Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Қазақ КСР Халық әртісі , қазақтың белгілі музыкатанушысы, компазитор , дирижер,ақын Ахмет Жұбановтың туығанына 115 жыл
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Қазақ КСР Халық әртісі , қазақтың белгілі музыкатанушысы, компазитор , дирижер,ақын Ахмет Жұбановтың туығанына 115 жыл
Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ КСР Халық әртісі , қазақтың белгілі музыкатанушысы, компазитор , дирижер,ақын Ахмет Жұбановтың туығанына 115 жыл
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Іс тәжірибеден өтуші :
Өмірзақ Ботакөз
Сабақ
тақырыбы
Қазақ оркестрін
тұңғыш ұйымдастырушы – Ахмет
Жұбанов
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты (оқу бағдарламасына
сілтеме)
–
ұлттық, үрлемелі, симфониялық
оркестр аспаптарын ажырату
Сабақ
мақсаты
қазақтың алғашқы ұлттық
оркестрін ұйымдастырушысы, композитор, дирижер, атақты тұлға Ахмет
Жұбанов шығармашылығына қызығушылық
білдіру,тудыру;
Бағалау
критерийі
қазақтың алғашқы ұлттық
оркестрін ұйымдастырушысы, композитор, дирижер, атақты тұлға Ахмет
Жұбанов шығармашылығына қызығушылық
білдіреді;
ұлы тұлға А. Жұбанов туралы
мəліметтер жинауға, өмірімен танысуда өзіндік белсенділігін
көрсетеді;
А. Жұбановтың шығармаларын
тыңдайды, көркемдік сипатына талдау жасауға, орындауға
тырысады;
Тілдік
мақсат
Өз шығармашылық жұмыстарын
көрсетеді, өзінің жəне өзгелердің жұмыстарын
біледі.
Құндылықтар
Қазақ мəдениетіндігі атақты
өнер тұлғаларын білу, еліктеу
Пән аралық
байланыс
Қазақ оркестірін тұнғыш
ұйымдастырушысы туралы тарихтан мәлімет
алады.
Күйді тыңдап әдеби тілмен
суреттейді.
Алдынғы
білім
Оркестір туралы
біледі
Сабақтың
барысы
Сабақтағы жоспарланған
іс-əрекет
Сабақтың
кезеңдері
Мұғалім
әрекеті
Оқушы
әрекеті
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
мин
Сабақ тақырыбы
бойынша шолу.
Ахмет Жұбанов бұл
кісі туралы не білеміз?
Тақырыпқа байланысты
слайд көрсету.
Жаңа сабаққа
байланысты балаларға тапсырма
берілді.
Суреттерге қарап
оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын
ашады
Ахмет Жұбановтың
портреті
Алғаш қазақ
оркестірін ұйымдастырушы.
Оқушылар жаңа сабақты өздері
оқып «ыстық орындық» әдісі ардылы білгендерін ортаға
салады.
Суреттер
Сабақтың
ортасы
30
мин
1-Тапсырма
Сәйкестендіру(10мин)
2-Тапсырма
Постер
жасау(15мин)
Сергіту
сәті. (5мин)
Мұғалім «Ақ көгершін» əнінің
алғашқы əуенінің ноталық жазылымын балаларға тыңдату. Əн
келесі
сабақта да
үйретіледі.
Әнді орындау алдында дауыс
жаттығуларын жасатамыз
Тұлға байланысты топтық
тапсырма постер жасау, жасалған постерды қорғап
шығады.
Топтар бір бірін
бағалайды.
Ережені дәптерлеріне
жазады
«Оркестр – орындаудың ұжымдық
түрі. Музыкалық
Шығарма әуенініңноталары әр
аспапқа арнайы жазылады. Оны «Партитура» деп
атайды
Партитура арқылы бір мезгілде
барлық аспаптардаорындалып жатқан дыбысты қадағалауға
болады
Әнді орындау алдында
дауыс жаттығуларын жасайды.
Ааааааааааа
Оооооооооо
Ееееееееее
Үнтаспа плакаттар түрлі түсті
маркерлер
Үнтаспа
Сабақтың
соны
5мин
кері
байланыс
Кері байланыс «Түйін »
әдісі
А Жұбанов
кім?
А Жұбановтың қандай
шығармалары бар?
оркестр дегеніміз
не?
А Жұбановтың туған
жері
А Жұбановтың туған
жылы?
Бүгінгі сабақта не
білдің?
Не білгін
келеді
А Жұбановтың әкесінің аты
кім?
Срақтарға жауап
береді
Бүгінгі сабаққаа байланысты
ойларымызды білдіріп жапсырады.
Тақырыпқа байланысты
Суреттер
Саралау
–
Оқушыларға қалай көбірек
қолдаукөрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғарыоқушыларға
қандай міндет қоюды
жоспарлапотырсыз?
Бағалау–
Оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
Денсаулық жəне қауіпсіздік
техникасының сақталуы
Қабілеті жоғары оқушыларға
композицияны орындау барысында музыканың көркемдеуіш
құралдарын
анықтауға
тапсырма беруге болады.
Бақылау;
Бағалау
өлшемдері мен дескрипторлар бойынша;
Əн орындау
кезінде оқушылар бірін-бірі өзара
бағалайды.
Денсаулық
сақтау технологиялары
Сергіту
сəттері мен белсенді іс-əрекет түрлері
Сабақ
бойынша рефлексия
Сабақ
мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ
қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың
уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Бұл
бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру
үшін
пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанада берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1.
2.
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1.
2.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз