Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тақырыбы: Көпбұрыш төртбұырыштарды зерттеу. 8А бөлім | Мектеп: «М.Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ |
Күні:20.09.2018 | Пән мұғалімі: Болат Айнаш | Тексерілді: Құрманғалиева М.Р. |
Сынып: 8 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақ тақырыбы: сабақ № 6 | Параллелограм белгілері |
Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары | 8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу.8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қортып шығару және қолдану . |
Сабақ Мақсаты
| Барлық оқушылар : -Параллелограм анықтамасын және қасиеттерін біледіБасым көпшілігі: - Параллелограм қасиеттерін қолданып есептер шығара аладыКейбір оқушылар: - Параллелограм қасиеттерін дәледдеп есептер шығарауда қолдана аладыалады . |
Бағалау критерийлері | Оқушылар параллелограмм анықтамасын біледі,Оқушылар параллелограмм қасиеттерін қортып шығарады.Оқушылар параллелограмм қасиеттерін қолданып есептер шығара алады. |
Тілдік мақсат | Пәндік мақсат: Оқушылыр параллелограм анықтамасы туралы біледі және қасиеттерін түсінеді. Оқушылар параллелограм қасиеттерін ауызша түсіндіріп, қасиетін қорыту үрдісін айта алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология:Қос-қостан параллель, төртбұрыш, перпендикуляр, биіктік табан, диаг онал, қиылысу нүктелері.Диалог және жазылымға қатысты сөз тіркестері: Параллелограмм дегеніміз ................ Параллелограмның мынадай ..... қасиеттерге ие. Параллелограмның қасиеттеріне қатысты теорема.............. |
Құндылықтарға баулу | «Қазақстан тәуелсіздігі және Астана» құндылығын іске асыруда Астана қаласындағы фигураларға тән қасиеттері бар ғимараттарды айту арқылы патриоттыққа тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Информатика, сызу, өмірде қолдану. |
Алдыңғы білім | Тіктөртбұрыш туралы түсінік , оның қасиеттері. Үшбұрыштардың теңдігінің белгілері,қасиеттері. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар |
Сабақтың басталуы5мин | Сәлемдесу, сабақтың басталуына жақсы ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.Параллелограмм элементтерін пайдаланып топтарға бөлу.«Миға шабуыл» белсенді оқуту әдісінің «сұрақ қою және талқылау» түрін қолдана отырып үй жұмысын «сұрақ жауап» әдісі арқылы топтарды диалокқа түсіре отырып өткенді қайталау. Оқушыларды осы сабақта қол жеткізетін сабақ мақсатымен таныстыру, анықтау.Сабақ мақсатымен таныстыру арқылы параллелограмм анықтамасы, қасиеттері туралы толық түсінікке қалптастыратындарын түсіндіру. |
|
Сабақтың ортасы
6-34 мин | Белсенді оқу әдісінің «Нұсқау беру және айту » түріне «Ойлан, жұптас ,бөліс» әдісін қолдану Саралау тәсілінің түрі «Диалог және қолдау көрсету »
Берілген тік төртбұрыштың қандай қасиеттері бар? Осы қасиеттерді жинақтап тұжырымдаңдар. Сызбаларды салыстыра отырып қасиетті тұжырымды пайдаланып анықтама құрастырыңдар.
Дискриптор : -тік төртбұрыштың қасиеттерін айтады. -тік төртбұрыштың қасиеттерін жинақтап тұжырымдайды. -сызбаларды салыстыра отырып параллелограмм анықтамасын құрастырады.Ⅱ-тапсырма.Үшбұрыштардың теңдігін пайдалана отырып параллелограмның қарсы жатқан бұрыштары тең қасиетін қорытады.Тең бүйірлі үшбұрыштардың қасиеттерін қолданып параллелограмның диакнолдары қиылысу нүктесінде тең екі бөлікке бөлінетіндігін табу (АВ=DC. Дискриптор Параллелограмның қарама -қарсы бұрыштары тең қасиетін айтады.Параллелограмның диагоналдарының қиылысу нүктелесінде тең екіге бөліну қасиетін тұжырымдайды.Іргелес жатқан бұрыштар қасиетін тұжырымдайды.
Белсенді оқыту әдісінің « түсіндіру және сипаттау»түріне «кім жылдам» әдісін қолдану Саралау әдісінің түрі «тапсырма»Ⅲ- тапсырмаІргелес жатқан бұрыштардың қасиеті Параллелограмның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы 180теңДәлелдеу :AB мен DC параллель болғандықтан Сол үшін ҚБ. Хабарлама әдісін қолдану.Сабақты бекіту мақсатында: Ⅰ-Тапсырма Берілген бұрыштарды пайдаланып параллелограмның қалған бұрыштарын табыңдар? Берілгені: Табу керек :1-қасиет бұрыштар теңдігін пайдаланып шешіңдер. Шешуі :қарама –қарсы бұрыштарды табады.
«диалог» әдісін қолданып оқушыларды бағалау.Ⅱ-тапсырма Параллелограмның іргелес жатқан бұрыштарының қасиетін қолданып бұрышты табыңыз.Табу керке : α = ?
КБ. Микрафон әдісін қолданып игергенін тексеру.Ⅲ- тапсырма.АВСД параллелограмының периметрі 10см , периметрі 8см болатын ABD үшбұрышының диагоналын табыңдар Шешуі: 2-теорема бойынша параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары өзара тең АВ=CD.және BC=AD. 2(AB+AD)=10cм осыдан AB+AD=5cмШарт бойынша ABD үшбұрышының периметрі 8см, демек AB+AD+BD=8cм немесе 5см+BD=8cм содан BD=3cмҚБ. топтық жұмыс барысында « елші » әдісін қолданып тапсырманы тексеру.Бұл тапсырмада белсенді оқу әдістерінің « сұрақ қою және талқылау » түріне сай саралап оқытудың «қортынды» тәсілін қолдану.ҚБ.он сұрақ әдісі арқылы меңгерген білімін тексеру.
|
|