Материалдар / Параллелограм белгілері 8-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Параллелограм белгілері 8-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Параллелограм белгілері " тақырыбы бойынша жазылған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Желтоқсан 2018
984
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тақырыбы: Көпбұрыш төртбұырыштарды зерттеу. 8А бөлімМектеп: «М.Мәметова атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен » КММ
Күні:20.09.2018Пән мұғалімі: Болат АйнашТексерілді: Құрманғалиева М.Р.
Сынып: 8Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы: сабақ № 6Параллелограм белгілері
Осы сабақта қол жеткізіетін оқу мақсаттары 8.1.1.3 параллелограмм анықтамасын білу.8.1.1.4 параллелограмм қасиеттерін қортып шығару және қолдану .
Сабақ Мақсаты

Барлық оқушылар : -Параллелограм анықтамасын және қасиеттерін біледіБасым көпшілігі: - Параллелограм қасиеттерін қолданып есептер шығара аладыКейбір оқушылар: - Параллелограм қасиеттерін дәледдеп есептер шығарауда қолдана аладыалады .
Бағалау критерийлері
  • Оқушылар параллелограмм анықтамасын біледі,
  • Оқушылар параллелограмм қасиеттерін қортып шығарады.
  • Оқушылар параллелограмм қасиеттерін қолданып есептер шығара алады.
    Тілдік мақсатПәндік мақсат: Оқушылыр параллелограм анықтамасы туралы біледі және қасиеттерін түсінеді. Оқушылар параллелограм қасиеттерін ауызша түсіндіріп, қасиетін қорыту үрдісін айта алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология:Қос-қостан параллель, төртбұрыш, перпендикуляр, биіктік табан, диаг онал, қиылысу нүктелері.Диалог және жазылымға қатысты сөз тіркестері: Параллелограмм дегеніміз ................ Параллелограмның мынадай ..... қасиеттерге ие. Параллелограмның қасиеттеріне қатысты теорема..............
    Құндылықтарға баулу «Қазақстан тәуелсіздігі және Астана» құндылығын іске асыруда Астана қаласындағы фигураларға тән қасиеттері бар ғимараттарды айту арқылы патриоттыққа тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланыс Информатика, сызу, өмірде қолдану.
    Алдыңғы білімТіктөртбұрыш туралы түсінік , оның қасиеттері. Үшбұрыштардың теңдігінің белгілері,қасиеттері.
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріресурстар
    Сабақтың басталуы5мин Сәлемдесу, сабақтың басталуына жақсы ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.Параллелограмм элементтерін пайдаланып топтарға бөлу.«Миға шабуыл» белсенді оқуту әдісінің «сұрақ қою және талқылау» түрін қолдана отырып үй жұмысын «сұрақ жауап» әдісі арқылы топтарды диалокқа түсіре отырып өткенді қайталау. Оқушыларды осы сабақта қол жеткізетін сабақ мақсатымен таныстыру, анықтау.Сабақ мақсатымен таныстыру арқылы параллелограмм анықтамасы, қасиеттері туралы толық түсінікке қалптастыратындарын түсіндіру.

    Сабақтың ортасы



    6-34 мин
    Белсенді оқу әдісінің «Нұсқау беру және айту » түріне «Ойлан, жұптас ,бөліс» әдісін қолдану Саралау тәсілінің түрі «Диалог және қолдау көрсету »

    Берілген тік төртбұрыштың қандай қасиеттері бар? Осы қасиеттерді жинақтап тұжырымдаңдар. Сызбаларды салыстыра отырып қасиетті тұжырымды пайдаланып анықтама құрастырыңдар.

    Дискриптор : -тік төртбұрыштың қасиеттерін айтады. -тік төртбұрыштың қасиеттерін жинақтап тұжырымдайды. -сызбаларды салыстыра отырып параллелограмм анықтамасын құрастырады.Ⅱ-тапсырма.
  • Үшбұрыштардың теңдігін пайдалана отырып параллелограмның қарсы жатқан бұрыштары тең қасиетін қорытады.
  • Тең бүйірлі үшбұрыштардың қасиеттерін қолданып параллелограмның диакнолдары қиылысу нүктесінде тең екі бөлікке бөлінетіндігін табу
  • (АВ=DC
  • . Дискриптор
  • Параллелограмның қарама -қарсы бұрыштары тең қасиетін айтады.
  • Параллелограмның диагоналдарының қиылысу нүктелесінде тең екіге бөліну қасиетін тұжырымдайды.
  • Іргелес жатқан бұрыштар қасиетін тұжырымдайды.


  • Белсенді оқыту әдісінің « түсіндіру және сипаттау»түріне «кім жылдам» әдісін қолдану Саралау әдісінің түрі «тапсырма»Ⅲ- тапсырмаІргелес жатқан бұрыштардың қасиеті Параллелограмның бір қабырғасына іргелес бұрыштарының қосындысы 180теңДәлелдеу :AB мен DC параллель болғандықтан Сол үшін ҚБ. Хабарлама әдісін қолдану.Сабақты бекіту мақсатында: Ⅰ-Тапсырма Берілген бұрыштарды пайдаланып параллелограмның қалған бұрыштарын табыңдар? Берілгені: Табу керек :1-қасиет бұрыштар теңдігін пайдаланып шешіңдер. Шешуі :қарама –қарсы бұрыштарды табады.



    «диалог» әдісін қолданып оқушыларды бағалау.Ⅱ-тапсырма Параллелограмның іргелес жатқан бұрыштарының қасиетін қолданып бұрышты табыңыз.Табу керке : α = ?

    КБ. Микрафон әдісін қолданып игергенін тексеру.Ⅲ- тапсырма.АВСД параллелограмының периметрі 10см , периметрі 8см болатын ABD үшбұрышының диагоналын табыңдар Шешуі: 2-теорема бойынша параллелограмның қарама-қарсы қабырғалары өзара тең АВ=CD.және BC=AD. 2(AB+AD)=10cм осыдан AB+AD=5cмШарт бойынша ABD үшбұрышының периметрі 8см, демек AB+AD+BD=8cм немесе 5см+BD=8cм содан BD=3cмҚБ. топтық жұмыс барысында « елші » әдісін қолданып тапсырманы тексеру.Бұл тапсырмада белсенді оқу әдістерінің « сұрақ қою және талқылау » түріне сай саралап оқытудың «қортынды» тәсілін қолдану.ҚБ.он сұрақ әдісі арқылы меңгерген білімін тексеру.









    Сабақ соңы5 Үйге тапсырма :№« Рефелексиялық нысана » техникасы Белсене қатыстыҚызықты болды ббее





    Түсінікті болдыЖаңа нәрсе білдім
    Саралау -сіз қандай тәсілдермен көбірек қолдау көрсетпексіз? Бағалау-сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай ткесеруді жоспарлап отырсыз.Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
    Сабақ өткізу барысында оқушылардың жеке ерекшелітерін ескере отырп сабақ ортасында саралаудың «тапсырма» тәсілін қолданып тақырпты өздері здену арқылы шешуға диалок және қолдау көрсету тәсілдері қолданылады. Сабақ соңында белсенді оқту әдісінің «сұрақ қою және талдау» әдісін ала отырып саралаудың «қортынды» тәсілі қолданылады.Оқушылырды сабақ барысында немесе әр тапсырмадан кейін сабақта игерген білім деңгейін байқау үшін қолданылатын қалптастырушы бағалаудың «ойлан ,тап,бөліс»,кім жылдам он сұрақ әдіс тәсілдерін қолдана отырп тексеру.Берілген тапсырмаларды орындау барысында денсаулық сақтау және қауәпсіздік техникасын сақтау туралы түсіндрдім және қадаіаладым.
    Сабақ бойынша рефелексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



    Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе(оқту мен оқуға қатысты)1



    2

    Сабвқтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал еткр еді(оқтумен оқтуға өатысты)1

    2Осы сабақ барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиындықтары туралы нені анықтадым,келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару керек?

    1:

    2:





    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!