Материалдар / Оқыту қазақ тілінде емес мектептердің 1-сыныбына арналған «Қазақ тілі» (Т2) пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар.2017-2018о\ж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқыту қазақ тілінде емес мектептердің 1-сыныбына арналған «Қазақ тілі» (Т2) пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар.2017-2018о\ж

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқыту қазақ тілінде емес мектептердің 1-сыныбына арналған «Қазақ тілі» (Т2) пәні бойынша ұзақ мерзімді жоспар Оқу жылындағы барлық сағат саны – 66 сағатҚР-ның Мемлекеттік бастауыш білім беру стандарттарын бекіту туралы» 2012ж.23.08.№1080 Қаулысына 2015ж.25.04 толықтырулар мен өзгертулерді енгізу туралы№327 Қаулысы 2016ж.8.04 № 266; ҚР-ның Білім және ғылым министрлігінен бекітілген «Қазақ тілі» пәнінің оқу бағдарламасы «ҚР Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 4 сәуірдегі №150 бұйрығымен бекітілген оқу басылымдары негізінде жүзеге асырылады. 2017-2018оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін үйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы\ Әдістемелік нұсқау хат\Астана Оқулық: «Қазақ тілі»\А.Ж .Хазимова Б.У. Салыхова, М.Ж. Бейсебекова. \ Алматыкітап баспасы\2016 Қосымша әдебиет: Дополнительная литература: Қазақ тілі\_әдістемелік құрал А.Ж .Хазимова Б.У. Салыхова, М.Ж. Бейсебекова. \ Алматыкітап баспасы\2016 \
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Мамыр 2018
901
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1 сынып

Сабақтыңтақырыбы Оқу мақсаттарыСағат саны Мерзімі








1.Өзім туралы



1Сәлем! Сенің атың кім?

Т.1.1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану)

11.09
2Бұл кім?

Т. 1.1.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну14.09
3Бұл не?А. 1.2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздермен сөз тіркестерін дұрыс қолдану



1

8.09



4Қандай доп?А.1.2.3.1 Сұхбаттасының нет туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру111.09

5Неше доп?Т.Д1.5.1.5мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану115.09
6КиімдерА.1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру118.09
7Сен не киесің?Т.Д1.5.1.5мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану122,09
8Кел, .қайталайық!



А.1..2.1.1 сөйлеу барысында танысу, өзі туралы айту және затты сипаттау үшін сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдану





12509
9Менің кітапшамТ.Д1.5.1.2 *мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/жіктік жалғауларын ауызша тілде қолдану129.09




2. Менің мектебім



1Мынау – мектепТ.1.1.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну12.10
2Менің сыныбымА12.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру

106.10
3Оқу құралдары Ж.1.4.2.1оқыған/ аудио/ бейнематериалдарда кездескен таныс атауларды жазу19.10
4Мен жеті жастамынА.1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну жәнеүлг ібойынша жауап беру113.10
5Алмабек мектептеА.11.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну116.10
6МектептеО.1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу120.10
7Мен қаламмен жазамын





1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну123.10
8Кел, қайталайықТ.Д1.5.1.5*мұғалім қолдауымен сөз тіркестері/ сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану.Ж.1.4.2.1оқыған/аудио/бейнематериалдарда кездескен таныс атауларды жазу.

1

27.10









ІІ тоқсан-



9







Менің кітапшам

Ж.1.4.2.1оқыған/аудио/бейнематериалдарда кездескен таныс атауларды жазу









6.11









3.Менің отбасым және достарым



1Бұл кім?

Т1.1.4.1 мұғалімнің қолдауымен тыңдаған материалдың кім/не туралы екенін түсіну110.11
2Менің анамТ.Д1.5.1.2 *мұғалімнің қолдауымен көптік/тәуелдік/жіктік жалғауларын ауызша тілде қолдану113.11
3Менің досымО.1.3.1.1 жиі қолданылатын сөздерді тұтас оқу1.1.1.1 хабарлау, сұрау мақсатында баяу және анық айтылған сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және тиісінше іс-әрекет жасау (қимыл, ым-ишараны қолдану

117.11
4Сен не істейсің?А.1.2.3.1 сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және үлгі бойынша жауап беру12011
5Менің достарымО.1.3.4.1 *мәтін немесе иллюстрация/постер бойынша мұғалімнің қолдауымен қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру124.11
6Кел, қайталайық!О.13.4.1 *мәтін немесе иллюстрация/постер бойынша мұғалімнің қолдауымен қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру127.11
7Менің кітапшамЖ.1.4.2.1оқыған/ аудио/бейнематериалдарда кездескен таныс атауларды жазу1



1.12 интеграция4.12




4.Бізді қоршаған орта.



1Үй жануарлары





Т. .1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну..2.6.1мұғалімнің қолдауымен ә, ө, ү, ұ, і, ң, қ, ғ, һ дыбыстарын артикуляциялау1412
2АңдарТ.1.1.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну

18.12
3Біздің аулаТ.Д.1.5.1.4 сөйлеу барысында сілтеу есімдіктерін мұғалімнің қолдауымен дұрыс қолдану

111.12
4АуладаА.1.2.3.1 сұхбаттасыныңнетуралыайтқанынтүсінужәнеүлгібойыншажауапберу11512



5Менің елімО.13.4.1 *мәтін немесе иллюстрация/постер бойынша мұғалімнің қолдауымен қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру

1

18.12



6Кел, қайталайық!О.1.3.4.1 *мәтін немесе иллюстрация/постер бойынша мұғалімнің қолдауымен қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою және қысқаша жауап беру

12212
7Менің кітапшамЖ.1.4.2.1оқыған/ аудио/бейнематериалдардакездескентанысатаулардыжазу

125.12




ІІІ тоқсан 19сағат 5. Саяхат



1

Мен мектепке барамын.
А.1.2.2.1 сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу(1-2 сөйлем)1

8.01

2Ол қайда барады?А,1.2.2.1 сурет/үлгі бойынша хабарлы және сұраулы сөйлемдердің интонациясын дұрыс қойып сөйлеу (1-2 сөйлем112.01
3Мен анаммен барамынА.1.2.3.1 сұхбаттасыныңнетуралыайтқанынтүсінужәнеүлгібойыншажауапберу115.01
4Көлік түрлері



Т. 1.1.2.1баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздердің мағынасын түсіну119.01
5Мектепке барар жолО.1.3.5.1 иллюстрациялы шағын мәтіннен мұғалімнің қолдауымен қажетті ақпаратты табу122.01
6СаяхатО.1.3.5.1 иллюстрациялы шағын мәтіннен мұғалімнің қолдауымен қажетті ақпаратты табу126.01
7Біз «Медеуге» барамызТ.1.1.3.1 тыңдаған мәтіннің (ұзақтығы 0,5-1 мин шамасында) мазмұны бойынша мұғалімнің қолдауымен сұрақтарға жауап беру және оған сәйкес фото/сюжетті суреттер/сызбалар таңдау

129.01
8Кел, қайталайық!БЖБ.1Т.А.1.1.4.1Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың кім\не туралы екенін түсіну.1.2.2.1Сурет бойынша 2-3сөйлеммен өз ойын
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!