Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қайырымды қоян
Материал туралы қысқаша түсінік
1) Ертегіні балаларға түсіндіре отырып, қайырымдылыққа, адалдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
2) Бала мен қоян арасындағы достықты үлгі ете отырып, достыққа адал болу қажеттігін түсіндіру
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылғаноқу іс-әрекетінің технологиялық картасыКүні:Білім беру саласы: «Әлеуметтік»Бөлім:Көркем әдебиетТақырыбы:Қайырымды қоян.Оқу іс-әрекетінің мақсаты:
Ертегіні балаларға түсіндіре отырып, қайырымдылыққа, адалдыққа, мейірімділікке тәрбиелеу.
Бала мен қоян арасындағы достықты үлгі ете отырып, достыққа адал болу қажеттігін түсіндіру.
Балалар шаттық шеңберіне тұрады. Төмендегі өлеңді балалар бірге айтады:
Біз қандаймыз, қандаймыз,Шұғылалы таңдаймыз.Жарқыраған күндейміз,Ренжісуді білмейміз.
Шаттық шеңберіне тұрып, бір- біріне жылы сөздер айту арқылы қуаныш сыйлайды.
Ұйымдастыру-іздестіру
Дәптермен жұмыс:Педагог «Қайырымды қоян» ертегісін оқып таныстырады (67-68 беттерден қарау). Сұрақтар:- Әке-шешесі баласына қонаққа кімдерді шақыр деді?- Бала қонаққа кімдерді шақырды?- Әкесі баласына не үшін ұрысты?- Бала жылап отырғанда көмекке не келді?- Қоян қандай қайырымдылық жасады?- Біз де қоянға ұқсап қайырымды бола аламыз ба? Сергіту сәті:Ұзын құлақ сұр қоян,Естіп қалып сыбдырды, Ойлы-қырлы жерлермен Ытқып-ытқып жүгірді.Қарап еді артына,Қиығын сап көзінің,Келе жатқан томпаңдапКөжегі екен өзінің. (Қимылмен көрсетеді.)
Дидактикалық ойын: «Досым - менің мақтанышым». Ойынның шарты: Балалар бір-біріне гүл ұсыну арқылы өз достарының бойындағы жақсы қасиеттерін айтады.- Елжан, сен менің мейірімді досымсың.- Жайна, сен ақылды қызсың. Осылайша ойын жалғаса береді.Тыныштық сәті: Көзімізді жұмып, денемізді бос ұстап, терең тыныс аламыз. Көз алдымызға қайырымды қоянды елестетіп көрейік. Қоян балаға қалай көмектесті? Көздерін ашып, қоянның қандай жақсылың жасағанын айтып береді. Мақал жаттау:«Досы көпті жау алмайдыАқылы көпті дау алмайды».
Сұрақтарға жауап береді.
Дәптердегі суретке назар аудара отырып, сұрақ- жауапқа қатысады.
Сергіту сәтінде қимыл- қозғалысты мұғаліммен бірге қайталайды.
Көздерін жұмады, сұрақтарға жауап береді.
Мақалдардың мағынасын аша отырып, түсіндіреді.
Рефлексивті – түзетушілік
Қорытынды:- Балалар, Қоянның қайырымды екенін білдік. Сендер де достарыңа көмектесіп, қамқорлық жасай біліңдер.
Сұрақтар арқылы білімдерін бекітеді.
Күтілетіннәтиже: Ненібілукерек: Бала мен қоян арасындағы достықты үлгі ете отырып, достыққа адал болу қажеттігін түсінеді.Нені игереді:ертегі арқылы қайырымдылыққа, адалдыққа, мейірімділікке тәрбиеленеді. Нені біледі:ертегіні мазмұндауды, сұрақтарға жауап беруді біледі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз