Материалдар / Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу.ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу.ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сыныпқа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2021
2951
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Мусаева Г.О.

Күні


Сынып 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Практикалық сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуды біледі;

Көптеген оқушылар:

Python тілінің синтаксисін пайдаланып, өрнектерді жаза алады

Кейбір оқушылар:

программаның кодын жазады, тексереді, нәтижені шығара алады

Бағалау критерийлері

(күтілетін нәтиже)

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазады

Python тілінің синтаксисін пайдаланып, өрнектерді жазаады

программаның кодын жазады, тексереді, нәтижені шығарады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

4.Өткен сабақты пысықтау.


Топтық жұмыс. 1-тапсырма

-Программа құрастыруда операторлар мен арифметикалық амалдарды қалай қолданған тиімді?


1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

Сабақтың мақсаттарымен танысады.

4.Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.








фишка

1 балл









Стикер

Сабақтың ортасы

Осы сабақта оқушылар топта жұмыс істейді. Тапсырмаларды өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дептерге ойларын жазады, программаларды жазады, тексереді, нәтижені шығарады.

2-тапсырма.

«Фигуралар» әдісі

Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 4-тапсырма***


Дескриптор:

-берілген фигураларды экранға шығаратын программа құрастырады.


3-тапсырма.

Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет, 3-тапсыма*


Дескриптор:

-берілген сөздерден біріккен сөздерді алу программасын құрады;

-құрастырылған атауын 3 рет экранға шығарады.

4-тапсырма:

Оқулық § 3.5-3.6, 91-бет, 5-тапсыма*


Дескриптор:

-шеңбердің ұзындығын табатын программа кодын құрастырады;

-дөңгелектің ауданын табатын программа кодын құрастырады.


2-тапсырманы орындайды










3-тапсырманы орындайды









4-тапсырманы орындайды
















Фишка

3 балл





Фишка


1 балл







Фишка

2 балл



Жұмыс дәптері


Оқулық

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

-Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын

Жиналаған фишкаларды санайды- бағалау жұргізеді


Плакат /слайд/

Үй тапсыр масы

§ 3.5,3.6, 92-бет, 12-тапсырма





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!