Сабақ тақырыбы: Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери дәстүрлерінің құрылу тарихы, офицер мамандарды даярлаудың мақсаты мен міндеттері |
Күні: 13.09.2018 ж | Мұғалім есімі: Ботагарин А Е
|
Сынып – 11а , 11ә |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Оқушыларға ҚР ҚК-нің жоғары әскери оқу орындарының құрылу себептері мен тарихын, оларға қабылдау шарттарын түсіндіру |
Оқу нәтижелері: Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:Кейбір оқушылар: |
Егемен Қазақстандағы жоғары әскери мектептердің тарихы туралыбіледі.ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек екенін біледі
ҚР ҚК жоғары оқу орындарына қабылдаудың ережелерін біледі |
Алдыңғы оқу: ҚК құрудың заңдылық негіздері және ҚР әскери доктринасы |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы5 мин | Ұйымдастыру кезеңі.Взвод командирі оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға рапорт береді, амандасу, түгендеу, оқушылардың сырт көрінісін тексеру. |
|
Ортасы 25 мин
| Кеңестер Одағы тарағаннан кейін қысқа мерзімде 1992жылдың 7мамырында ҚР ҚК құрылды..ҚРП Н.Ә. Назарбаевтың «ҚР ҚК-ін құру туралы» Жарлығына сәйкес, ҚК-ді тиімді басқаруды шешу үшін Республиканың Қорғаныс министрлігі құрылды. ҚК-ді басқару органдары қалыптастырылды, армияның құрылымы мен саны анықталды, ҚК—дің қызметі мен құрылуы туралы негізгі құқықтық құжаттар даярланды. Оның юрисдикциясына Қазақстан аумағында орналасқан барлық әскерлер кірді. Олар құрлық әскерлері, әскери-әуе күштері, әуе шабуылына қарсы қорғаныс күштері, әскери-теңіз күштері, сондай-ақ ұрыстық, арнайы, тылмен қамтамасыз ету және АҚ-тың әскери құрамалары. | АӘД плакатОқулық |
Аяқталуы10 мин
| Өзінің жауынгерлік міндетін абыроймен орындаған ҚР ҚК-нің түлектері, жауынгер интернационалистер туралы айтыңдар.ҚР ҚК-нің офицерлері қандай болуы керек?Біздің еліміздің болашақ офицерлері қандай мамандықтар бойынша оқиды? | Жарғы
|
Қосымша ақпарат |
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз?
| Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ-мен құзіреттілігі |
Стенд арқылыАКТ-менПрактика жүзінде | Өзін-өзітексеру, бөлімшекомандирлерініңтексеруі, | Тарих, Д/шҚауіпсіздіктіескеріпотыру |
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағамдау |