×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Қала мен ауыл

Автор:Исламбекова Гаухар Талгаткызы
Бағыты: Бастауыш сынып
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-09-05

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау


Қысқа мерзімді жоспар










Мұғалімнің аты-жөні:

Қатыспағандар саны:
Қала мен ауыл
1.1.3.1 өз мекенжайын атау және елді мекенінің географиялық орналасқан жерін сипаттау
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика және терминологияАуыл, қала, театр, мұражай, зауыт, фабрикаҮш тілділікқала – город – city;Талқылауға арналаған сұрақтар: - Ауыл тұрғындары немен айналысады?- Сенің қайда тұрғың келеді? Неліктен?








дағдыларыИнтерактивті тақта, слайд,суреттер, сергіту
Бастапқы білім







Ресурстар










Сабақтың ортасы











Топтық жұмыс. Жаңа сабақ«Қайсысы артық?» Белсенді әдіс. Дереккөз арқылы саралау



Дескриптор











Гүл-жақсыСаралау тапсырмасыТоптық жұмыс. «Көрікті қала» . Қорытынды арқылы саралауӨзің тұратын ауылға жақын қаланы тауып боя.ҚБ арналған тапсырмаТапсырма Жұптық жұмыс • Өз мекенжайын , өзі тұратын елді мекеннің басты көшесін атайды. • Тұрғылықты жерінің географиялық орнын сипаттайды.Тапсырма: Суретте бейнеленген елді мекендердің атауын жаз.

Сұрақтарға жауап бере отырып, досыңа өзің тұратын жер туралы әңгімелеп бер. • Сен қай қалада/ауылда тұрасың? • Мекенжайың қандай? • Сен тұратын қала/ауыл қай облысқа жатады? • Ол Қазақстанның қай бөлігінде орналасқан? Дескриптор - суреттегі елді мекендердің атауын жазады; - сұрақтарға жауап береді. - өз елді мекенің әңгімелейді




Кірқыстырғыштар, фотосуреттер
Сабақтың соңы





«Телекөпір» іскерлік ойыны.
  • Ауылда еңбектің қандай түрлерімен айналысады?

  • Ауылда қандай өнімдермен қоректенеді?

  • Қала тұрғындары сіздердің өнімдеріңізді пайдаланбай өмір сүре ала ма?

  • Енді тілші қала тұрғындарынан сұхбат алады.
  • Қалада қалай тұрасыздар?

  • Ауылға қандай көмек бере аласыздар?

  • Ауыл адамдарының өндірген өнімдері сіздерге қажет пе?



    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









    Пән:







    Сынып:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    Сабақ мақсаттарын анықтап алыңыз. Олар оқу мақсаттарымен (ОМ) бірдей болуы немесе ОМ ұзақ мерзімді сипатта болса, нақты осы сабаққа бейімделген болуы мүмкін (ОМ қол жеткізу үшін бірнеше сабақ қажет болған жағдайда) Барлық оқушылар:Көптеген оқушылар:Кейбір оқушылар:
    Тілдік мақсаттар

    Пәнге тән лексика мен терминология: Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:









    Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған кіріктірілген оқу бағдарламасындағы құндылықтар мен ұлттық, жалпыадамзаттық құндылықтарды көрсетіңіз. Құндылықтарды дарыту … арқылы/көмегімен жүзеге асады (іс-әрекетті және/немесе тақырып мазмұнын сипаттау).
    Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз. Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс - әрекет және/немесе мазмұн арқылы)
    Бастапқы білім Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз?














    Ресурстар








    Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алуға - оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл бөлу қажет





    Сабақтың ортасы











    Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс- әрекет.







    Сабақтың соңы





    Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет

    Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады





    Саралау – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Жалпы бағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?






    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.