Материалдар / Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді? 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді? 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау; Өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2021
583
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

     

Бөлім:

Феодализм

Педагогтің аты-жөні

Жумагулова Г.И

Күні:

13.10.2021

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ортағасырлық қоғамды қаланың сәулеті мен өнері қалай бейнелейді?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.4.1.1 қолөнер мен сауданың рөлін анықтай отырып, ортағасырлық қалалардың даму ерекшеліктерін сипаттау;

6.2.2.2 өнердің (сәулет, сурет өнері) дамуына қоғамдағы өзгерістердің ықпалын анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Ортағасырлық қалалардың пайда болу алғы-шарттарын анықтайды

Көпшілігі: Римдік мәдениетпен салыстыра отырып, ортаға-сырлық мәдениеттің даму ерекшеліктерін табады

Кейбірі: Орта ғасырлық және қазіргі Еуропалық қалалардың өмірін салыстырып, өздігінше тұжрымдайды

Бағалау критерийлері

сәулет өнері үлгілерінің ерекшеліктерін анықтайды

Тілдік мақсаттар


Оқушылар: деректер негізінде ортағасырлық қоғамның ерекшеліктерін анықтайды

Пәнге арналған сөздік және терминология: қолӛнердің, ауыл Шаруашылығының бӛлінуі, қалалық кеңес, университеттер, жылнамалар

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер Феодализм ауыл шаруашылығы қалдықтарының бар болуына және еңбекті, билік пен жерді бақылауға негізделген болатын.

Басқалардан гӛрі біреулерде билік басым болды.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қалалардың неліктен және қалай пайда болғанын түсіндіріп беріңдер.

Қалалардың пайда болуы қоғамға қандай өзгерістер әкелді? Қалалардың пайда болуына және ӛсуіне байланысты қандай еңбек бӛлінісі өмірге келді?


Құндылықтарды

дарыту

Азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарихы, География

Бастапқы білім

Феодализм, феодалдық экономика, феодалдық қоғам, қолөнердің

ауылшаруашылығынан бӛлінуі

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


БЫМ/ Мұғалім оқушылардың назарына готикалық және роман стильдері туралы бейне роликті ұсынады (ресурстық бағанда сілтеме). Оқушылар ғимараттардың арасындағы айырмашылықтарды табады.


Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу.

Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:

  1. Роман және готика стильдерінің ерекшеліктерін анықтау;

  2. Стильдердің ерекшеліктерін презентацияда көрсету;

Ортағасырлық қаланың ерекшеліктерін айту.


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

  • Таңдап алынған ғимаратты сипаттайды;

  • Ғимараттың стилін сипаттайды (роман/готика);

  • Сұрақтарға жауап береді.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Презентация,

Роман және

готика стильдеріндегі

ғимараттар

https://www.youtube.com/watch?v=4REvu2n3gPU


Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс




  1. Суреттерді салыстырып, Венн диаграммасын толтырыңыз:



Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

  1. Кестеде берілген ұғымдарды дұрыс жауаптарымен сәйкестендіріңіз.

  1. Устав А Шеберхананың ең басты қызметкері.

  2. Шебер В Шаруашы ықтың томаға тұйық сипаты.

  3. Цех С Цехтың барлық мүшелері атқаруға міндетті ережелер.

  4. Натуралды Д Жеке меншік және шаруашылық қатынастары арқылы шаруашылық ӛндірушілердің бір-бірінен оқшаулануы.

  5. Ақша-тауарлы Е Шаруашылы тың томаға-тұйық түрі. Шаруалар да шаруашылық он ң қожайындары да ешнәрсені сатып алмады.

  1. Суреттерде берілген ғимараттар үлгісін анықтап, кестеге толтырыңыз.








Роман стилі- Готика стилі


Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Дескриптор

Архитектуралық ғимараттың үлгілерін ажыратады; екі архитектуралық ғимаратқа сипаттама береді;

екі архитектуралық ғимараттың ерекшеліктерін талдайды.


Дескриптор

  • устав ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;

  • шебер ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;

  • натуралды шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді;

-тауарлы шаруашылық ұғымының дұрыс жауабын сәйкестендіреді

екі






Дескриптор

Архитектуралықғимараттың үлгілерін ажыратады; екі архитектуралық ғимаратқа сипаттама береді;

екі архитектуралық ғимараттың ерекшеліктерін талдайды.

Роман стилі- Готика стилі

Ажырата алады.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»







ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы



























Қорытынды

Кері байланыс

сөйлемдерді жалғастырыңыз:

  • ... өз көзқарасымды өзгерттім.

  • мен ... туралы көп білдім.

  • мен ... таң қалдым.

  • мен ... сезіндім.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Үй тапсырмасы

Феодалдар мен шаруалар- дың құқықтарын салыстырыңдар.






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!