×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512

ҰБТ-ға дайындық тест кітаптарын сатып, айына 300-400 мың тенге табыс тапқысы келетін белсенді серіктестер іздейміз. Дәл қазір хабрласыңыз: 8776-125-3030
Сайт бойынша сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қала мен ауыл

Автор:Исламбекова Гаухар Талгаткызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-05

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау



Қысқа мерзімді жоспар

Пән: дүниетану


Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі: Бізді қоршаған әлем



Мектеп:

Күні:


Сынып: 1 сынып


Мұғалімнің аты-жөні:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қала мен ауыл

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Өз туған өлкесін сипаттайды. Қала мен ауыл ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын,өзі мекенжайының географиялық орналасқан жерін анықтайды

Көптеген оқушылар: Өзі тұратын өлкесінің көрікті жерлері туралы әңгімелей алады. Қала мен ауылдың ерекшеліктерін сипаттайды.

Кейбір оқушылар: Өз өлкесіндегі зауыт-фабрикалар туралы ақпарат бере алады.

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика және терминология

Ауыл, қала, театр, мұражай, зауыт, фабрика

Үш тілділік

қала – город – city;

ауыл – село (деревня) – village;

көрікті жерлер – достопримечательность – sights.
Диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестері

Талқылауға арналаған сұрақтар:

- Кімдерді қалалық деп атайды?

- Ауыл тұрғындары немен айналысады?

- Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

Құндылықтарды дарыту





Еңбек және шығармашылық. Жұмыс кезінде берілген тапсырманы, жаттығуды орындау арқылы қала мен ауыл маңызын ұғындыру.

Ынтымақтастық. Топтық,жұптық жұмыстар арқылы ынтымақтастыққа, бірлікке шақыру

Өмір бойы білім алу. Жұмыс кезінде тапсырманы орындағанда өмірде көргендерін елестетеді, еске түсіреді, қажеттілігін айта алады

Қазақстандық, отансүйгіштік, азаматтық жауапкершілік. Өз туған өлкесіне деген патриоттық сезімін ояту.

Индустрияландыру мен инновациялары негізделген экономикалық өсу: ауылшаруашылығын жандандыру,зауыт-фабрикалармен танысу.

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану- қала мен ауылда қандай өсімдік түрлері кездесетіні,ауылдық жерлерде қандай мал түрлері өсірілетіні туралы әңгімелейді.

МатематикаАлдыңғы сабақтағы ауылдағы үй жануарлары мен дәнді-дақылдарды санап шығады.

АКТ қолдану

дағдылары

Интерактивті тақта, слайд,суреттер, сергіту

Бастапқы білім

Оқушылар көкжиек тұстарын анықтай алады.



Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы





Көңілді ширату «Бағыт-бағдар»

Оқушылар ортада шеңбер бойымен тұрады, ұсынылған екі оқушы ортаға шығып жасырылған конвертті табады. Сол конверттегі суреттерге сәйкес «ауыл», «қала» болып топқа бөлінеді.

- Бүгін біз сабақта қала мен ауыл тіршілігімен танысамыз.



Сабақтың ортасы







Топтық жұмыс. Жаңа сабақ

«Қайсысы артық?» Белсенді әдіс.

Дереккөз арқылы саралау


Бағалау критерийі: қала мен ауылды ажыратады

«Ауыл» тобына

«Қала» тобына


Тапсырма:

Суретте не бейнеленгенін ажырат;

Артық затты тап;

Неліктен артық екенін әңгімеле.

Дескриптор

Суретте не бейнеленгенін ажыратады;

Артық затты табады;

Неліктен артық екенін әңгімелейді.


«Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады» әдісі бойынша бағаланады.


Жұптық жұмыс. Кестемен жұмыс

Қалаға және ауылға тән белгілерді тауып, қаланы «Қ» әрпімен, ауылды «А» әрпімен белгілейді.


Белгілері

«Қ»- «А»

1

Көп қабатты үй

Қ

2

Бағдаршам

Қ

3

Қой, сиыр, ешкі

А

4

Зауыттар мен фабрикалар

Қ

5

Бау-бақша

А

6

Егін

А

ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды


Тақтада көрсетілген нұсқалар бойынша тексеру.


Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. . (25- бет)

1- топ. Қала туралы әңгімеле.

2- топ. Ауыл туралы әңгімеле.

Сұрақтар:

Кімдерді қалалық деп атайды?

Ауыл тұрғындары немен айналысады?

Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?

Ауылың қай жерде орналасқан?

ҚБ – «Түрлі түсті білезіктер» әдісі арқылы екі топ бірін-бірі бағалайды.


Сергіту сәті.

Ал, енді балалар серігіп алайық.

«Бұлт» дегенде оқушылар еркін жүреді.

«Шатыр» дегенде екі адам жұптасып жоғарыда қол астына тығылады.

«Күн» дегенде оқушылар төрт-төрттен топтасып тұра қалады.

Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс.

Қатесін тап.

Қалада кездеспейтін заттарды тап.

Оларды қызыл қарындашпен қорша.

ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі.

Алма-өте жақсы

Гүл-жақсы

Жапырақ-орташа

Саралау тапсырмасы

А. Қала мен ауыл ерекшеліктерін, негізгі айырмашылықтарын атайды.

В. Қала мен ауылдың көрікті жерлерін сипаттайды.

С. Өз өлкесіндегі зауыт-фабрикалар туралы ақпарат бере алады.

Топтық жұмыс. «Көрікті қала» .

Қорытынды арқылы саралау

Өзің тұратын ауылға жақын қаланы тауып боя.

ҚБ «Қолпаштау» әдісі

ҚБ арналған тапсырма

Тапсырма Жұптық жұмыс

Бағалау критерийі:

Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды.

Тұрғылықты жерінің географиялық орнын сипаттайды.

Тапсырма:

Суретте бейнеленген елді мекендердің атауын жаз.


Сұрақтарға жауап бере отырып, досыңа өзің тұратын жер туралы әңгімелеп бер.

Сен қай қалада/ауылда тұрасың?

Мекенжайың қандай?

Сен тұратын қала/ауыл қай облысқа жатады?

Ол Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан?

Дескриптор

- суреттегі елді мекендердің атауын жазады;

- сұрақтарға жауап береді.

- өз елді мекенің әңгімелейді



Кір қыстырғыш, фотосуреттер

Кірқыстырғыштар, фотосуреттер

Сабақтың соңы







«Телекөпір» іскерлік ойыны.

Сынып телестудия болады. Оқушылар екі топқа бөлінеді. Біреулері- қалалықтар, біреулері-ауылдықтар. Тілші ауыл тұрғындарына сұрақ қойып, әңгіме жүргізеді.

  • Ауылда еңбектің қандай түрлерімен айналысады?

  • Ауылда қандай өнімдермен қоректенеді?

  • Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмір сүре ала ма?

Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.

  • Қалада қалай тұрасыздар?

  • Ауылға қандай көмек бере аласыздар?

Ауыл адамдарының өндірген өнімдері сіздерге қажет пе?




Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін анықтау мақсатында қолданылған ҚБ әдістері:

Дұрыс болса, қолдарын жоғары көтереді. Қате болса, қолдарын алға созады»

ҚБ «+, -» арқылы бір топ екінші топты бағалайды

ҚБ «Түрлі түсті білезіктер» екі топ бірін-бірі бағалайды.

(Қорытынды арқылы саралау )

ҚБ- «Алма. Гүл. Жапырақ» әдісі арқылы жұптық бағалау жүргізіледі.

ҚБ «Қолпаштау».

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Сергіту сәті
Интерактивті тақтаны уақытымен пайдалану. Оқушылар
сабақ кезінде партада түзу отыруын қадағалау.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?











Қысқа мерзімді жоспар

Пән:


Ұзақ мерзімі жоспар бөлімі



Мектеп:

Күні:


Сынып:


Мұғалімнің аты-жөні:


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


Сабақ мақсаттары

Сабақ мақсаттарын анықтап алыңыз. Олар оқу мақсаттарымен (ОМ) бірдей болуы немесе ОМ ұзақ мерзімді сипатта болса, нақты осы сабаққа бейімделген болуы мүмкін (ОМ қол жеткізу үшін бірнеше сабақ қажет болған жағдайда)

Барлық оқушылар:

Көптеген оқушылар:

Кейбір оқушылар:

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:


Құндылықтарды дарыту





Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз.

Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).

Пәнаралық байланыстар

Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз.

Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс - әрекет және/немесе мазмұн арқылы)

Бастапқы білім

Оқушылар бастапқыдан нені біледі немесе осы сабақ алдында олар нені білуі керек? (негізгі ұғымдар, фактілер, формулалар, теориялар)

Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз?






Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы





Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға

- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға

көңіл бөлу қажет





Сабақтың ортасы







Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс- әрекет.


Іс - әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды




Сабақтың соңы




Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет


Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады




Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?







50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.

Олимпиада бітуіне қалды: