Ұйымдастыру
кезеңі.
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Аялы алақан»
Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті
дамыту.
Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып тұрады.
«Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын
оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы
көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен
жалғасады.
Тренинг соңында оқушылар
ортада берілген суреттерді таңдай отырып , топтарға
бөлінеді.
1-тапсырма. «Серпілген сауал»
әдісі. (Алдыңғы тақырыптарға
байланысты сұрақтарға жауап алу.) Бір-біріне допты лақтыру арқылы
үй тапсырмасының сұрақтарына жауап береді.
1.Жұқпалы ауруларды Еуропа елдеріне кемелер
арқылы жеткен егеуқұйрықтар таратты ма? (Иә,жоқ)
2.Қалалардың ластығынан,тазалықтың сақталмауынан
жұқпалы аурулар көбейді ме?
3.XVІ ғасырда қорқынышты оба
індеті «Қара өлім» деп аталды ма?
4.Індеттің кесірінен көптеген
елді мекендер қаңырап бос қалды ма?
5.Шаруалар көтерілістері Италия жерін қамтыды
ма?
Қалыптастырушы
бағалау.«Бағдаршам» aрқылы бірін-бірі
бaғaлaйды.
Ой қозғау.
Бірінші бағалау
кретерийі:
У.Тайлер мен Г.Каль басқарған
шаруалар көтерілістері кезіндегі басты оқиғаны
анықтайды.
2 тапсырма: «Түртіп алу »
әдісі .
Мәтінді оқып. кестені
толтыр.
Көтерілістер
|
Көтеріліс себептері
|
Көтеріліс мақсаты
|
Көтеріліс нəтижесі
|
Көтерілістің тарихи маңызы
|
У.Тайлер бастаған көтеріліс
|
|
|
|
|
Г.
Каль бастаған көтеріліс
|
|
|
|
|
Дескриптор
− У.Тайлер бастаған көтерілісі
мен Г. Каль бастаған көтерілісінің себептерін
жазады;
− У.Тайлер бастаған көтеріліс
пен Г. Каль бастаған көтерілісінің мақсаттарын
атайды;
− У.Тайлер бастаған көтеріліс
пен Г. Каль бастаған көтерілісінің нәтижелерін
атайды;
Қалыптастырушы
бағалау.«Жұлдызша» арқылы бағалау.
3 тапсырма: Жеке жұмыс.
Венн диаграммасы. У.Тайлер мен Г.Каль басқарған
шаруалар көтерілісінің ұқсастығымен айырмашылығын
салыстыр.
Дескриптор:
-
У.Тайлер басқарған шаруалар
көтерілісінің ұқсастығын тап.
-
Г.Каль басқарған шаруалар
көтерілісінің ұқсастығын анықта.
-
У.Тайлер басқарған шаруалар
көтерілісінің айырмашылығын салыстыр.
-
Г.Каль басқарған шаруалар
көтерілісінің айырмашылығын тап.
Қалыптастырушы
бaғaлaу: «Смаиликтер
» aрқылы
бaғaлaу.
Оқушылар өздерін ағаштың қай бөлігінде
тұрғандарын стикерді жапсыру арқылы анықтайды.
Екінші бағалау
критерийі: Феодалдық соғыстар мен
орталықтандырылған мемлекеттердің құрылу арасында байланысты
сипаттайды.
4 –тапсырма «Бағытталған
оқу» әдісі. Мәтінмен танысу
арқылы орталықтандырылған
мемлекеттердің әлеуметтік, экономикалық , саяси ерекшеліктерін
анықта.
Дескриптор:
-
Федолдық
бытыраңқы мемлекетпен орталықтандырылған мемлекеттердің әлеуметтік
жағдайын сипаттайды..
-
Федолдық
бытыраңқы мемлекетпен орталықтандырылған мемлекеттердің
экономикалық ерекшелігін талдайды.
-
Федолдық
бытыраңқы мемлекетпен орталықтандырылған мемлекеттердің саяси
ерекшелігін анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау. «Шапалақ
» арқылы бір-біріне қолдау
көрсетеді,мадақтайды.
|