Сабақ: 3- сабақ | Мектеп: №3 Мәртөк орта мектебі |
Күні: 11.04.2018 жыл | Мұғалімнің аты-жөні: Кунградбаева Жулдыз Болаткызы |
Пәні: Қазақ тілі Сыныбы: 8 | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Мұнайлы Маңғыстау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, ақпараттың өзектілігін анықтау және етістіктерді жіктеу |
Сабақ мақсаттары: | Барлығы орындай алады: мәтінді түсініп оқиды, картадан газ қорының орнын табадыКөпшілігі орындай алады: сұрақ құрастырады, сұраққа жауап бередіКейбіреулері орындай алады: мәтіннен етістіктерді тауып, оларды жіктейді |
Пәнаралық байланыс | География |
АКТ қолдану дағдылары | Презентация, видео материал |
Бастапқы білім | 121-өнім |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс түрі | Дереккөздері |
Сабақтың басыҚызығушылықты ояту
Үй тапсырмасын тексеру
Жаңа сабақтың басы | Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруОқушыларды түгелдеу, «Шаттық шеңберіне» тұрып, мұғаліммен бірге өлең айтады. Топқа бөлу. Ырғалады, качалка ырғалады,Ырғалады, бір нәзік сыр қалады.Жер астында жасырын тұнған мұнай,Жүрегімнің жасырын тұнған әні…сияқты аталған өлең үзінділерін оқушылар кезек-кезегімен суырып, сол бойынша 2 топқа отырады.
Оқушылар бір-бірден тақтаға шығып, Қазақстанның физикалық картасынан газ өндірілетін орындарды табады.
Видео материал көрсетіледі (Мұнай туралы). Бұл видеороликтен не туралы ақпарат берді?Әр оқушы өз пікірлерін білдіредіАл, енді біздің бүгінгі жаңа тақырыбымыз қалай аталады деп ойлайсыңдар және алдымызға қандай мақсат қоямыз?Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Сабақ тақырыбына шығу, мақсаттарымен таныстыру, бағалау критерийлерін талқылау
Дәптерді ашып, бүгінгі күнді жазып аламыз. Жаңа тақырыпты бастамас бұрын жаңа сөздермен танысайық.(Презентацияда көрсетіліп тұрады, мұғаліммен бірге қайталап оқиды)Мұнай –нефтьАймақ, өңір – зона; край; округ; пояс; регион.Зерттеу – исследованиеТасымалдау –транспортировкаБасқарма –администрация; правлениеҚор - запасМұнай барлаушы адамдар → изыскатели нефти. нефтяной.Кен орны -рудные месторождения |
Қазақстанның физикалық картасы
|
Сабақтың ортасы:Мағынаны тану
| Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. 190- беттегі 2-тапсырмаға назар аударамыз. Бұл мәтінмен «Телебағдарлама» әдісі арқылы танысамыз. Мұғалім оқушыларға жеребе тастайды, онда бір жүргізуші, үш қонақ, екі қоңырау салушы болады, қалған оқушылар залдағы көрермендер болады. Бір оқушы тележүргізуші ретінде оқулықтағы мәтінмен таныстырады, студиядағы үш қонаққа мәтін бойынша сұрақтар қояды, көрермендер студияға екі рет қоңырау соғып сұрақтарына жауап алады.Келесі тапсырманы орындамастан бұрын, мына өткен ережені еске түсіріп алайық. Жіктеу есімдігі2- тапсырма. Мәтінмен жұмыс.Мәтіннен етістіктерді тауып, жіктеп жазады.Әр топқа мұнай туралы мәтіндер таратып береді. Оқушылар оқылым мәтініндегі мәліметтерді қолдана отырып топтық тапсырманы орындайды. Оқушылар тапсырманы үлкен постерге орындайды.1-топ.1966 ж. мамыр айында Жетібай мұнай өндіру басқармасы құрылды. Сол жылы 10 шілдеде Өзен кен орнынан тұңғыш рет 1 млн. т «қара алтын» өндірілді. Ұз. 140 км болатын Өзен – Жетібай – Ақтау мұнай құбыры пайдалануға берілді. Осы құбыр арқылы Оңтүстік Маңғыстау мұнайы Ақтаудағы теңіз порты арқылы тасымалдануға мүмкіндік алды. Жаңаөзен – Ақтау автомобиль жолы іске қосылды.2-топ.1970 ж. Өзен кен орнында құнарлы қабаттарға ыссы су айдайтын дүние жүзінде алғашқы рет тәжірибелі-өндірістік қондырғы өндіріске берілді. Теңге газ кен орнынан өнім өндіру басталды. Мұнда ерекше қондырғылар арқылы газды төм. жылылықпен тазарту қаралды. Бұрынғы Бүкілодақтық ғылыми-зерттеу мұнай институтының Маңғыстаудағы лабораториясының негізімен Ақтау қаласында Қазақтың ғылыми-зерттеу және жобалау мұнай институтының ғылыми бөлімі ашылды.Тапсырманы орындап болсақ, «Өрмекші» әдісімен тексереміз.
Бағалау: оқушылар бағалау парақшасына әр тапсырмадан соң өзін-өзі бағалайды. |
Презентация
https://www.google.kz/search?q=%D0%B6%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%83&rlz=1C1GKLB_enKZ670KZ670&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjQm_i5u6raAhUC_ywKHf98A4cQ_AUICigB&biw=1745&bih=:
|
Сабақтың соңы:
| Сабақты қорытындылауМұғалім екі топқа сабақты бекітуге арналған тапсырма береді.1-топ «Сұрақты тап» әдісі бойынша, 2-топ «Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі бойынша жұмыс істейді.Рефлексия «Табыс көліктері» стратегиясы бойынша оқушылар бүгінгі сабақта қалай жұмыс жасағандарын стикерге жазып, тақтадағы суреттерге жапсырады.
- табысқа жету үшін машықтанып жатырмын.
- табысқа жетуге жақындадым.
- табысқа жеттім. | https://www.google.kz/search?q=%D2%B1%D1%88%D0%B0%D2%9B&rlz=1C1GKLB_enKZ670KZ670&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj9iPbJwaraAhUI3SwKHU6uAXcQsAQIMg&biw=1745&bih=818#imgrc=qTP-j8IsNt2iTM:
|
| Үйге тапсырма. 5-тапсырма. Қазақстанның мұнай өндірілетін орындарын жазып келу.
|
|