Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«10__» сынып оқушысы
________________________________
психологиялық жұмыс дәптері
Оқушы туралы мәлімет:
Оқушының аты-жөні:_________________________________________
Туған жылы, айы, күні:_______________________________________
Мекен-жайы:_________________________________________________
Қатысатын үйірме түрі және қайда:_____________________________
Бос уақытын қалай өткізеді?___________________________________
Отбасы туралы мәлімет:
Әкесінің аты-жөні:_____________________________________________
Туған жылы, айы, күні:_________________________________________
Білімі:________________________________________________________
Жұмыс орны:_________________________________________________
Атқаратын қызметі:____________________________________________
Байланыс телефоны:___________________________________________
Анасының аты-жөні:___________________________________________
Туған жылы, айы, күні:_________________________________________
Білімі:_______________________________________________________
Жұмыс орны:_________________________________________________
Атқаратын қызметі:____________________________________________
Байланыс телефоны:___________________________________________
Отбасы құрамы, отбасымен тұратын басқа жанұя мүшелері (барлығының аты-жөндері, қайда оқиды немесе жұмыс жасайды, мектепте оқыса қай мектепте, қай сыныпта, басқа қалада болса оны көрсету)
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
«Өзін-өзі бағалау» әдістемесі
Күні:______________
Мақсаты: Баланың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау
Нұсқау: Берілген шеңберлердің ішіне қалаған, өзіңе ұнаған жеріне «МЕН» деп жаз
1
«Темперамент типін зерттеу»
І – топ |
|
Шыдамсыз, әбігершілсіз |
|
Ұстамсыз, ашушаңсыз |
|
Тік мінездісіз |
|
Батыл және бастамашылсыз |
|
Бірбеткейсіз |
|
Пікірталаста тапқырсыз |
|
Ұмтылыспен жұмыс істейсіз |
|
Кекшілсіз |
|
Сөзіңіз тез, қызба |
|
Ұшқалақсыз |
|
Бұзық, сотқарсыз |
|
Тәуекелге бейімсіз |
|
Кемшіліктерге төзімсізсіз |
|
Мәнерлі ымды тез түсінгішсіз |
|
Шешімді тез қабылдайсыз |
|
Жаңалыққа ұмтылғышсыз |
|
Тез, кенеттен қозғалатын адамсыз |
|
Мақсатқа жетуде табандысыз |
|
Көңіл-күйдің тез ауысуына бейімсіз |
|
|
|
ІІ– топ |
|
Көңілді және ақжарқынсыз |
|
Қуатты және іскерсіз |
|
Істі соңына дейін жеткізбейсіз |
|
Өзіңізді биік бағалауға бейімсіз |
|
Жаңаны тез ұғып алуға бейімсіз |
|
Мүдделер мен бейімділікте тұрақтысыз |
|
Сәтсіздіктерді тез қабылдайсыз |
|
Әртүрлі жағдайларға тез бейімделесіз |
|
Іске қызығып кірісесіз |
|
Егер іс қызықтырмаса, тез суып қаласыз |
|
Жаңа жұмысқа тез кірісіп кетесіз, бір жұмыстан екіншісіне тез ауыса аласыз |
|
Жұмыстың бірыңғайлығы шаршатады |
|
Көпшілсіз, жаңа адамдар шаршатпайды |
|
Шыдамдысыз және еңбекке қабілеттісіз |
|
Қимыл мен ымдап отырып, тез,анық сөйлей аласыз |
|
Кенеттен болатын жағдайда өзіңізді ұстай білесіз |
|
Барлық кезде сергек күйдесіз |
|
Ұйқыға тез кетіп, оянасыз |
|
Шешім қабылдарда көбінесе асығасыз |
|
Кейде салғырт өмір сүруге бейімсіз |
|
ІІІ– топ |
|
Сіз байыпты, сабырлысыз |
|
Істі жүйелі және байсалдысыз |
|
Парасаттысыз |
|
Күте білесіз |
|
Тұйықсыз және бостан босқа мылжыңдағанды ұнатпайсыз |
|
Қатты эмоциямен емес, байсалды және бірқалыпты сөйлейсіз |
|
Ұстамды әрі шыдамдысыз |
|
Басталған істі аяғына дейін жеткісесіз |
|
Күшіңізді босқа жұмсамайсыз |
|
Өмірде тәртіпті, жұмыста жүйені ұстанасыз |
|
Қарқынды жеңіл тежейсіз |
|
Мақтау мен даттауға көп көңіл бөлмейсіз |
|
Ашушаң емессіз. Қонақтарға кішіпейілділік білдіресіз |
|
Мүдделеріңіз бен қатынастарыңызға тұрақтысыз |
|
Жұмысқа және бір істен екінші іске жай кірісесіз |
|
Адамдармен қатынаста бір қалыптысыз |
|
Ұқыптылық пен тәртіпті ұнатасыз |
|
Жаңа жағдайға қинала бейімделесіз |
|
Аз қозғаласыз, босаңсыз |
|
Ұстамдысыз |
|
ІҮ– топ |
|
Сіз ұяңсыз, ұялшақсыз |
|
Тосын жағдайда абаржып қаласыз |
|
Бейтаныстармен байланыс орнатуға қиналасыз |
|
Өз күшіңізге сенбейсіз |
|
Жалғыздықты жеңіл көтересіз |
|
Сәтсіздікте абдырып қаласыз және ұнжырғаңыз түсіп кетеді |
|
Ұяңсыз, тұйықсыз |
|
Тез шаршайсыз |
|
Кейде сыбырлап, әлсіз дауыспен сөйлейсіз |
|
Адам мінезіне амалсыз бейімделесіз |
|
Мақтау мен даттауды қолайсыз көресіз |
|
Өзіңізге және өзгелерге үлкен талап қоясыз |
|
Күмәншілсіз |
|
Армандауға бейімсіз |
|
Өте сезімталсыз және тез ренжисіз |
|
Әсершілсіз |
|
Өте ренжігішсіз |
|
Тұйықсыз, көпшіл емессіз |
|
Белсенді емес, жасқаншақсыз |
|
Басқалардың көмектесуі мен ниеттес болғанын қалайсыз |
|
2
CАУАЛНАМА
Күні:
1. Өзіңізді қай дінге жатқызасыз?
А. Ислам
Ә. Православие
Б. Католицизм
В. Протентантизм
Г. Ешқандай конфессияға жатпайтын дін туралы өз ұстанымыңыз
Д. Басқа
Қалай ойлайсыз, соңғы 2-3 жыл ішінде Қазақстанда дінге сенушілер саны көбейді ме, азайды ма? Дінге келушілер саны көбейді деп айтуға бола ма?
А. Ия, дінге сенушілер саны көбеюде
Ә. Жоқ, дінге сенушілер саны сол қалпында
Б. Дінге сенушілер саны азаюда
В. Көбі дінді сән ретінде қабылдайды, мешітке келгендердің бәрін дінге шын ниетімен берілген деп есептеуге болмайды.
Г. Жауап беруге қиналамын.
Өз басыңыз соңғы уақытта қанша рет мешітте болдыңыз?
А. Соңғы уақытта мешітке барып жүрген жоқпын
Ә. Діни мерекелерге, атаулы күндері және ерекше жағдайларға, сирек, кейде бір айда бір ретте бармаймын.
Б. Шамамен бір айда бір-екі рет
В. Әрқашан, аптасына бір рет кейде одан да жиі
Г. Жауап беруге қиналамын.
Өзіңіз Құранды жақсы білемін деп айта аласыз ба?
А. Ия, Құранды өте жақсы білемін, кейбір сүрелерді жатқа білемін.
Ә. Жалпы жеткілікті деңгейде білемін.
Б. Жалпылама түрде білемін.
В. Жоқ білмеймін
Г. Жауап беруге қиналамын.
Айтыңызшы, «дәстүрлі» діни ойлар туралы және батыл-экстремистік ойлар туралы ақпаратты қайдан аласыз?
А. Қазақстандық теледидар Ә. Шетелдік телеарна Б. Газет, журнал
Г. Ғаламтор Д. Таныстар, достар, туыстар Е. Мешіт имамдары, жергілікті діни авторитеттер
Ж. Басқа(жазыңыз)__________________________________________________________
Айтыңызшы, экстремистік діни ойлардан экстремистік емес «дәстүрлі» діни ойларды ажырата аласыз ба?
А. Ия Ә. Жоқ Б. Жауап беруге қиналамын.
Сіздің ұлтыңыздың адамы Ислам емес, басқа дінді қабылдағанына қалай қарайсыз?
А. Қалыпты қараймын, ол әр адамның өз құқығы, өз таңдауы
Ә. Маған бәрібір
Б. Қарсымын, олар мұсылман болу керек
В. Басқа ___________________________________________________________________
Г. Жауап беруге қиналамын.
Қалай ойлайсыз, өзін мұсылманмын деп есептейтн, бірақ Исламның негізгі талаптарын ұстанбайтын (орындамайтын) адамдарды:
А. Әзірше шынайы жолға түспеген, біздің мемлекетімізге қалыпты мұсылмандар
Ә. Қателесіп, өздерін мұсылманбыз деп есептейтін адамдар
Б. Ислам дінін ластап жүрген, мұсылман дінінің жаулары
В. Басқа __________________________________________________________________
Г. Жауап беруге қиналамын
Сіздің пікіріңізше, өзінің өмірін қатерге тігіп жарылғыш заттарды қолданып жарылатын, Исламды және мұсылмандарды қорғау акцияларын орындайтын адамдардың әрекеттері дұрыс па?
А. Дұрыс (ақталған) Ә. Дұрыс емес
Б. Жауап беруге қиналамын
«Діни экстремистер» деген кімдер? Төменде келтірілген пікірлердің қайсысы Сіздің көзқарасыңызға, пікіріңізге сәйкес келеді? (бір ғана жауап нұсқасын белгілеуге болады)
А. Ол өз бостандығы үшін, өзінің діни және этникалық құқықтары үшін күрескен адамдар
Ә. Олар адасқан (алданған) адамдар, экстремистік ұйымдардың жетекшілері оларды өздерінің жеке мақсаттары үшін пайдаланады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз