вопросы, предлагаемые ниже.

Задание №1

Ключевые слова:

1.граффити

2. творчество

3. живопись

4.реклама

5. произведения искусства

6.самозванные художники

7.архитектура

Задание №2

Перекрестные вопросы по первому тексту:

1. Почему Хельга кипит от злости ?

2. Какой способ предлагает найти Хельга?

3.Что портит репутацию молодого поколения граффитчиков?

4.Как художники – профессионалы завоевывают славу?

5.Верно ли, что росписи граффитчиков приносят пользу экологии?

6.Почему так злятся «самозваные художники»?

Перекрестные вопросы по второму тексту:

1.Чем перенасыщены улицы городов?

2.Верно ли , что потребители, т.е жители оплачивают расходы на эти граффити?

3.Кто оплачивает рекламу?

4. Спрашивают ли те, кто ставит рекламные щиты разрешения у жителей города?

5.Должны ли граффитчики спрашивать разрешения у горожан на то,чтобы разрисовывать стены домов?

6. Почему автор считает, что для искусства наступили трудные времена?

Задание №3

Индивидуальная работа:

Тест : ГРАФФИТИ

1.Цель каждого из писем:

  1. объяснить, что такое граффити.

  2. выразить свое мнение о граффити.

  3. продемонстрировать популярность граффити.

  4. рассказать людям, что очень много средств тратится, чтобы смыть эти росписи

2. Самозванные художники это:

А.Потребители

В. Профессионалы

С. Граффитчики

Д. Рекламодатели

3. С чего скопированы модели и цвета современной модной одежды по мнению автора письма?

А. Со стильных журналов моды

В . С разрисованных бетонных стен

С. С сайтов Инстаграмм

Д. С иностранных журналов

Взаимооценивание ( ответы на слайде)



Слайд БиС






Мәтінді оқиды,

































сұрақтарға жауап береді
















Тест тапсырмаларын орындайды.














Флипчарт, А4 парағы,стикер

2.3.Сергіту сәті



3 мин


Төмендегі суреттен көзіңізге бірден түскен немесе өзіңізге ұнаған қолшатырды таңдап, сипаттамасын оқыңыз. Сіз таңдаған қолшатыр мінезіңіздің қандай екендігінен хабар береді. Ендеше, іске сәт!


1 қолшатыр назарыңызды аудартса:

Сіз ешқашан жүрегіңіздің үніне құлақ аспайтын жансыз. Бәлкім өміріңіздің бір кезеңінде жүрегіңіздің айтқанын тыңдап, опық жеген боларсыз. Содан бері мәселелерді тек ақылмен шешесіз. Ақылыңыз сізді ешқашан адастырған емес. Әр істің тура жолын оңай табатын адамсыз.


Егер №2 қолшатырды таңдасаңыз

Сіз уақыт көшінен оза жүретін жансыз. Әрдайым жаңалыққа жаныңыз құмар. Ешкімнің ойына кіріп шықпайтын идеяларды жүзеге асырып жүресіз. Киім кию үлгіңіз де өзгелерге ұқсамайды. Басқалар үшін батыл қадам болып саналатын іс-әрекеттер сіз үшін үйреншікті. Өйткені сіз өзгелердің тісі батпайтын шаруаларды әп-сәтте тындыра аласыз. Сіздің қолыңыздан барлығы келеді.


3 қолшатыр ұнаса:

Сіз өзгелердің назарын аудартқыңыз келмейтін жансыз. Сіз тек туыстарыңыз бен жақындарыңызға ғана ашыла сөйлейсіз. Эмоцияңызды өзгелерге білдіртпесеңіз де өте мейірімді екеніңізді жақындарыңыз жақсы біледі. Сырт көзге суық көрінетін жүзіңіздің ар жағында жылулық барын сезген әрбір адам сіздің адал ниетіңізге тәнті болары анық.


4 қолшатырға таңдауыңыз түссе:

Сіз өмірде майда-шүйде мәселелерге бас қатырмайтын адамсыз. Өмірдің әрбір сәтін бағалай алатын қасиетіңіздің арқасында көптеген жетістіктерге жетесіз. Кішкене жолыңыз бола қалса, арқаңызды кеңге салып, көп мақтанып кететін қасиетіңіз бар. Бірақ сіз үшін ол да маңызды емес. Барлығына қолыңызды бір сілтеп, тек өз мүддеңіз үшін ғана өмір сүресіз.


5 қолшатырды таңдасаңыз:

Сіз арманшыл адамсыз. Айналаңыздағы әрбір құбылыстан ғажайып іздейсіз. Сіз үшін шығармашылықпен айналысып, өз қабілетіңізді арттыру маңызды. Өмірдегі ғажайыптардың сырын ұғуға талпынасыз. Көп ойланатындықтан, жүзіңіз аздап шаршаңқы көрінуі мүмкін. Алайда, сіз көңілді жүретін жандардың қатарынансыз.


6 қолшатырды көзіңізге түссе:

Сіз сөйлеу шеберлігіңізбен, өзіңізді ұстауыңызбен өзгелерді тарта аласыз. Адамдардың ортасында көшбасшылық қасиетке иесіз. Барлығы сіздің ақыл-кеңесіңізге жүгінеді. Және сіздің берген кеңесіңіз пайдаға асып жатады. Сол себепті адамдар сізді сыйлайды. Өкініштісі, өзгелерге айтқан ақылыңыз өзіңізге жүрмей қалады. Қиын сәтте қам жемеңіз, сіз бәрібір тығырықтан шығудың жолын жақсы білесіз.


Өздеріне ұнаған қолшатырды таңдап, айтады.

Интербелсенді тақта, сурет


10 мин


Задание №4 Работа в группах: Кластер

С каким из этих двух писем вы согласны? Дайте своими словами обоснование своей точки зрения, при этом используя то, что сказано в одном из писем или в них обоих.


Составить кластер Против граффити

Каждый участник должен выразить и защитить свой взгляд на проблему.


Составить кластер За граффити

Каждый участник должен выразить и защитить свой взгляд на проблему.


Задание №5

Разноуровневые задания:

А) тематический словарный запас ( 40 слов)

В) 12 словосочетаний

С) текст – рассуждение из семи предложений

Вопрос первой группе

Почему Маржан ссылается на рекламу?

Вопрос второй группе

Кто из этих двух авторов написал письмо лучше?






Топтар ойланады, постерге түсіреді.

Ортақ пікірге келіп, қорғайды.







Деңгейлік тапсырмаларға жауап береді, дәлелдейді.


3.3. Рефлексия


5минут




Кері байланыс

«Екі жұлдыз, бір тілек»



Назарларыңызға рахмет!!!

Сабақтан не алғанын стикерге жазады.

Мұғалімдер де өз алғысы мен қорытындыларын білдіреді.

Флипчарт, А4 парағы,стикер



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!