Материалдар / Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц формуласы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц формуласы.

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 11 сынып алгебра және анализ бастамалары Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц формуласы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
506
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Шамалған бекетіндегі жаңа қазақ орта мектебі КММ 11-Б-сынып Алгебра

Пән мұғалімі: Сындирбаев Т.Т тексерілді:________________________________

11Б сыныбы Алгебра және анализ бастамалары № 15 сабақ Мерзімі 4.10.2020ж___________


Сабақтың тақырыбы

Қисықсызықты трапеция және оның ауданы.Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц формуласы.

Сілтеме(дереккөздері)

11 сынып алгебра оқулығы, «Мектеп», 2020ж.

Оқу мақсаты

11.3.1.4

- қисықсызықты трапецияның анықтамасын білу және оның ауданын табу үшін Ньютон-Лейбниц формуласын қолдану;

Сабақ мақсаты

  1. Қисықсызықты трапецияның ауданын табу ережесін үйрену;

  2. Анықталған интеграл Ньютон-Лейбниц формуласын есептер шығаруда қолдануды үйрену.

Оқыту нәтижелері

Қисықсызықты трапецияның ауданын табу ережесін пайдаланып есептер шығару.

Сабақтың әдіс тәсілдері

Ауызша сұрақтар, топтық жұмыс, топтастыру, бағалау, рефлексия

Сабақта орындалатын

жұмыстар

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Психологиялық ахуал туғызу.2 мин

Сәлемдеседі, түгендейді, бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді, Мақсат қояды.

Сәлемдеседі, бір-екі оқушы өз тілегін білдіреді. Сабақтың мақсатын толықтырады.

Үй жұмысын, жалпы білімін тексеру

10 мин

Үй жұмысына талдау жасайды.№2.5-6Ауызша сұрақтар қояды.№1 қосымша.

2-3 оқушы үй жұмысын тақтада орындап көрсетеді, оқушылар өз қателіктерін анықтап түзетеді.Сұрақтарға жеке оқушылар жауап береді.

Жаңа тақырыпты үйрену

10 мин

Тірек-сызба құрастыра отырып, тақырыпты үйренуге бағыт-бағдар береді.№2 қосымша

2-3 оқушы үй жұмысын тақтада орындап көрсетеді, оқушылар өз қателіктерін анықтап түзетеді.Сұрақтарға жеке оқушылар жауап береді.

Тапсырмалар18 мин

Жұптық жұмыс ұсынады.

3.6-№3.8 ( 1-бөлімі)

Оқулықтан керекті мәліметтерді іздейді, негізгі ережелер мен формулалардан тірек-сызба жасайды, тақырыпты үйренеді. №3.1-№3.5

Сергіту сәті 1 мин

Жаттығу жасатады

Жұп болып тапсырмаларды орындайды, жеке оқушылар қорғайды. Алғашқы болып орындаған оқушы тақтада орындайды.

Топтастыру 1 мин


Қандай тақырып өттік? Қандай есептер шығардық?

Мұғалімге ілесіп жаттығу орындайды.

Үйге тапсырма

Бағалау.Рефлексия

3 мин

Үй тапсырмасын тақтаға жазады.№3.14

Жеке оқушылар жауап береді.

Үйге тапсырма

Бағалау.Рефлексия

3 мин

Белсенділік танытқан және өз бақылауында болған оқушыларды бағалайды.

Үй тапсырмасын дәптерлеріне көшіріп алады.

Сабақ қалай өткендігі туралы сұрайды.

Бақылаушылар топ мүшелерін бағалайды. Оқушылар өздерін бағалайды.







1 қосымша. Ауызша сұрақтар

Алғашқы функция қалай анықталады?

Алғашқы функцияның қандай қасиеті негізгі қасиет деп аталады?

Алғашқы функцияның геометриялық мағынасын қалай түсінесіңдер?

Функцияның анықталмаған интегралы деген не?

Оны қалай белгілейміз?

Функцияны интегралдау деген не?

( )|=?

Алғашқы функция табудың қандай ережелері бар?

2 қосымша. Жаңа тақырып сұрақтары

  1. Қандай фигура қисықсызықты трапеция деп аталады?

  2. Қисықсызықты трапецияның ауданын табуда не қолданылады?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!