Сабақ
негізделген оқу мақсаты
(мақсаттары)
|
Кескіндеме өнерінің пуантилизм техникасы туралы білімдерін
тереңдету,оқушылардың шығармашылық қабілетін,түс үйлесімін дұрыс
тануды үйрету.
Танымдық қызығушылықтарын,
бақылай білу, талдау, корытынды жасай алу,өз бетінше жұмыс
дағдыларын дамыту.
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Талқылауға арналған
тармақтар:
-
Пуантилизм дегеніміз
не?
-
Олар қай елде пайда
болған?
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
Пуантилизм әдісімен
балықты,теңіздің суретін
бейнелейді.
|
Сабақтың
басы
|
1.Ұйымдастыру
Психологиялық
дайындық
Күн жарығын алақанға
саламын,
Жүрегіме басып ұстай
қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық,
мейірімді,
Болып кетер сонда менің
жан-жағым.
2.Топқа
бөлу.
Қылқалам,
қарындаш суреттерін таңдау арқылы 2
топқа бөлінеді.
Топ басшыларын топтар сайлап
алады.
3.Үй тапсырмасын тексеру.
Сұрақ-жауап
арқылы
|
Интербелсенді
тақта
Суреттер
арқылы
топқа
бөлінеді
|
Сабақтың
ортасы
|
1.Реңк дегеніміз
не?
2. Пейзаж дегеніміз
не?
3.Суық түстерге қандай түстер
жатады?
4.Жылы түстерге қандай түстер
жатады?
5.Кескіндеме дегеніміз
не?
6. Негізгі түстерді
ата
7.Түстер неше түрге
бөлінеді?
4. Жаңа
сабақ
Мұғалімнің
түсіндірмесі.
Пуантилизм әдісі,нүктелеп
сурет салу
Пуантилизм «фр. Pointel – нүктелі хат» кескіндемедегі
шығармашылық тәсіл, өзімен бірге бөлінген жеке нүктелер анықталған
мазоктарды ұсақ нүктелі және төртбұрышты түрде таныстырған.
Түстерді табуы, араласуы және көп түсті ғажайыптың пайда болуы
палитрада емес, кенепте емес ол көрерменнің көзінде және қабылдау
сезімінде болады. Осы үшін арнайы жазу техникасы – пуантилизм ойлап
табылды. Жазудың жаңа техникасы өте қиын, суретшілердің көп уақытын
және көп еңбектеуді, адамның күшін, еркіндік эмоцияларын қажет
етеді. Дегенмен де шығармашылық тәсіл ретінде қазір кескіндемедегі
ерекше техника болып қалды.
Пуантилизм – Францияда 1885
жылдары пайда болған сурет өнерінің неоимпрессионизм бағыты.
Бұлбағыттасуретсалғандар Поль Синьяк, Анри Кросс, Люсьен Писсарро,
КамильПиссарро. Ал оныңпайдаболуынаықпалеткен Жорж Сера. Оның осы
бағыттасалынғанеңатақтыеңбегі «Гранд-Жаттаралындағы жексенбі күні»
атты туындысы.
5. Сөздерден түс аттарын
шығару: 2 топқа
беріледі
6.Жұптық жұмыс. «Тез
құрастыр!» Оқушыларға әр түрлі
геометриялық фигуралар салынған үлестірме беремін. Сол фигуралардан
композициялық сурет құрастыру
керек.
Бағалау.
«Басбармақ»
8.Дәптермен
жұмыс.
Пуантилизм әдісімен балықты
бейнелейді.
10.Бағалау.
|
Жаппай жұмыс: қол көтеру
арқылы жауап береді.
Оқушылар өткен тақырыптар
бойынша сұрақтарға жауап
беру.
Электронды
оқулық
Суретшілер шығармаларын
көрсету.
Тапсырмалар
Геометриялық фигуралардан
композиция салу
Плакат,
акварель,гуашь
бояулары
|
Сабақтың
аяқталуы
|
Plikers.com
бағдарламасы арқылы тестілеу әдісін
пайдаланамын. Әр оқушыға QAR ұсынылып, дұрыс жауапты жоғары көтеріп
көрсетіп отырады.
1. “Пуантилизм” сөзінің
мағынасы
а) бояумен сурет салу ә) нүктемен сурет
салу б) тырнап сурет
салу
2. Пуантилизм бағытының
негізін салушы а) Жорж
Сера ә) Анри Матисс
б) Ван Гог
3. Пуантилизм бағыты қай
уақытта пайда болды?
а) 17 ғасырда
ә) 18 ғасырдың аяғында б) 19 ғасырдың ІІ
жартысында
Кері
байланыс.
1. Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Несімен
ұнады?
Үйге
тапсырма:Өз ойларыңнан композиция
құрастырып, суретін
салу
Бағалау. Топта
бағалау.
|
Смайликтер
Оқушылар стикерге
жазу
|