Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ҚМЖ 1-сынып Музыка Сабақ 23 Сабақ 24
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
ҚМЖ 1-сынып Музыка Сабақ 23 Сабақ 24
Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспарын қысқаша жазу мақсаты көзделді. Сабақ барысында көрнекіліктер арқылы сабақты түсіндіру балаларға түсініктірек болады. Оларға таныс заттар мен мәліметтер туралы слайд, видео көрсетілім сабақты нәтижелі ете түседі. Сабақ жоспарын жазарда аз да болса көмек берер деген оймен жіберіп отырмын
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімдік жоспар
23Сабақ: Халық ертегілері
Мектеп: Қ.Байболов
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М
Сынып: 1
Қатысқандардың саны:
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
1.1.1.1 Халықтық ертегілер арқылы қазақ халқының ғасырлар бойы жиған тұрмыс-тіршілік заңдылығын әдет-ғұрпы ,мәдениеті мен өнері 1.1.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпенорындау1.1.3.1 Дыбыс түрлері/көлік дыбыстары,т.б/ музыкалық ырғақтар,тұяқ аспабы.Музыкалық терминдер сөздігі шумақ,қайырма,музыкалық дыбыстар бейнелерін ажыратуды үйрету
Сабақтың мақсаттары
Бағалау критерилері
Оқушылар:Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпен орындауды игеру.
Құндылықтарды дарыту
Музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру.Пойыз дыбысының үндестігін ажырату
Пәнаралық байланыстар
Әдебиет – өлең тыңдап, талқылау.География пәні арқылы әр елдің орналасуынан хабардар болу.
Бұрыннан меңгерілген білімдер
Үйренетін әндеріміз аспаптардың сүйемелдеуімен орындалады.Оны сүйемелдеу/аккорпанемент/ деп аталады.Ырғақ ,дыбыс түрлерін ажырату
Сабақ барысы
Сабақ сатылары
Сабақтағы жоспарланған әрекет
Ресурстар
Оқушыларғамузыкалық шығармасының слайдын сурет түрлерін көрсету.Үнтаспадан салт –дәстүрлерді тамашалату
2-тапсырмаАшамайға мінгізу- қазақи тәрбиелік мәні бар салт.Бала ат құлағында ойнайтын ер азамат болып өссін,елін қорғаушы болсын дегенді білдіреді
3-тапсырма. Үш тілде пауза сөзін айтқызу
Суреттер көрсету.Слайд арқылы «Ақсақ құлан» ертегісінен видео көрсету
Сабақтың соңы
Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды?Қай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?
Қысқа мерзімдік жоспар
24Сабақ: Халық биі
Мектеп: Қ.Байболов
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М
Сынып: 1
Қатысқандардың саны:
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
1.1.1.1 Халық биіарқылы қазақ халқының ғасырлар бойы жиған тұрмыс-тіршілік заңдылығын әдет-ғұрпы ,мәдениеті мен өнерін қимыл қозғалыс арқылы көрсету өнері 1.1.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпенорындау1.1.3.1 Дыбыс түрлері/көлік дыбыстары,т.б/ музыкалық ырғақтар,тұяқ аспабы.Музыкалық терминдер сөздігі шумақ,қайырма,музыкалық дыбыстар бейнелерін ажыратуды үйрету
Сабақтың мақсаттарыБағалау критерилері
Оқушылар:Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпен орындауды игеру.
Құндылықтарды дарыту
Музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру.Пойыз дыбысының үндестігін ажырату
Пәнаралық байланыстар
Әдебиет – өлең тыңдап, талқылау.География пәні арқылы әр елдің орналасуынан хабардар болу.
Бұрыннан меңгерілген білімдер
Үйренетін әндеріміз аспаптардың сүйемелдеуімен орындалады.Оны сүйемелдеу/аккорпанемент/ деп аталады.Ырғақ ,дыбыс түрлерін ажырату
Сабақ барысы
Сабақ сатылары
Сабақтағы жоспарланған әрекет
Ресурстар
Оқушыларғамузыкалық шығармасының слайдын сурет түрлерін көрсету.Үнтаспадан салт –дәстүрлерді тамашалату
1-тапсырма.Қамажай.Қазақтың халық әні«Қамажай» әніне қыздар би билейді
Слайд таныстырылым
Сабақтың ортасы
2-тапсырмаАйгөлек Муз Б.Байқадамов. Сөзін жазған Н.Байқадамов Би, танец,danke
3-тапсырма. Үш тілде пауза сөзін айтқызу
Суреттер көрсету.Слайд арқылы «Ақсақ құлан» ертегісінен видео көрсету
Сабақтың соңы
Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды?Қай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?
Қысқа мерзімдік жоспар
24Сабақ: Халық биі
Мектеп: Қ.Байболов
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Адильбаев М
Сынып: 1
Қатысқандардың саны:
Осы сабақты меңгеруге қол жеткізетін оқыту мақсаттары
1.1.1.1 Халық биі арқылы қазақ халқының ғасырлар бойы жиған тұрмыс-тіршілік заңдылығын әдет-ғұрпы ,мәдениеті мен өнерін қимыл қозғалыс арқылы көрсету өнері 1.1.2.1 Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпенорындау1.1.3.1 Дыбыс түрлері/көлік дыбыстары,т.б/ музыкалық ырғақтар,тұяқ аспабы.Музыкалық терминдер сөздігі шумақ,қайырма,музыкалық дыбыстар бейнелерін ажыратуды үйрету
Сабақтың мақсаттарыБағалау критерилері
Оқушылар:Дауысты және музыкалық аспаптарды қолдану арқылы музыкалық фразалар шығару жолдары.Музыкалық фразалар басталуы және аяқталуы нақтылықпен орындауды игеру.
Құндылықтарды дарыту
Музыканы тыңдауға деген ынтасын ояту, табиғатқа деген құрмет сезімін тәрбиелеу,өзге халық музыкасына және салт дәстүріне деген қызығушылықты арттыру.Пойыз дыбысының үндестігін ажырату
Пәнаралық байланыстар
Әдебиет – өлең тыңдап, талқылау.География пәні арқылы әр елдің орналасуынан хабардар болу.
Бұрыннан меңгерілген білімдер
Үйренетін әндеріміз аспаптардың сүйемелдеуімен орындалады.Оны сүйемелдеу/аккорпанемент/ деп аталады.Ырғақ ,дыбыс түрлерін ажырату
Сабақ барысы
Сабақ сатылары
Сабақтағы жоспарланған әрекет
Ресурстар
Оқушыларғамузыкалық шығармасының слайдын сурет түрлерін көрсету.Үнтаспадан салт –дәстүрлерді тамашалату
1-тапсырма.Қамажай.Қазақтың халық әні«Қамажай» әніне қыздар би билейді
Бойында ... бір тал үкі.
..., би билейік дөңгелекБи, танец,danke үкіле, бөрік, қосетек көйлек,оюлы қамзол
Слайд таныстырылым
Сабақтың ортасы
2-тапсырма«Қосалқы»Муз Дәулеткерейдің күйіКүй қандай динамикада орындалады?Күйдің мазмұны не туралы деп ойлайсың?
3-тапсырма. Үш тілде пауза сөзін айтқызу
Суреттер көрсету.Слайд арқылы «Ақсақ құлан» ертегісінен видео көрсету
Сабақтың соңы
Рефлексия: Қай тапсырма қиын болды?Қай тапсырма жеңіл болды?Нені үйрендім? Нені білдім?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз