Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Осы менің туған өлкем»
Тәрбие сағатының
мақсаты: Оқушыларға Отан, туған жеріміз
жайлы түсінік бере отырып, бала бойындағы ұлттық рухты, патриоттық
сезімдерді ұялату, өз Отанын, туған елін сүюге, ұлтын жанындай
сүйетін саналы, білімді азамат қалыптастыру ортасын
құру.
Тәрбие сағатының
көрнекілігі: флеш-карталар, таратпа
қағаздар, қима қағаздар.
Тәрбие сағатының
түрі: Квест
Тәрбие сағатының
әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап,
сипаттау, сәйкестендіру, топтастыру.
Тәрбие сағатының
жабдықталуы: Интерактивті тақта,
интерактивті тапсырмалар.
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ:
\15 мин\
I. Кіріспе
бөлім.
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Мақтанайық елімізбен»
жаттығуы. 1 мин
-Тақырыпалды жұмыс:
«Ғажайыпстанға саяхат» 1 мин
ІІ. Негізгі
бөлім.
1-тапсырма. «Сәйкестендіру»
1 мин
2-тапсырма. «Мақалдарды
топтастыр» 2 мин
3-тапсырма. «Триггерлік
суреттер» 5 мин
ІІІ.
Қорытынды.
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ
БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі
:
Тақырыпалды жұмыс:
«Ассоциация құру»
Шарты: «Тәуелсіздік» сөзіне
ассоциация құру.
ІІ. Негізгі
бөлім.
Шарты: Оқушыларға мемлекеттік
рәміздер туралы бейнематериал көрсету арқылы рәміздердің мәнін
түсіну ортасын құру.
-
Балалар, сендер білесіңдер
ме? 1992 жылы 4 маусымда
Тәуелсіз Қазақстанның мемлекеттік рәміздері алғаш рет бекітілді.
2007 жылдан бастап қазақстандықтар бұл күнді мерекелей бастады.
Мемлекеттік ту, елтаңба және гимн мемлекеттің негізгі рәміздері
саналады. Ал енді ұлт мақтаныштары рәміздердің мән-мағынасын
түсініп алайық. Ол үшін мына сілтемеге өтіп, экранға назар
аударыңдар. https://youtu.be/AYzgqRdn19E
3-тапсырма.
«Сәйкестендіру»
Шарты: Wordwal.net IT бағдарламасы
арқылы оқушылар рәміздер атауы мен оған сәйкес суретті
сәйкестендіру.
Сілтеме: https://wordwall.net/ru/resource/27602585
Шарты: М.Мақатаевтың «Үш бақытым»
өлеңін оқи отырып, ондағы бақыт себептерінің тақырыбына сай
мақалмен жұмыс. Мақалды жалғастыру.
Ең бірінші бақытым – Халқым
менің,
Соған берем ойымның алтын
кенін.
Ол бар болса, мен бармын, қор
болмаймын,
Қымбатырақ алтыннан нарқым
менің.
Ал екінші бақытым – Тілім
менің,
Тас жүректі тіліммен
тілімдедім.
Кей – кейде дүниеден түңілсем
де,
Қасиетті тілімнен
түңілмедім.
Бақытым бар үшінші – Отан
деген,
Құдай деген кім десе, Отан дер
ем!
... Оты сөнген жалғанда жан барсың
ба?
Ойланбай – ақ кел дағы от ал
менен.
2- тапсырма. «Мақалдарды
топтастыр»
https://learningapps.org/watch?v=pbb8ac62a22
«Ел, халық» тақырыбындағы
мақал-мәтелдер:
Өз еліңде сұлтан
бол.
Тіл тақырыбындағы
мақал-мәтелдер:
Тас жармаса, бас
жарады.
Отан туралы
мақал-мәтелдер:
Шарты: Оқушыларға «Патриот» ұғымының
мәнін түсіндіру.
-
Балалар, сіздер
алдымен «патриот» деген кім, ол қандай адам деген сұраққа
анықтама беріп кеткенім жөн болар. Патриот – ұлтын сүйетін, өз
тарихын, туған тілін құрметтейтін, ұрпақтан ұрпаққа жалғасқан салт
– дәстүрін дәріптейтін, ұлттық қадір – қасиетімізді арттыруға үлес
қосатын саналы
тұлға.
1-тапсырма. «Триггерлік
суреттер»
Шарты: Оқушылардың «Патриот» ұғымын
түсінгендіктерін анықтау мақсатында суреттер мен сызбаларды
ұштастыра отырып, жұмыс жасау.
-
Оқушыларға «Патриот деген
кім?, Патриот атану үшін не істеу керек?» сұрағын
қою;
-
Оқушыларға патриот ұғымын
ашатын флеш – карталар тарату;
-
Флеш-карталарды сызбамен
байланыстыра отырып, «Мен – патриотпын» тақырыбында әңгімелеу
ортасын құру.
Link:
https://wordwall.net/ru/resource/27602585
ІІІ. Қорытынды
.
«Ripples in the
water»
The
task: It is
written a
word in a
column. You should choose a
word with every
letter of the word
“L-A-N-D”.
L-любовь-жақсы
көру
А-
Amazing-
изумительный-керемет
N-Native-родной-туған
D-Defend-защищать-қорғау
Рефлексия «Бейбітшілік
аспаны»
Шарты: Оқушыларға көгершіндер суреті
таратылып, тәрбие сағатының барысы бойынша ой бөлісуіне бағыт беру.
Плакаттағы көк аспан суретіне
жабыстыру.
Тәрбие сағатының тақырыбы:
«Таза болса табиғат, аман олар
адамзат»
Тәрбие сағатының
мақсаты: Туған жерге, Отанға деген сүйіспеншілігін
арттыру, экологиялық білімді қалыптастыру, туған жер табиғатты
қорғауға баулу. Оқушыларға табиғаттың адам өміріндегі зор
маңыздылығын насихаттай отырып, оны аялауға, сақтап қорғауға өз
үлестерін қосуға жұмылдырып, мейірбандыққа баулу, экологиялық
білімдерін молайту.
Тәрбие сағатының
міндеттері:
1.Оқушыларға
экологиялық тәрбие беру арқылы олардың дүниетанымын,
табиғатты қорғау қабілеттерін
арттыру.
2.Табиғатты, қоршаған
ортаны аялауға, қорғауға, тазалығын
сақтауға,қамқорлық жасауға, мейірімді болуға, жауапкершілікке
тәрбиелеу ортасын құру.
3.Шығармашылық ойлау қабілеттерін
дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге
дағдыландыру .
Тәрбие сағатының
көрнекілігі: Флеш карталар, күннің суреті,
қима қағаздар.
Тәрбие сағатының
түрі: Квест
Тәрбие сағатының
әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу, сұрақ-жауап,
толықтыру, сипаттау.
Тәрбие сағатының
жабдықталуы: Интерактивті тақта,
интерактивті тапсырмалар.
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ:
\15 мин\
I. Кіріспе
бөлім.
-
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Алтын күн» жаттығуы. 1
мин
-Тақырыпалды
жұмыс:
«Жер-ананың видеохаты» 1
мин
ІІ. Негізгі
бөлім.
1-тапсырма.
«Триггерлік суреттер» 5
мин
2-тапсырма.
«Мақалдарды жалғастыр» 2
мин
3-тапсырма. «Дыбыс режиссерлер тобы» 1
мин
ІІІ.
Қорытынды.
ТӘРБИЕ САҒАТЫНЫҢ
БАРЫСЫ
І. Ұйымдастыру кезеңі
:
Амансың ба, Алтын
күн!
Амансың ба, көк
аспан,
Амансың ба, Жер
–ана.
Амансың ба,
достарым,
Қол бұлғасып, қане
біз!
Қуанайық,
бәріміз!
Табиғат-ананың Ауа, су, күн
деген қыз-ұлдары болыпты. Олар өте ақылды, мейірімді
екен. Табиғат ана бір күні ұлдарын шақырып алып:
--Адамдарға көп қызмет еткен ұлыма үлкен сый
тартамын,--деп уәде береді. Сонда ұлдары
анасының айтқанына қуана келісіп, адамдарға
жақсылық жасауға келіседі. Ұлдары жан-жаққа кетіп,
адамдарға көп игілікті іс жасайды.
Күндердің күнінде ұлдары еліне қайтып оралғанда
Аналарының бұрынғыдан да бетер көріктене түскеніне риза
болған ұлдары:
--Апатай, Сіз қандай керемет күйге түскенсіз, мұның сыры
неде?--дегенде Табиғат-ана:
--Аяулы ұлдарым менің, мұның сыры
сендердің адамзатқа жасаған қайырымдылықтарыңда, деп
жауап береді. Содан бері Күн, ауа, су аналарының сұлулығын
сақтап қалу үшін адамдарға адал қызмет етіп келеді
екен.
Шарты: Оқушыларға «Экология»
тақырыбында анимациондық видео
көрсетіледі.
Сілтеме: https://yandex.kz/video/preview
ІІ. Негізгі
бөлім.
Шарты: Сыныпта «Ауа» туралы әңгіме
ортасын құру.
-
Балалар,
«Өмірде одан мол ештеңе
болмайды, құшақтасаң, құшағыңа толмайды» Ол
не?
-
Ол-Ауа.
-
Иә, балалар, ол ауа. Ауа деніміз не? Кім
біледі? Ауа біз үшін маңызды ма? Иә, тамаша, балалар! Ауа – ол
тіршіліктің тынысы. Ауасыз барлық тіршілік иелері бір минутқа да
өмір сүре алмайды. Ал балалар қазігі кезде экологиялық
проблемалардың біі осы ауамен байланысты. Ол қандай
проблема?
-
Ауаның
ластануы.
-
Дұрыс, айтасыңдар. Ал ауаның ластануы ненің
есебінен болады екен кім
айтады.
-
Зауыт-фабрика түтінінен, машиналардың
түтінінен.
-
Жарайсың! Ал енді сендермен осы
проблемалардың шығу жолдарын талдап
көрейікші.
1-тапсырма. «Триггерлік
суреттер»
Шарты: Ауаның ластануына байланысты
флеш-карталар таратылады. Оқушыларға суреттерді байланыстыра
проблеманы шешу жолдарын көрсету
ұсынылады.
-
Балалар,
«Жылт-жылт
еткен, жырадан өткен» бұл
не?
-
Иә, бұл-
су. Су жер шарында көгілдір түспен боялған, су
сұйық, қатты, газ түрінде болады.Су-тіршілік көзі. Сусыз жер
бетінде тіршілікті елестету мүмкін емес. Табиғаттың көркін
ажарландырып, жер бетін саялы баққа айналдыратын
байлық көзі-су. Халқымыз ежелден-ақ суды қастерлеп,
"Сулы жер-нулы жер", Судың да сұрауы бар" деп суды ерекше
бағалай білген. Су-адам жүрегіне жыр, көңіліне нұр, сезіміне гүл
сыйлайтын берекелі зат. Сонымен бірге су барлық адамға, тірі
жанға, табиғатқа тазалық сыйлайды. Су гүлдер мен
ағаштардың жайқалып өсуі үшін жасыл желекке нәр
береді. Сондықтан судың қадірін бағалай білу
керек.
2- тапсырма. «Мақалды
жалғастыр»
Шарты:
«Су» тақырыбындағы мақалдарды
жалғастыру.
https://learningapps.org/watch?v=p1bpy5jpj22
https://wordwall.net/ru/resource/25711094
Ақ сандығым
ашылды,
Қызарып жалын
шашылды.
3-тапсырма. «Дыбыс
режиссерлер тобы»
Шарты: Оқушыларға күн туралы
анимациондық дыбыссыз видео көрсетіп, осы видеода күннің рөлін
ойнау арқылы дыбыстауын ұсыну.
ІІІ. Қорытынды
.
«Ripples in the
water»
The
task: It is
written the word
“W-A-T-E-R”
in
a left column. Y