Білім беру
ұйымының атауы
|
Алматы облысы білім
басқармасының Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімі»
ММ
«М.Маметова атындағы орта
мектеп- мектепке дейінгі шағын орталығымен»
КММ
|
Пәні:
|
Дүниежүзі
тарихы
|
Бөлім:
|
XIV ғасыр- XVI
ғасырдың бірінші жартысындағы ортағасырлық еуропалық
қоғам
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
М.Байдильдаева
|
Күні:26.12.22
|
|
Сынып: 6
«А»
|
Қатысушылар саны:
8
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Қара індет» не себепті жылдам
таралды ?
«Қара індет»
шаруалар көтерілістері мен феодалдық соғыстардың басты себебі болды
ма?
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
6.2.4.1 адам өміріндегі
қоршаған орта туралы білімнің рөлін
түсіндіру
6.3.2.2 У.Тайлер, Г. Каль
жетекшілігімен болған антифеодалдық көтерілістердің себептері мен
маңызын анықтау;
|
Сабақтың
мақсаты
|
«Қара індет» Еуропа
мен әлемнің жағдайына қалай әсер еткенін
анықтау
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдастыру
2-мин
Өткен білімді еске
түсіру
5-мин
|
Оқушыларды тексеру,жылы
психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалім
оқушыларға XIV ғасырдағы Еуропада оба
індетіне қатысты статистикасын
көрсетеді.
Тақтаға ілінген «Қара
індет» жайлы презентациямен
таныстыру
1. Неге мұндай жағдай Еуропада
пайда болды?
Жұмыс дәптеріне сабақ
тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен
бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен
танысу.
Оқушылармен бірлесіп, зерттеу
сұрақтары анықталады:
1. Қара індет қай жерден
тарады?
2.Қара індетті таратушылар
кімдер?
3.Қара індет қай жылдары
тарады
4.Қара індет құттылу қанша
уақык керек болды
Еуропалықтарға?
5.2019-2022 ғасырда әлемде
қандай індет тарады және күресу жолдарын
атаңдар?
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Бағалау
парақшалары
Мадақтау
|
Тақырыптық
суреттер
«Қара індет»
туралы презентация
|
Жаңа
білім
6-мин
16-мин
6-мин
|
1-ші
тапсырма жұптық
жұмыс
Картамен
жұмыс
М.Қара індет кезінде халықтың
тұрмысы нашарлап кеткені жайлы естеріне түсіре отырып мәтінмен
жұмыс беру.
2-ші
тапсырма
Бөліс,жұптас,бірлес
әдісі
Топтық жұмыс парта бойынша
бөлу оқушыларды
Оқулықтағы 73-74
беттегі
мәтінмен
жұмыс
1.Мәтін
Франциядағы Жакарея
көтерлісі
2.Мәтін
Уот Тайлер
көтерлісі
3-тапсырма
«Өзіңізді тексер
» әдісі
Жеке
жұмыс
Мәтінмен
жүмыс
«Крес
жорықтары
|
Картадан
«Қараіндет» таралу
аймақтарын анықтайды
Дескрипторлар:
Ортағасырлық
«Қара
індеттің»
таралу аймағын картадан
көрсетеді.
Презентация қорғайды әр
топ
Білім алушылар
мәтіндегі тарихи қателерді тауып астын
сызады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Ең үздік
жауап»
|
Оқулықпен жұмыс 73-74
беттер
|
№
|
Пайымдаулар
|
Ия
|
Жоқ
|
1
|
7-рет Крест
жорықтары болды
|
|
|
2
|
Шығыс батыстан
шаш алуды үйренді
|
|
|
3
|
1358- Жакерия
көтерілісі өтті.
|
|
|
4
|
1381-Уот Тайлер
көтерілісі өтті.
|
|
|
5
|
1337-1453 Жүз
жылдық соғыс
|
|
|
Бекіту
5-мин
|
Сабақты
қорытындылау
1.Крест жорықтары қанша рет
болды және кім бастады?
2.Англия мен Франциядағы
шаруалар көтерілісі не себепті жеңіліске
үшырады?
3.Қара індеттің салдары
қандай?
4.Империя деген сөздің мәні
?
Үйге
тапсырма:Қайталау XIY-XYғасырдағы
шаруалар көтерілісі
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
|
Кері
байланыс
5-мин
|
БББ кестесі
толтырту
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|
|
|
|
|
|