Материалдар / Қазақстан ормандары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстан ормандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойланып, талқылауға, өздігінен жұмыс істеуге. . Сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Оқушыларды белсенділікке , жан-жақтылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу. Достарын ,өзін-өзі бағалай білуін қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Шілде 2018
517
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

III тоқсан

№ 2


Сабақтың тақырыбыЖаңа тақырып: «Қазақстан ормандары»

Сабақтың мақсатыОқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойланып, талқылауға, өздігінен жұмыс істеуге. . Сын тұрғысынан ойлауды дамыту. Оқушыларды белсенділікке , жан-жақтылыққа, шапшаңдылыққа тәрбиелеу. Достарын ,өзін-өзі бағалай білуін қалыптастыру
Сабақтың типіЖаңа тақырыпты меңгерту
Сабақ түріЖаңа сабақ
Күтілетін нәтижеСабақ барысында проблемалық тапсырмалармен жұмыс істеу барысында оқушылардың жүйелі ойлау дағдылары дамиды. Мәтінмен өз беттерінше жұмыс істеу, қорытындылау дағдылары дамиды. Жеңілден қиынға өте алады.Оқушылар да топта белсенді.Жан-жақты ойлана алады. Қорықтар туралы сұрақтарға шапшаң,тез ауызша ,жазбаша жауап бере алады. Сұрақтарды жеке өзі талдап жауап бере алады,сыни тұрғыдан болжайды. Өзін-өзі , бірін-бірі бағалай алады. Топ ішінде пікір алмаса алады, басқа топтардың жұмысына сын айта алады. Алған білімдеріне қорытынды жасай алады.
Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті ҰйымдастыруБағалауРесурстар
Ұйымдастыру кезеңі2 мин.Амандасу. Түгендеу. «Жылы сөз» оқушыларды шеңберге тұрғызу.Топ басшысын тағайындау.



Бір-біріне жылы сөздер айтады.

Түстерге қарай топқа бөлінеді.
Топқа бөліну

















Үй тапсырмасын тексеру Оқушылардың бағалауын қадағалауЖұппен бағалайды.Жұппен жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалау.





Жаңа тақырыпОрмандар туралы слайд көрсету.









Мәтінмен жұмыс«Тірек белгілер» әдісін қолдануА) мәтінді оқыту, аудару, түсінуӘ)Мәтін бойынша ассоцация құрату.

Мәтінді оқиды, аударады, түсінеді, асс. құрас.Қорғайды.

Топпен жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалау.ОқулықБағалау парағы








«Сұқ саусақ» стратегиясы бойынша сұрақтар қойғызу .





Сұрақтарын басқа топтарға жекелеген оқушыны атау арқылы қояды. Жауаптарын сұрақ қоюшы топ бағалау смайликтері арқылы қояды.



Топпен жұмыс

Формативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалау.

Оқулық Бағалау парағысмайликтер
Сергіту сәтіЖаттығу жұмыстарын көрсетуТоптар жаттығу орындайды.

Топпен жұмыс

Интерактивті тақта.
Деңгейлік тапсырмалар

Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру
  • А. Мәтінді аудару
  • В.Сөйлемдерді толықтырып жаз.
  • 3 .С.Сөздерді сөз құрамына талда .



    Әр деңгей бойына оқушылар жұмыс жасайды

    Формативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауДеңгейлік тапсырмалар жазылған парақтар,оқулық
    Дәптермен жұмыс «дұрыс, дұрыс емес»Сөйлемдердің бұрыс немесе дұрыс екенін жұппен талдатып жазғызу. Дұрыс болмаса, олар ұйғарымды дұрыс етіп жазу керек.









    Оқушылар жұппен жұмыс жасайдыЖұппен жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауОқулық
    Қорытындылау

    «Кубизм» әдісін қолдану



















    Бағалау







    Оқушылардың бағалауын басқарады.

    Бағалау парақтары бойынша қорытынды шығарады.

    Топпен жұмысФормативті Оқушы тарапынан өзін –өзі бағалау және өзгені бағалауБағалау парақтары


    Үйге тапсырма:



  • Мәтінді аударып келу
  • Өлеңді мәнерлеп оқу
  • 3.Табиғат туралы басқа ғалымдардың пікірлерін жазып келу
    РефлексияЕкі жұлдыз, бір тілек арқылы кері байланыс жасату






    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!