Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Қазақстанның экологиялық проблемалары» 8 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Қазақстанның экологиялық проблемалары» 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Осы материал 8-сынып оқушыларына арналған. Осы материалды меңгеру барысында оқушыларда Қазақстанның экологиялық проблемалары жайлы білім қалыптасады. Берілген материал оқушылардың жан-жақты дамуына, ойларын ашық жеткізуге қабілетті артады. Сондай-ақ оқушы өзін-өзі бағалауға дағдыланды. Осы сабақта пайдаланған әдіс-тәсілдер оқушының өз бетінше жұмыс жасауына және тақырыпты жеңіл түсінді сонымен қатар оқушылардың қызығушылығы артады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қазақстандағы экологиялық проблемалар
Сабақтың мақсаты Білімділік:Айналадағы ортаның ластану жолдары, ондағы қоғамның рөлін қарастыру, қазіргі кездегі Қазақстандағы экологиялық мәселелер туралы білім қалыптастыру.Дамытушылық: Оқушылардың тақырыпқа байланысты көзқарастары мен дүниетанымын кеңейту, өзара қарым-қатынастарын қалыптастыра отырып ынтымақты түрде ортамен, топпен жұмыс жүргізуді үйрету.Тәрбиелік: Азаматтық қасиеттерді тәрбиелей отырып, оқыту арқылы қоғамға пайдалы, білімді, сұлулықты сезінетін, патроит, шығармашыл жеке тұлға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Жарыс, баяндау, әңгімелесу, шығармашылы сабақ.Сабақтың тәсілі: Топпен, жеке оқушыменСабақтың әдісі:Интерактивті оқыту әдістері.Сабақтың көрнекілігі: Қазақстанның физикалық картасы, Атлас. Слайдтар, оқулық, Интерактивтітақта, бор т.б.Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет, музыка, биология.Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды түгендеу. Сынып тазалығын тексеру. 2.Топтасу кезеңі. Оқушыларды тақырыптар бойынша 2 топқа бөлу. Топтың ережесімен таныстырады. Жүректен жүрекке Психологиялық ахуал туғызу Оқушылар бір-біріне тілек айтып, сәттілік тілейді.
3. Білу кезеңі. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі 1. Геосаясат дегеніміз не?2. Географиялық еңбек бөлінісі дегеніміз-3. Мамандану4. Қазақстан қандай ұйымдарға мүше?5. Халықаралық сауда деген не?6. Қаражат және несие
4. Түсіну кезеңі.Семей тобы:«Сандықкөрсеткіштергесипаттамабер»1 1949 ж. 29 тамыз2 1949-1963 ж.ж. 3 1964-1989 ж.ж. 4 70% 5 3 есеазайды6 80 км.ығысып, 49 м төмендедіАрал тобы:«Сөздік көрсеткіштерге сипаттама бер» 1 Капустин Яр 2 Бір реттік жарылыстар 3 Сырдария мен Әмудария 4 Арал теңізі 5 Қазақстан ғана емес, бүкіл Орталық Азия 6 Ірі кәсіпорындар шоғырланған қалалар
5.Қолдану кезеңі. Географиялық диктантСемей тобы1990 жылдардың басында теңіз ………… ауданы 45%-дан астам кішірейіп, судың көлемі 65%-ға кеміді, судың тұздылығы 3 еседен астам артты. Суы ………….. 30 мың шаршы километрден астам орасан зор аумақ тұзды ………. айналып, одан жылына 40 млн тоннадан 150 млн тоннаға дейін тұзды жел көтеріп теңізден мындаған шақырым шалғайға дейін тарап жайылатын болды.
Арал тобыАрал төңірегінде антропогендік ………… процесі жедел өршіп, бұл орайда климаттың континенттенуі күшейді, ………. дауылдар жиілеп, топырақ қабаты, өсімдік жамылғысы күрт …………. , балықты айтпағанның өзінде, ауыл шаруашылығы дақылдарының түсімділігі мүлдем азайды.
8.Жинақтау кезеңі.Адасқан әріптерСемей тобыБұл кезеңде экранда орындары ауысқан бірнеше әріптер шығады, сол әріптерден сабаққа қатысты сөздер шығару керек) 1) МЕЙЕС2) ЛИПОНОГ 3) ЛОГЭКОИЯ 4) ЗАДГАР 5) МОТА БАМОБСЫ Арал тобы(Бұл кезеңде экранда орындары ауысқан бірнеше әріптер шығады, сол әріптерден сабаққа қатысты сөздер шығару керек) 1) РАЛА2) НАҚСЫТАР3) РЯ ПУСКАТИН4)ДАРЗАП5) ДЕНУШӨЛ 9. Қорытындылау: Сабақты сұрақ-жауап арқылы бекіту 10. Кері байланыс:1. Б.Ү.Ү. кестесі.
Білгенім
Үйренгенім
Үйренгім келеді
11. Бағалау:«Сиқырлы әмиан» әдісі арқылы бағалау( әр тапсырма сайын дұрыс жауап берген топтың әмианына ақша салынады сабақ соңында қай топтың әмианында ақша көп болса сол топ жеңіске жетеді)12. Үйге жұмысы :Қазақстандағы экологиялық проблемалар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз