Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Ортағасырлық қалалар мен өнер дамуының ерекшеліктері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Ортағасырлық қалалар мен өнер дамуының ерекшеліктері
Материал туралы қысқаша түсінік
Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді.Сәулет өнер даму ерекшеліктерімен және де мүсін, бейнелеу өнері туралы мәліметтер алады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пәні: Дүние жүзі
тарихы
Ұзақ мерзімді
жоспардың бөлімі: 1в
Феодализм
Мектеп:
№164
Күні:13.10.21ж
Мұғалімнің аты
жөні: Кошкарова
Н
Сынып:6
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар:
Сабақ
тақырыбы:
Ортағасырлық қоғамды қаланың
сәулеті мен өнері қалай
бейнелейді
Осы сабақта жүзеге асатын оқу
мақсаттары(оқу бағдарламасына
сілтеме)
6.2.2.2-өнердің ( сәулет,сурет
өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын
анықтау.
Сабақ
мақсаттары:
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
қоленер мен сауданың
рөлін анықтай отырып,ортағасырлық қалалардың даму ерекшіліктерін
сипаттай біледі және ортағасырлық экономикалық және мәдени даму
ерекшіліктерін біледі.
Оқушылардың көбісі
мынаны орындай алады:
Өнердің дамуына
қоғамдағы өзгерістердің ықпалын
түсінеді.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай
алады:
Қолөнер мен сауданың
ортағасырдағы алатын орнын
саралайды.
«Мәңгілік Ел»4-ші құндылық:
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық
өсу.
Пәнаралық
байланыс
Қазақстан тарихы,
бейнелеу
Алдыңғы
білім
Феодалдық қоғамның қалай
ұйымдасқанын біледі
Сабақтың
барысы
Сабақ
кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-
әрекеттер
Ресурстар
Сабақтың
басы
3
мин
7
мин
5
мин
1 мин
І.Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Топқа бірігу: « Санамақ» әдісі
бойынша
Өткенді
қайталау
Феодалдық сатысын
ата.(король,герцогтар мен графтар,
борондар мен виконттар,
рыцарлар)
Король міндеттері
(жоғарғы сот және әскер
колбасшысы)
Герцогтер мен графтар
міндеттері (жүздеген елді мекендер қарады
және әскер жасағы
болды)
Барондар мен виконттар
міндеттері( 20-30 елді мекен, әскери
бөлімін жасақтау, рыцарьлардың
мырзасы)
Рыцарлар
міндеттері:(салт атты әскер, қатардағы
жауынгерлердің
мырзасы)
Қ: кері
байланыс
ІІ.Ой қозғау
:
Суреттерді
сөйлететін сұрақтар:
Суретте не
бейнеленген?
Сыртқы келбеті
арқылы нені аңғаруға болады?
Бұл өнерлердің
құндылығы неде?
Қ:
«Басбармақ»
1-топ:Сәулет
өнері
2-топ: Мүсін
өнері
3-топ:Бейнелеу
өнері
суреттер
Сабақтың
ортасы
15
мин
7
мин
2
мин
Мұғалім оқушылармен
бірге жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын
айқындайды.
Жаңа
сабақ:
1
тапсырма. Мәтінмен
жұмыс
1 топ . Сәулет
өнері
2 топ. Мүсін
өнері
3 топ. Бейнелеу
өнері.
Оқушыларға
салыстырмалы кестені толтыруға тапсырма
беріледі:
Үлгі ( стиль)
Ерекшеліктері
Сәулет өнері
Мүсін өнері
Бейнелеу
өнері
Романдық
Готикалық
Дескриптор
1. Романдық сәулет
өнерінің ерекшелігін
сипаттайды.
2. Романдық мүсін
өнерінің ерекшелігін
сипаттайды.
3. Романдық бейнелеу
өнерінің ерекшелігін
сипаттайды.
4. Готикалық сәулет
өнерінің ерекшелігін
сипаттайды.
5. Готикалық мүсін
өнерінің ерекшелігін
сипаттайды.
6. Готикалық бейнелеу
өнерінің ерекшелігін
сипатттайды
Қ:–кемшілігі ,+артықшылығы
Оқулық
Мәтіндер
Кестемен
жұмыс
Сабақтың
соңы
3
минут
2
мин
« Серпілген доп»
әдісі
1.Суреттегі ортағасырлық архитектуралық сәулет
өнері өртағасырлық қоғам туралы қандай ақпарат
берді?
Қ.
Смайликтер.
Үйге тапсырма:
Тақырыпты оқу
Доп
Смайликтер
Саралау – оқушыларға
қалай көбі
рек қолдау
көрсетудіжоспарлайсыз?
Қабілеті
жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
Бағалау –
оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық пен
қауіпсіздік техникасын
қорғау
Оқушылардың барлығы:
мынаны орындай алады:
қоленер мен сауданың
рөлін анықтай отырып,ортағасырлық қалалардың даму ерекшіліктерін
сипаттай біледі. Ортағасырлық экономикалық және мәдени даму
ерекшіліктерін біледі.
Оқушылардың көбісі:
мынаны орындай алады:
Өнердің дамуына
қоғамдағы өзгерістердің ықпалын
түсінеді.
Оқушылардың
кейбіреуі: мынаны орындай
алады:
Саралау:бағалау,жіктеу,дереккөздер,қарқын
1. Оқушыларды
әрдайым ынталандыру, қолдау көрсетіп
отыру.
2.Жаңа сабақ
кезеңінде оқушылар әр тапсырмадан кейін топтар бірін- бірі
бағалайды.
3.Тапсырма топпен
және жұппен жұмыс жасағанда картамен, суретпен, дәптермен жұмысты
тексеру.
4. КБ жасау «Екі
жұлдыз, бір тілек»
Сергіту сәттері мен
белсенді іс- әрекет түрлері. Осы сабақта қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
қолданылады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз