Сабақтың
тақырыбы:
Қауіпті табиғат
құбылыстары.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Күні:
|
Сынып: 2
|
Қатысқан оқушылар саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
|
2.2.2.1 ауа райының адам өмірі
мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін
талдау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады.
Сабақ барысында
тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер және
әртүрлі заттар, тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланған
уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Оқушылар тұрып, бір-біріне
қарап айтады. Сәттілік тілейді. -Кел, жаныма тұр, сыныптас, Өз
алақаныңды маған аш. Міне, менің қолым бос, Жылуыма жылу
қос! Оқушылар қарсы тұрып, бас
бармақтан бастап кезек-кезек саусақтарының ұштарын бір- біріне
тигізеді.
1- барлық 2- істе 3-саған
4-сәттілік 5-тілеймін алақандарын қосады -
Рақмет!
|
|
Жаңа
білім
|
Білу және
түсіну.
Оқушылар оқулықтағы негізгі
тақырыппен танысады.
Қауіпті табиғат
құрылыстары.
«Сақина салмақ
ойыны»
Балалар біз бүгін сақина
салмақ ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның бүгінгі ерекшелігі кімнің
қолында сақина қалса менің сұрағыма жауап
береді?
|
Оқулық,
мәтіндер
|
Ортасы
|
Қолдану. Дәптермен
жұмыс.
Адамға қауіп туғызатын немесе
туғызбайтын табиғат құбылыстарын дәптерлеріңе бөліп
жазыңдар.
Талдау.«Ыстық
орындық» әдісі
Бір оқушы алға шығып өз
пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты
анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша
бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
|
Дәптер
Орындық
|
Аяқталуы.
Сабақты
бекіту
|
Үлкендерден қандай қауіпті
жағдайларды естідің?
Тағы қандай қолайлы және
қолайсыз табиғат құбылысы бар? Күн жылынғанда табиғатта қандай құбылыс
байқалады?
|
Суреттер
|
Кері
байланыс
|
Рефлексия: Бас
бармақ.
Барлығын түсіндім. Түсініп
келемін. Түсінбедім.
|
|
Үйге
тапсырма:
|
Саралау – сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен
жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен
берілген уақыт ішінде
үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды
да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген
оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|