Материалдар / «Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту» пәніне арналған күнтізбелік жоспар 2. 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту» пәніне арналған күнтізбелік жоспар 2. 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орташа ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларға арналған бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптары үшін "Психомоторикасы мен сенсорлық үдерістерін дамыту" пәнінен жаңартылған мазмұндағы күнтізбелік жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қырқүйек 2021
3283
34 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасы

Үржар ауданы бойынша білім бөлімінің

"Ақтанберді атындағы орта мектеп-бақшасы" КММ








«Психомоториканы және сенсорлы үрдістерді дамыту»

пәніне арналған күнтізбелік жоспар


2021-2022 оқу жылы







Мектеп психологы: Г.Ж.Саменова












Бекітемін: ________ Келісемін: __________

Мектеп директоры: К.А.Бекова Оқу ісінің меңгерушісі: А.К.Жилкайдарова

«_____»__________ 2021 ж «_____»__________ 2021 ж




Т ү с і н і к х а т

1. Оқу бағдарламасы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес және орташа ақыл-ой кемістігі бар балаларды оқытуға қажетті ерекше талаптарды қанағаттандыру мақсатымен құрастырылды.

2. Зияты зақымдалған оқушыларды гуманды және жекешелендіріп тәрбиелеу және оқыту тапсырмалары олардың толыққанды дамуына керекті жағдайларын, оқу жұмыстарының субъектісі болып қалыптасуын талап етеді.

3. Түзету жұмыстарының берілген бағдарламаның теориялық негізі Л.С.Выготскийдің тұжырымдамалық теориялық жағдайы:

1) ауытқумен және қалыпты дамып жатқан балалардың ортақ даму заңдылықтары;

2) оның орын басу мүмкіндіктері мен кемістіктің құрылымы;

3) ақауы бар баланы зерттеуде жүйелі жол табу қолданысы;

4) психологиялық көмек ұйымдастыруда оның өзекті және жақын даму аймағы;

5) психологиялық-педагогикалық түзету бағдарламасын іске асыру барысында балаларға жеке және саралауға үйрету болып табылады.

4. Оқу пәнінің мақсаты «Психомоторика мен сенсорлы үдерістің дамуы» - баламен әр түрлі сенсорлық құрамның біртұтас объектілерін, сапасымен белгісін танып білуде тиімді шарттың қалыптасуы болып табылады; баланың қоғамда тиімді әлеуметтеніп және психикасының дамуына әсер ететін қоршаған орта жайлы көпқырлы дұрыс көріністі беру.

5. Негізгі міндеттер. Мақсатқа жету үшін келесі тапсырмаларды орындаумен шектеледі:

1) бақылау, салыстыру, заттардың белгілерімен еліктеулерді және оларды сөйлеу тілі кезінде жеткізе білу есте сақтау барысында психологиялық процесстердің дамуы, ойлауы, сөйлеу тілі, қабылдауы;

2) сезім мүшелерінің дамуын қалыптастыру қоршаған ортадаға барлық жағдайларды қабылдау, кемістіктерді түзету заттардың ерекше белгілерін, түстерін олардың орнын, қоршаған ортаны уақыт бірліктерін ажырату;

3) қоршаған ортаға бейімделу;

4) есту және сөйлеу ерекшеліктерін дамыту;

5) эстетикалық қабілетті дамыту (түс, дәм, иіс, дыбыс, ырғақ);

6) сенсорлы қызметтің дамуы;

7) сөйлеу аппаратын дамыту;

8) моторикадағы кемшіліктерді түзету, көру-қимыл ерекшеліктерін, қозғалыспен іс-әрекеттегі тұрақтылығын дамыту;

9) ерік-жігерлік этикалық өлшемдерді дамыту, әдеби шығармаларды қабылдау;

10) назар аударуымен есте сақтауын дамыту (ойындар, назар аударуға арналған жаттығулар, есептеуіштерді жаттау).

6. Оқу тәрбиелеу, түзету дамыту жұмыстары барысында кіші мектеп жасында ойын әрекеті негізгі рөлді алады.

7. Түзеу жұмыстары келесі бөлімдерден құрылады:

1) психомотрлы процестердің және диагностиканың жағдайы;

2) дене моторикасы ұсақ моториканы және қол саусақ моторикасын дамыту;

3) қозғалыс әрекетін дамыту;

4) кинестикалық және кинетикалық даму;

5) көлемді, түрді, түсті және заттардың құрылымын ажырату;

6) заттардың ерекше белгілерін қабылдау;

7) көру арқылы есте сақтау барысында көру қабылдауын дамыту;

8) есту арқылы есту қабілетін дамыту;

9) қоршаған ортаны қабылдау және түсіну;

10) уақытты қабылдау.

8. Пәнді оқытуда сағат саны:

1) 1-ші сыныпта аптасына 2 сағат, жылына 66 сағат;

2) 2-4 сыныптарда аптасына 2 сағат жылына 68 сағаттан;

3) 4 жылдық қорытынды бойынша 270 сағат.

9. Түзету жұмыстарын сабақтың 1-ші және 2-ші бөлімінде жүргізуге болады. Жүргізілетін жұмыс 30- 5 минутты құрайды. Әрбір сыныпқа аптасына 2 сағаттан бөлінген. Жеке жұмыстардың көлемін психолог оқу бағдарламасына сәйкес және оқушының қажеттіліктеріне сәйкес енгізеді. Оқушыларды диагностикалық тексеруден өткізу оқу жылының басында және соңында жүргізіледі.

10. Оқу процесі кезінде пән аралық байланыс оның ішінде мәдениеттану, әлеуметтану, бейімделу және еңбек дайындығы қарастырылады:

1) «Қоршаған орта»;

2) «Сурет салу»;

3) «Әуендік және ырғақтық»;

4) «Пәндік және тәжірибелік қызмет»;

5) «Емдеу және физикалық тәрбие».

2 –ші сыныпта аптасына 2 сағат, жылына 68 сағат

Оқу пәнінің 2 - сыныптағы базалық білім мазмұны

2 сынып


Р/с

Сабақтың тақырыбы

Сағат саны

Өткізілетін уақыты

Жауапты


Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту

  1. 1

Балаларды зерттеу, түзету жұмыстарға топтарды іріктеу, жинақтау. Қимыл нақтылығының дамуы (көзделген орынға допты сілтеу және оны лақтыру, «Шеңберге лақтырғыш»);

2


психолог

Қимыл үйлестігі (доппен ойнау, шеңберді айналдыру);

1


психолог

  1. 2

Мұғалімнің екі буынды нұсқауы бойынша мақсатты бағытталған оқыту амалдары (2 қадам алға – оңға бұрыл, т.б.);

1


психолог

Сөздік нұсқау арқылы жүргізіліп отыратын саусақ жаттығулары;

1


психолог

  1. 3

Екі қолмен бірдей орындалатын жаттығулар (баумен жұмыс, моншақтарды жіпке өткізу);

1


психолог

  1. 4

Әр түрлі бағытта штрихтау және үлгі бойынша сурет салу;

үлгідегі геометриялық пішіндердер бойынша берілген оюды жиектеу;

2


психолог

  1. 5

Қол мен көздің қимыл үйлестігінің дамуы (мұғалім нұсқауы бойынша);

2


психолог

  1. 6

Графикалық диктант (көрініс бойынша);

1


психолог

  1. 7

Үлгі бойынша тіктөртбұрышты, төртбұрышты, үшбұрышты пішіндерді қайшымен қию;

1


психолог

  1. 8

«Көлемді жапсыру» техникасымен жұмыс.

1


психолог

Түйсіну – қимылдарын қабылдауы

  1. 9

Әр түрлі құрамдағы заттарды түртіп, сипап байқау, анықтау (жұмсақ, қатты, суық, жылы);

1


психолог

  1. 10

Заттарды түртіп, сипап байқау, анықтау.

2


психолог

  1. 11

«Сыйқырлы қап» дидактикалық ойыны.

1


психолог

Ермексазбен және саз балшықпен жұмыс (қатты және жұмсақ жағдайда).

2


психолог

  1. 13

Орта мозайкамен ойын.

2


психолог

Кинестетикалық және кинетикалық даму

  1. 14

Жоғарғы және төменгі буындардың қимылдары мен қозғалыстары (мұғалімнің нұсқауы бойынша жаттығулар);

2


психолог

  1. 15


Бастың қимылдары мен қозғалу ерекшеліктері (мұғалімнің нұсқауы бойынша);

2


психолог

  1. 16

Өзіндік әсерлерді сөзбен айтып жеткізу;

1


психолог

  1. 17

Бүкіл дененің қимылдары мен қозғалу ерекшеліктері.

1


психолог

  1. 18

Дидактикалық ойын «Айна»;

1


психолог

  1. 19

Қимылдардың және қозғалыстардың ұқсастығы (жануарлар қимыл әдеттері, табиғат құбылыстары).

1


психолог

Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру

  1. 20

Көлемді геометриялық пішіндерді құрылымдау (шар, төртбұрыш);


2


психолог

  1. 21

Формасы бойынша заттарды топстастыру (көлемді және жіңішкерек);

1


психолог

  1. 22

Биіктігі және қалыңдығы бойынша 2-3 заттарды салыстыру; ұзындығы және ені бойынша 2-3 заттарды салыстыру;

1


психолог

  1. 23

Мұғалімнің нұсқауы бойынша заттарды формасы мен көлемі бойынша топтастыру;

1


психолог

  1. 24

Берілген белгі-сипаты бойынша көлемге байланысты 3-4 заттық

сериацондық қатар құрастыру.

1


психолог

  1. 25

Түстер мен бояуларды ажырату;

2


психолог

  1. 26

Негізгі түстерге бояуларды таңдау. Дидактикалық ойын «Аталған түстегі заттарды жинақта»;

2


психолог

  1. 27

Геометриялық пішіндерден заттарды құрастыру (2-4 бөлшек);

1


психолог

  1. 28

Таныс заттардың бөліктерін бөлу және айыру (орындық-арқасы, аяқтары, шкаф-есіктері, қабырғалары т.б.);

2



психолог


  1. 29

Қырқылған, кесілген бөліктерден бір бүтін құрастыру (3-4 бөлшек).

1


психолог

Көріп қабылдау және көріп есте сақтауының дамуы

  1. 30

3-4 бөліктен тұратын көру анализінің және заттардың синтезінің құрылымдық қабілеті (мұғалімнің нұсқауы бойынша);

1


психолог

  1. 31


Көрнекі құралдардан айырмашылықты табу (2 суретті салыстыру);

2


психолог

  1. 32

Көріп есте сақтауының дамуы. Дидактикалық ойын «Не өзгерді?» (4-5 заттардан);

2


психолог

  1. 33

Салынған суреттегі заттарды айыра білу (2-3 сурет);

1

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!