Материалдар / Процессордың сипаттамалары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Процессордың сипаттамалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Процессордың сипаттамалары 8 сынып. Қарапайым деңгейде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамаларын түсіндіру, таныстыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қазан 2021
774
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін ................................ оқу ісінің меңгерушісі С.Қ.Бекбатыр


Сабақ жоспары /қысқа мерзімді жоспарлау/.



Сабақ : Робот құрастыру техникасы

Сабақтың тақырыбы: Процессордың сипаттамалары

Күні :

Мұғалімнің есімі : Алжасарова А.Қ.

СЫНЫП : 8 «А»

Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты /мақсаттары/

Қарапайым деңгейде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамаларын түсіндіру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар :

Процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіреді

Оқушылардың басым бөлігі :

Процессордың түрлері және сипаттамасын талдайды

Кейбір оқушылар :

Заманауи процессорлар үлкен интегралды сызбаларға орналастырылғанын түсінеді

Күтілетін нәтиже

Процессордың негізгі сипаттамалары туралы толықтай айта білу

Алдыңғы оқу

Процессор. Нанометр. Микрон. Техпроцессор не екенін еске түсіру.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар/төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескерпелерді жазыңыз/

Ресурстар

Басталуы

Сәлемдесу.Оқушылардың назарын сабаққа аударту және түгендеу.


Ортасы

Терминдер: Процессордың разрядтылығы – разрядность процессора –Clock frequency, тактілік жиілік- тактовая частота – clock frequency, кэш- жады- кэш память- cache memory, Жүйелік шина – Системная шина - System bus, Ядролар саны – Количества ядер – Number of cores.

Постер қорғау

Процессордың негізгі сипаттамалары

1) Ядролар саны

2) Жүйелік шинаның жиілігі мен разрядтылығы

3) Кеш-жады

4) Разрядтылығы

5) Тактілік жиілік

6) Процессор құрастырушы компания

Слайд

Аяқталуы

  1. Бекіту сұрақтары

  2. 1) Микропроцессордың командаларды орындау жылдамдығының көрсеткіші.... Тактілік жиілік

  3. 2) Қарапайым операцияны орындауға қажетті уақыт аралығы ..... Такт

  4. 3) Процессор мен жедел жады арасындағы мәліметтермен алмасу барысында қолданылады ....... Кэш-жады

  5. 4) Процессордың жүйелік блоктағы құрылғылармен ақпарат алмасуына арналған байланыс каналдарының жиынтығы .... Процессордың жүйелік шинасы

  6. 5) Процессор мен жүйелік шина арасында мәлімет алмасуды жүзеге асыратын тактілік жиілік Шинаның жиілігі

  7. 6) 1 такт ішінде процессордың өңдей алатын ақпарат көлемін анықтайтын өлшем бірлік Процессордың разрядтылығы

  8. Кері байланыс. Бүгінгі сабақ ұнады ма?

  • Жоқ, аздап, ұнады, өте ұнады

  1. Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?

  • Өте қиын, орташа, өте оңай

  1. Бүгінгі сабақта өзіңізді қаншалықты бағалайсыз?

  2. Бүгінгі сабақ сізге түсінікті болды ма?

  • Түсіндім, түсінбедім, түсініксіз?

Келесі сабақта не үйренгіңіз келеді?


Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы қалай күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс.




Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ақуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау жұмыстары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қосымша тапсырмалар арқылы қайталау сұрақтарын беру.




Қортынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды /оқытуды да, оқуды да ескеріңіз/ ?

1 :

2 :

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды /оқытуды да, оқуды да ескеріңіз/ ?

1 :

2 :

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?




















Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Компьютер мен желілердің техникалық смпаттамалары.

Мектеп: «Ш.Тоқжігітов атындағы орта мектебі» кмм

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Алжасарова А.Қ.

Сынып: 8 «А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Процессор және оның сипаттамалары

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

8.1.1.1- қарапайым деңгейінде процессордың қызметін және оның негізгі сипаттамасын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

  • Процессордың қызметін және оның негізгі

сипаттамасын түсіндіреді

  • Процессордың түрлеріжәне сипаттамасын талдайды

  • Заманауи процессорлар үлкен интегралды сызбаларға орналастырылғанын түсінеді

Бағалау критерийі

Қарапайым деңгейінде процессордың қызметін түсіндіре алады

Процессордың негізгі сипаттамасын талдайды

Процессордың қызметі мен негізгі сипаттамасын ажыратады.

Заманауи процессорлар үлкен интегралды сызбаларға орналастырылғанын түсінеді

Тілдік мақсаттар


Терминдер: Процессордың разрядтылығы – разрядность процессора –Clock frequency, тактілік жиілік- тактовая частота – clock frequency, кэш- жады- кэш память- cache memory, Жүйелік шина – Системная шина - System bus, Ядролар саны – Количества ядер – Number of cores.

Талқылау мен айтылымға арналған сұрақтар: Процессор не үшін қажет?Ол қайда орналасқан?

Жазылым: Процессордың маңыздылығын екі сөйлем арқылы жеткізу.

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу.Жауапкершілік, адамгершілік.


Пәнаралық байланыс

Математика, физика, ағылшын тілі

Алдыңғы білім


Алдыңғы сыныпта өткен:Ақпаратты өлшеуде процессордың сиымдылығымен тактілік жиілігі.Ақпараттың өлшемі жаңа модельдеуде процессоры мен соңғы модельдегі жады сәйкестігі?

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы






(5 мин)




Ұ йымдастыру сәті. Процессорлардың түрлері арқылы топқа бөлу.





Үй жұмысы. Ақпаратты өлшеуде процессордың сиымдылығымен тактілік жиілігі. Ақпараттың өлшемі жаңа модельдеуде процессоры мен соңғы модельдегі жады сәйкестігі?

Білімді өзектендіру

Миға шабуыл сұрақтары:

  • Қандай мақсатта қолданамыз?

  • Қандай түрлері бар?

  • Қандай қызмет атқарады?

Компьютер алдында жұмыс жасау кезіндегі қауіпсіздік техникасын сақтау

Суреттер






Миға шабуыл

Сабақтың ортасы



12 минут





5 минут кестені толтыруға




Таныстыруға

3 минут




10 минут

Топтық жұмыс: №1 тапсырма

«Джигсо» әдісі арқылы топтарға мәтін беріледі.

1-топ Процессордың разрядтылығы.

2-топ Процессордың жиілігі

3-топ Процессордың кэш жадысы

Оқушылар берілген сілтеме бойынша мәтінмен жұмыс жасайды.

2 тапсырма

Топтық жұмыс кесте толтыру, әр топ өз бағаның толтырады.


Топтар

Процессор

Қызметі

Сипаттамасы


1

разрядтылығы




2

жиілігі




3

кэш жадысы



Қалыптастырушы бағалау «Бас бармақ» әдісі

3 тапсырма /Талдау тапсырмасы/

Нәтиже: 1.Тактілік жиілікті арттыру

2. Процессордың разрядтылығын арттыру(2-ші бөлмеден ақпарат алу) Процессор разрядтылығы жоғары болған сайын оның жұмысы арта түседі де, көбірек ақпарат алуға мүмкіндік береді.

3. Кэш-жад. Прцессор жедел жадпен салыстырғанда тез жұыс жасайтын құрылғы. Сондықтан баяу жұмыс жасайтын жад арқылы оның жұмысы тоқтап қалуы мүмкін. Процессор жедел жадқа ақпаратты немесе деректерді тез жіберу үшін оның ішінде кэш-жадпен байланыс жасалады. Кэш-жад процессорға жедел жадтан алынған деректерді жазады. Еоер бұл деректер қажет болса, онда оны кэш-жадтан алады. Сонымен процессор жұмысты тез істейтін болады


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!