1
|
01.04.2021
|
Рухани-адамгершілік
тәрбие
|
Тәуелсіздік жетістіктері
|
Тәрбие сағатының
мақсаты:
Тәуелсіздік тұғырының биік шыңына жетелейтін оқиғаларға толы тарих
беттеріне шолу жасау. 30 жыл бойы жеткен ҚР жетістіктері.
Оқушыларды Отанды, елді, жерді сүюге туған ел тарихын білуге,
еліміздің мемлекеттік рәміздерін қастерлеуге
тәрбиелеу.
Тәуелсіздік! Ата-бабамыз үш
ғасырға жуық уақыт бойы армандаған
тәуелсіздік!
Алтайдан Алатауға дейін ұлан –
ғайыр жерді мекен еткен ата – бабаларымыз тәуелсіздікті арман
еткен. Осынау кең даланы көк найзаның ұшымен, сом білектің күшімен
қорғаған бабаларымыздың аманатын орындау үшін талай боздақтар
жанкештілікке барған. Қаракерей Қабанбай, Қанжығалы Бөгенбай
батырлардан бастап, беріректе Бауыржан, Мәншүк, Әлия сынды батырлар
сол ел қорғауды ұран еткен, сол үшін құрбан болып, ел құрметіне
бөленген батырлар. Ресейдің езгісінде болып, тіліміз бен дінімізден
безіп, орыстанғалы тұрғанда Қайрат Рысқұлбеков, Ләззат Асанова
сияқты қыршын жастардың құрбандыққа баруы арқасында ғана
тәуелсіздік алып, егеменді ел болдық. Міне, содан бері 30
жыл
|
Сынып жетекші: Манапова Ұ.Н.
|
5
|
09.09
|
Қазақстанның потротизм және азаматтық
тәрбие
|
«Алуан – алуан кәсіп бар, таңдай біл де, талап
қыл!
|
Мақсаты: Оқушылырдың таңдаған мамандықтары,
олардың қоғамға тигізетін пайдасы жайлы айта келіп, өмірге
қызығушылығын арттыру, жан-жақты үлгілі, өнегелі адам болып
қалыптасуға тәрбиелеу.
2 Видео
тамашалау
3 «Серпінді сұрақ»
әдісі тосын сұрақтар
Біздің заманымыз, өмір сүріп жатқан ғасырымыз
– білімділер ғасыры. Оқимын, білгім келеді, үйренемін, ізденемін
дегенге барлық мүмкіндік жасалған заман. Ақпараттың дамыған заманы.
Қазір қайда болсақ та бұқара ақпарат құралдарынсыз, яғни газет -
журналдардан көз ашпай отырған азаматтарды көреміз. Заманымыз жақсы
дамып келе жатқандықтан мамандықтың да түрі өте
көп.
|
Сынып жетекші:
Манапова Ұ.Н.
|
6
|
16.09
|
Ұлттық тәрбие
|
Ұлы даланың ұлық тұлғасы-Әл – Фараби
|
Мақсаты:Тәрбиелік: Халқымызға білімнің, ілімнің нәрін сепкен аса
ірі тұлға Әбу Насыр әл-Фараби даналығынан нәр ағызып, оқушыларды
туған жерге деген сүйіспеншілікке, адамгершілікке, қасиетті
нәрселерді қадір тұтуға
тәрбиелеу.
Біріншіден, әл-Фараби
антикалық заман мен исламды өзара жақындастыра синтез жасап, жаңа
бір мәдениеттің өркендеуіне жол ашты. Екіншіден әл-Фараби грек
ойшылдарының асыл мұрасын жаңғыртты. Сөйтіп шығыста үлкен қозғалыс
жаңа бағыттар бастады.
Әл-Фараби әдебиет теориясымен
де жан-жақты шұғылданған ғалым. Әдебиет теориясы бойынша көптеген
зерттеулер жазған. Әл-Фарабидің өлең құрылысын зерттеуге арналған
«Өлең және ұйқас туралы сөз», «Өлең ырғағы туралы» т.б еңбектері
бар.
Әдебиет саласы бойынша
Фарабидін бізге толық күйінде жеткен екі зерттеуі ерекше назар
аударады. Олардың бірі – « Өлең өнері» деп аталады. Бұл еңбек
негізінен араб поэзиясының теориялық мәселеріне арналған. Екіншісі-
«Өлең өнерінің қағидалары туралы трактат»деп аталатын еңбегі. Мұнда
Фараби грек поэзиясының жанрларына, терминдеріне талдау
жасаған.
Әл-Фараби -
философ.
Әл –Фараби өлеңдерінің негізгі
тақырыбы - өмірдің мән – мағынасы туралы толғау , оқу мен білімді
мадақтау , адамгершілікке шақыру. Фарабидің «Ақылдың мәні» туралы
трактат, «Данышпандықтың інжу маржаны», «Ғылымдардың шығуы»,
«Философияны оқу үшін ең алдымен нені білу керек», «Аристотель
еңбектеріне түсіндірме» сияқты зерттеулері оның есімін әлемге
философ ретінде танытты.
Әл-Фарабидің лирика жанрында
жазған өлеңдерінің бірі: «Қашықтасың туған
жер»
· Әл-Фарабидің әлеуметтік –
қоғамдық, және этикалық көзқарастарын танытатын туындылары да аз
емес. Бұл тұрғыдан алып қарағанда, әсіресе «Қайырымды қала
тұрғындарының көзқарастары», «Бақытқа жол сілтеу», «Мемлекеттік
қайраткерлердің нақыл сөздері» деген сияқты
еңбектерінің мәні ерекше
зор.
|
Сынып жетекші:
Манапова Ұ.Н.
|
7
|
23.09
|
Отбачы тәрбиесі
|
« Қарияға құрмет – мұсылмандық асыл қасиет
»
|
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды ата-анасын қадірлеуге, үлкенге құрмет, кішіге
ізет
көрсетуге тәрбиелеу.
Оқушылар бойындағы адамгершілік
қасиеттері,
мейірімділікті, қайырымдылықты,
қамқорлықты,
кішіпейілділікті
дамыту.
|
Сынып жетекші:
Манапова Ұ.Н.
|