11Б сыныбы Алгебра
және анализ бастамалары № 15 сабақ Мерзімі
4.10.2020ж___________
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қисықсызықты трапеция және
оның ауданы.Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц
формуласы.
|
Сілтеме(дереккөздері)
|
11 сынып алгебра
оқулығы, «Мектеп», 2020ж.
|
Оқу
мақсаты
|
11.3.1.4
- қисықсызықты трапецияның
анықтамасын білу және оның ауданын табу үшін Ньютон-Лейбниц
формуласын қолдану;
|
Сабақ
мақсаты
|
-
Қисықсызықты
трапецияның ауданын табу ережесін
үйрену;
-
Анықталған интеграл
Ньютон-Лейбниц формуласын есептер шығаруда қолдануды
үйрену.
|
Оқыту
нәтижелері
|
Қисықсызықты трапецияның
ауданын табу ережесін пайдаланып есептер
шығару.
|
Сабақтың әдіс
тәсілдері
|
Ауызша сұрақтар, топтық жұмыс,
топтастыру, бағалау,
рефлексия
|
Сабақта
орындалатын
жұмыстар
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Психологиялық ахуал туғызу.2
мин
|
Сәлемдеседі, түгендейді,
бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді, Мақсат
қояды.
|
Сәлемдеседі, бір-екі оқушы өз
тілегін білдіреді. Сабақтың мақсатын
толықтырады.
|
Үй жұмысын, жалпы
білімін тексеру
10
мин
|
Үй жұмысына талдау
жасайды.№2.5-6Ауызша сұрақтар қояды.№1
қосымша.
|
2-3 оқушы үй жұмысын тақтада
орындап көрсетеді, оқушылар өз қателіктерін анықтап
түзетеді.Сұрақтарға жеке оқушылар жауап
береді.
|
Жаңа тақырыпты
үйрену
10
мин
|
Тірек-сызба құрастыра отырып,
тақырыпты үйренуге бағыт-бағдар береді.№2
қосымша
|
2-3 оқушы үй жұмысын тақтада
орындап көрсетеді, оқушылар өз қателіктерін анықтап
түзетеді.Сұрақтарға жеке оқушылар жауап
береді.
|
Тапсырмалар18
мин
|
Жұптық жұмыс
ұсынады.
№3.6-№3.8 (
1-бөлімі)
|
Оқулықтан керекті мәліметтерді
іздейді, негізгі ережелер мен формулалардан тірек-сызба жасайды,
тақырыпты үйренеді.
№3.1-№3.5
|
Сергіту сәті 1
мин
|
Жаттығу
жасатады
|
Жұп болып тапсырмаларды
орындайды, жеке оқушылар қорғайды. Алғашқы болып орындаған оқушы
тақтада орындайды.
|
Топтастыру 1
мин
|
Қандай тақырып өттік? Қандай
есептер шығардық?
|
Мұғалімге ілесіп жаттығу
орындайды.
|
Үйге
тапсырма
Бағалау.Рефлексия
3
мин
|
Үй тапсырмасын тақтаға
жазады.№3.14
|
Жеке оқушылар жауап
береді.
|
Үйге
тапсырма
Бағалау.Рефлексия
3
мин
|
Белсенділік танытқан және өз
бақылауында болған оқушыларды
бағалайды.
|
Үй тапсырмасын дәптерлеріне
көшіріп алады.
|
Сабақ қалай өткендігі туралы
сұрайды.
|
Бақылаушылар топ мүшелерін
бағалайды. Оқушылар өздерін
бағалайды.
|
|
|