Материалдар / ҚМЖ 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 2019-2020 оқу жылында жаңартылған жүйеге көшетін 9сынып мұғалімдеріне ҚМЖ-ды дұрыс құруға мүмкіндік береді деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Маусым 2019
1123
14 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақжоспары.


Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

Шеңбер. Көпбұрыштар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты-жөні:

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары


Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

9.1.1.2Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептер шығара алады.

Көпшілігі:Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіре алады.

Кейбіреуі:Сектор мен сегмент аудандарының формулаларын өмірмен байланысты есептерде қолданып, дәлелдей алады.

Бағалау критерийі

-Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептерді шығарады.

-Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіреді

-Сектор мен сегмент аудандарының формулаларын өмірмен байланысты есептерде қолданып, дәлелдейді.

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты лексика және терминология:

сектор, сегмент, сектордыңауданы, сегменттіңауданы

Диалогқақатыстысөзтіркестері:

Дөңгелектіңцентрлікбұрышпеншектелгенбөлігі......депаталады

Сектордыңауданынесептеуүшін

Сегментауданынесептеуүшін


Құндылықтарға баулу



Бірлескен топтық жұмыстарда ынтымақтастық, бір-бірінің пікірінтыңдауда құрмет құндылығы, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, бірін-бірі бағалау арқылы жауапкершілік, ашықтық , тапсырмаларды орындау кезінде сыни ойлау, шығармашылық, өмірбойы білім алу құндылықтары қалыптасады.

Пәнаралықбайланыс

Сызбаларды салу дағдылары "Сызу" сабағыноқудаигеріледі.

Алдыңғы білім

Аудан, шеңберэлементтері, доға, центрлікбұрыштуралыбілімі бар.


Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут








5 минут

  1. Ұйымдастыру.

Дөңгелектің бөліктерінде жазылған гардустар арқылы 3 топқа бөлінеді.

"Сектор", "сегмент", "шеңбер" тобтары


  1. «Ой қозғау» Шығармашылық тапсырма

Роботтың дөңгелегінің диаметрін тауып, 2200 , 1800 , 2700 градусқа қозғалған роботтың жүрген жолының ұзындығын есепте.

Picture 14






ҚБ."Бутерброд" әдісі. Бірін-бірі бағалау.

  1. Оқушыларға бүгінгі сабақ мақсатын жеткізу үшін. Мұғалім тарапынан сұрақ қойылады. Шеңбер ауданы туралы не білеміз?Жалпы фигуралардың аудандары қалай табылады?

Проблемалық жағдай туғызу.

Қалай ойлайсыздар дөңгелектің бөліктерінің ауданын қалай табуға болады?

Сабақ мақсатын жариялау.Дөңгелек бөліктерінің сектордың, сегменттің аудандарын табуды үйрену










Робот

LEGO MINDSTORMS EV3




Сабақтыңортасы

12 минут






















































10 минут




















8 минут
























(Т)"Ойлан-жұптас-пікірлес"

1 - топ Сектор ауданын формуласын қорытып шығару

2 - топ Секторлық бұрыш 1800градустан кіші болғанда, сегмент ауданын формуласын қорытып шығару

3 - топ Секторлық бұрыш 1800градустан кіші болғанда, сегмент ауданын формуласын қорытып шығару

Әр топ тақтанын алдында жұмыстарын қорытындылап, түсіндіру керек, шыққан қорытындыны жариялау керек. Топ жұмысы кезінде мұғалім қиындық тудырған мәселелерге көмек көрсетеді.

1

Дескриптор.

- Дөңгелектің ауданын формуласын айтады.

- Сектор дөңгелектің бөлігі екенін айтады.

- Сектордың ауданын қорытып шығарады


-топ










2

Дескриптор.

- Дөңгелектің ауданын формуласын айтады.

- Сектордың ауданын айтады

- Центрлік бұрыш 1800 -тан кіші болғанда сегменттің ауданын қорытып шығарады


-топ










Дескриптор.

1.Дөңгелектің ауданын формуласын айтады.

2.Сектордың ауданынайтады

3. .Центрлік бұрыш 1800 -тан үлкен болғанда сегменттің ауданын қорытып шығарады





3-топ












Қорытынды:Сектордың ауданы, шеңбердің ауданын центрлік бұрышқа көбейтіп, толық бұрышқа бөлінеді.

Сегменттің ауданы, сектордың ауданына радиуспен тірелген үшбұрыштың ауданынан шегергенге тең. Оқушылардың өздерінің қорытып шығарған тұжырымы негізінде формуланы қорытып, өздері шығарады.


ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Бірін-бірі бағалау


(ЖЖ) "Досыңмен жұптас" әдісі

1.Радиусы 5 см дөңгелек болатын және 900 доғаға сәйкес сектордың ауданын табыңдар.

2. Радиусы 8 см дөңгелек болатын және 600 доғаға сәйкес сегменттің ауданын табыңдар.

3. Диаметрі14 см дөңгелекболатын және 2200 доғаға сәйкес сегменттің ауданын табыңдар.

Бағалау критерийі

Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептерді шығарады.

Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіреді

Дескриптор:

-Сызбасын сызады

-Сектордың ауданын табады.

-Сегменттің ауданын табады

-Жауабын жазады

ҚБ«Сөздік бағалау» әдісі (ауызша кері байланыс)


(Ж). Сараланған тапсырма. "Қалағаныңды таңда"

372. Ұзындығы 50,24 м шеңбермен шектелген дөңгелектің ауданын табыңдар.

374. Шеңбердің 300-тық доғасының ұзындығы 3 м-ге тең. Радиусы осы шеңбердің радиусына, ал центрлік бұрышы 500-қа тең болатын сектордың ауданын табыңдар.

385.а) Жаңа жылдық костюмге арнап қалпақ жасау үшін доғасының ұзындығы бастың орамына тең болатын сектор қиып алады. Егер сектордың радиусы 20 см, ал бастың орамы 52 см болса, онда сектор доғасының градустық өлшемін табыңдар.

ә)Қазақ киіз үйінің табан диаметрі 5 м. оның төбесін киізбен жабу үшін радиусы 2,76 м сектор қиып алды. осы сектор доғасының градустық өлшемі мен ауданын табыңыздар

Дескриптор:

-Сектордың ауданын табады.

-Сегменттің ауданын табады

-Жауабын жазады

ҚБ «Олқылықтарды толтыр» әдісі. Өзін өзі бағалау (Дескриптор)

Саралау: қарқын тәсілі

Қосымша тапсырма

(Ж): "Өзің есепте"

Өзіңнің велосипедінің дөңгелегі 36 спидстан тұрады. Дөңгелегіңің спидссаларын матамен әдемілеп 2 ден орау керек. Дүкеннен қанша см2 мата алу керек болады?



Дескриптор:

-Сектордың ауданын табады.

-Жауабын жазады

ҚБ. Мұғалім бағалау


Г.Н.Солтан

Оқулық

"Келешек-2030"



















































Г.Н.Солтан

Оқулық

"Келешек-2030"
































Г.Н.Солтан

Оқулық

"Келешек-2030"

165 бет







Сабақтың соңы


3 минут

Кері байланыс:

Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы:

- нені білді, нені үйренді;

- не әлі де түсініксіз;

- нені қайталады.

Үй жұмысы: №378есеп





578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!