Сабақтың басы
|
1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
4.Өткен
сабақты пысықтау.
Топтық
жұмыс. 1-тапсырма
-Программа құрастыруда
операторлар мен арифметикалық амалдарды қалай қолданған
тиімді?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
Сабақтың мақсаттарымен
танысады.
4.Өзара
талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады,
пікірлерін қорғайды.
|
фишка
1
балл
|
Стикер
|
Сабақтың ортасы
|
Осы сабақта
оқушылар топта жұмыс істейді. Тапсырмаларды өзара талқылап,
ойларымен бөлісіп, дептерге ойларын жазады, программаларды жазады,
тексереді, нәтижені шығарады.
2-тапсырма.
«Фигуралар» әдісі
Оқулық §
3.5-3.6, 90-бет, 4-тапсырма***
Дескриптор:
-берілген фигураларды экранға
шығаратын программа құрастырады.
3-тапсырма.
Оқулық § 3.5-3.6, 90-бет,
3-тапсыма*
Дескриптор:
-берілген сөздерден біріккен
сөздерді алу программасын құрады;
-құрастырылған атауын 3 рет
экранға шығарады.
4-тапсырма:
Оқулық § 3.5-3.6, 91-бет,
5-тапсыма*
Дескриптор:
-шеңбердің ұзындығын табатын
программа кодын құрастырады;
-дөңгелектің ауданын табатын программа
кодын құрастырады.
|
2-тапсырманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
4-тапсырманы
орындайды
|
Фишка
3 балл
Фишка
1 балл
Фишка
2 балл
|
Жұмыс дәптері
Оқулық
|