Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Презентациядағы анимация
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары. Тақырыбы: Презентациядағы анимация, сыныбы: 4 сынып, Қолданылған әдістер: "БББ" әдісі, "Алфавит" әдісі, "Түстер" әдісі. Тапсырмалар: топтық және жеке. Сабағыңызға сәттілік, шығармашылық табыс тілеймін!
Презентацияға
анимациялық әсерлерді мұғалімнің көмегімен қоса
алады
Кейбір оқушылар:
слайдтар арасындағы
ауысулардыіс-жүзінде қолдануды көрсетіп,
презентация құрады
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/
уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
2 –
мин.
8-мин.
1.Оқушылармен
амандасу.
2. Оқушыларды
түгендеу.
3. Алдыңғы білімді
қайталау
Алдыңғы білімді
қайталау бойынша алған білімдерін, үй тапсырмасын жинақтау
мақсатында«Алфавит» және «Түстер»
әдістеріқолданылады. «Түстер» әдісі
терминдермен жұмыс жасауға, топқа бөлінуге
көмектеседі.«Алфавит»бұл әдіс арқылы берілген
тапсырма орындау нәтижесінде оқушылар, алдыңғы оқу бойынша
тақырыптарды естеріне түсіріп, білмейтіндерін біліп алуға мүмкіндік
алады.
Оқушылар екі түске бөлініп
жазылған әріптерді алып, сол әріпке байланысты терминдерді атайды.
Сол терминдерге анықтама беру арқылы алдыңғы білімді еске
алады.«Түстер»әдісі арқылы әріптің түсіне
қарай топқа бөлініп отырады.
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сұрақтарға алған
әріптері бойынша жауап береді
3. Топқа
бөлінеді
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай «Бас бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы!
Талпын!
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
интерактивті тақта,
презентация. Екі түске бөлінген
әріптер
Сабақтың
ортасы
10 –
мин.
15 –
мин.
2 –
мин.
3 –
мин.
Жаңа
білім
Екі топтағы топ
белгілеріне қарай отырады.«Артығын алып
таста»әдісі арқылы сабақтың тақырыбы
анықталады. Екі бағыттағы терминдер беріледі. Артығын алып тастап,
сабақтың тақырыбын оқушылар
анықтайды.
Кітап, оқулық,
қалам,презентация
Анимация,оқушы, мұғалім,
жүргізуші
1 – тапсырма. Топтық
жұмыс.«Ассоциация»әдісі арқылы сабаққа кіріспе.
«Презентация» және «Анимация» терминдеріне байланысты ой өрістерін
дамытып, топпен жұмыс жасайды.
Дескриптор:
«Презентация» ұғымына анықтама
береді;
«Анимация» ұғымына байланысты
ойларын жинақтайды.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
Жаңа сабақ
интерактивті тақтадағы презентация арқылы
түсіндіріледі.
Презентация.
Анимация-
мультимедиалық технология. Қозғалыстағы нысанды бейнелеу
әсері.
Анимация →
Анимацияны қосу
Презентацияда
анимациялық әсер жасаудың түрлері:
Кіру
әсерлері.
Ерекшелеу
әсерлері-бұл әсердің құрамына нысанның өлшемін кеміту немесе
ұлғайту, түсті өзгерту, оның ортасында айналу әрекеттері
кіреді.
Шығу
әсерлері.
Қозғалыс жолы
әсерлері.
Анимация әсерін кез келген
нысанға қолдануға болады. Әр нысанға бірнеше әсер қолдануға болады.
Презентация кезінде әр әсердің қосылу жолын тағайындауға болады. Әр
әсердің бір немесе бірнеше түрі бар: анимация басы, масштаб,
жылдамдық, қозғалыс бағыты, шамасы және
т.б.
Тапсырма№2.
Практикалық тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Қоршаған ортадағы
зиянды заттар» тақырыбына презентация жасау, анимациялық әсерлерді
қос. Слайдтар арасындағы ауысуларды
пайдалан.
Дескриптор:
-жаңа презентация
құрады;
-презентацияға
анимациялық әсерлерді қосады;
-слайдтар арасындағы
ауысуларды қолданады.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
Сергіту
сәті.«Үшбұрыш
қалпақ»
Менің қалпағым
Үшбұрыш!
Үшбұрыш менің
қалпағым,
Егер, қалпақ үшбұрыш
болмаса,
Ол менің қалпағым
емес.
3 -
тапсырма.«Атаулар туралы үш
сұрақ»әдісін қолдану арқылы сабақты
қорытындылаймыз.
Презентациянықайдақолданамыз?
Қалайжасаймыз?
«Анимация»
анықтамасықандай?
Дескриптор:
-презентацияның
қолдану аймағын біледі;
-«Анимация»
анықтамасын біледі.
ҚБ: «Стикер»
әдісі
Оқушылар сабақтың
тақырыбын өздері табады.
Шағын топта талқылап, ойларын
жазады, кезекпен оқып, қорғайды
Оқушылар жаңа сабақты
презентацияда берілген ақпараттар арқылы түсінеді, анықтаманы
дәптерге жазып алады.
Мұғалімді
тыңдайды
Тапсырманы дербес
компьютерде орындайды
«Менің»-дегенде өздерін
көрсетеді.
«Қалпағым»- дегенде бастарын
ұстайды.
«Үшбұрыш» - дегенде бастарының үстіне
екі қолдарымен үшбұрыш жасайды
Сұрақтарға жауап
береді
Қалыптастырушы
бағалау: «Қошеметтеу» әдісі арқылы
жүргізіледі.
Оқушылар бір-бірі
«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Керемет! Жақсы!
Талпын!
Оқушылар «Бас
бармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың! Керемет!
Жақсы! Талпын!
Мультимедиалық
проектор, презентация
А4, түрлі – түсті
фломастер
Мультимедиалық
проектор, презентация
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз