Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Шеңбер. Көпбұрыштар |
Мектеп: |
||||||
Күні: |
Мұғалімніңаты-жөні: |
||||||
Сынып: 9 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Шеңбер және дөңгелек. Доғаның ұзындығы. Дөңгелек, сектор және сегменттің аудандары
|
||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары |
9.1.1.2Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып шығару және қолдану |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептер шығара алады. Көпшілігі:Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіре алады. Кейбіреуі:Сектор мен сегмент аудандарының формулаларын өмірмен байланысты есептерде қолданып, дәлелдей алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
-Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептерді шығарады. -Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіреді -Сектор мен сегмент аудандарының формулаларын өмірмен байланысты есептерде қолданып, дәлелдейді. |
||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика және терминология: сектор, сегмент, сектордыңауданы, сегменттіңауданы Диалогқақатыстысөзтіркестері: Дөңгелектіңцентрлікбұрышпеншектелгенбөлігі......депаталады Сектордыңауданынесептеуүшін Сегментауданынесептеуүшін |
||||||
Құндылықтарға баулу
|
Бірлескен топтық жұмыстарда ынтымақтастық, бір-бірінің пікірінтыңдауда құрмет құндылығы, өзін-өзі бағалау, өзара бағалау, бірін-бірі бағалау арқылы жауапкершілік, ашықтық , тапсырмаларды орындау кезінде сыни ойлау, шығармашылық, өмірбойы білім алу құндылықтары қалыптасады. |
||||||
Пәнаралықбайланыс |
Сызбаларды салу дағдылары "Сызу" сабағыноқудаигеріледі. |
||||||
Алдыңғы білім |
Аудан, шеңберэлементтері, доға, центрлікбұрыштуралыбілімі бар. |
||||||
Сабақбарысы |
|||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||
Сабақтың басы 2 минут
5 минут |
Дөңгелектің бөліктерінде жазылған гардустар арқылы 3 топқа бөлінеді. "Сектор", "сегмент", "шеңбер" тобтары
Роботтың дөңгелегінің диаметрін тауып, 2200 , 1800 , 2700 градусқа қозғалған роботтың жүрген жолының ұзындығын есепте. ҚБ."Бутерброд" әдісі. Бірін-бірі бағалау.
Проблемалық жағдай туғызу. Қалай ойлайсыздар дөңгелектің бөліктерінің ауданын қалай табуға болады? Сабақ мақсатын жариялау.Дөңгелек бөліктерінің сектордың, сегменттің аудандарын табуды үйрену |
Робот LEGO MINDSTORMS EV3 |
|||||
Сабақтыңортасы 12 минут
10 минут 8 минут
|
(Т)"Ойлан-жұптас-пікірлес" 1 - топ Сектор ауданын формуласын қорытып шығару 2 - топ Секторлық бұрыш 1800градустан кіші болғанда, сегмент ауданын формуласын қорытып шығару 3 - топ Секторлық бұрыш 1800градустан кіші болғанда, сегмент ауданын формуласын қорытып шығару Әр топ тақтанын алдында жұмыстарын қорытындылап, түсіндіру керек, шыққан қорытындыны жариялау керек. Топ жұмысы кезінде мұғалім қиындық тудырған мәселелерге көмек көрсетеді. 1 Дескриптор. - Дөңгелектің ауданын формуласын айтады. - Сектор дөңгелектің бөлігі екенін айтады. - Сектордың ауданын қорытып шығарады 2 Дескриптор. - Дөңгелектің ауданын формуласын айтады. - Сектордың ауданын айтады - Центрлік бұрыш 1800 -тан кіші болғанда сегменттің ауданын қорытып шығарады
Дескриптор. 1.Дөңгелектің ауданын формуласын айтады. 2.Сектордың ауданынайтады 3. .Центрлік бұрыш 1800 -тан үлкен болғанда сегменттің ауданын қорытып шығарады
3-топ Қорытынды:Сектордың ауданы, шеңбердің ауданын центрлік бұрышқа көбейтіп, толық бұрышқа бөлінеді. Сегменттің ауданы, сектордың ауданына радиуспен тірелген үшбұрыштың ауданынан шегергенге тең. Оқушылардың өздерінің қорытып шығарған тұжырымы негізінде формуланы қорытып, өздері шығарады. ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі Бірін-бірі бағалау (ЖЖ) "Досыңмен жұптас" әдісі 1.Радиусы 5 см дөңгелек болатын және 900 доғаға сәйкес сектордың ауданын табыңдар. 2. Радиусы 8 см дөңгелек болатын және 600 доғаға сәйкес сегменттің ауданын табыңдар. 3. Диаметрі14 см дөңгелекболатын және 2200 доғаға сәйкес сегменттің ауданын табыңдар. Бағалау критерийі Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, есептерді шығарады. Сектор мен сегмент ауданының формулаларын қорытып, түрлендіреді Дескриптор: -Сызбасын сызады -Сектордың ауданын табады. -Сегменттің ауданын табады -Жауабын жазады ҚБ«Сөздік бағалау» әдісі (ауызша кері байланыс) (Ж). Сараланған тапсырма. "Қалағаныңды таңда" №372. Ұзындығы 50,24 м шеңбермен шектелген дөңгелектің ауданын табыңдар. №374. Шеңбердің 300-тық доғасының ұзындығы 3 м-ге тең. Радиусы осы шеңбердің радиусына, ал центрлік бұрышы 500-қа тең болатын сектордың ауданын табыңдар. №385.а) Жаңа жылдық костюмге арнап қалпақ жасау үшін доғасының ұзындығы бастың орамына тең болатын сектор қиып алады. Егер сектордың радиусы 20 см, ал бастың орамы 52 см болса, онда сектор доғасының градустық өлшемін табыңдар. ә)Қазақ киіз үйінің табан диаметрі 5 м. оның төбесін киізбен жабу үшін радиусы 2,76 м сектор қиып алды. осы сектор доғасының градустық өлшемі мен ауданын табыңыздар Дескриптор: -Сектордың ауданын табады. -Сегменттің ауданын табады -Жауабын жазады ҚБ «Олқылықтарды толтыр» әдісі. Өзін өзі бағалау (Дескриптор) Саралау: қарқын тәсілі Қосымша тапсырма (Ж): "Өзің есепте" Өзіңнің велосипедінің дөңгелегі 36 спидстан тұрады. Дөңгелегіңің спидссаларын матамен әдемілеп 2 ден орау керек. Дүкеннен қанша см2 мата алу керек болады? Дескриптор: -Сектордың ауданын табады. -Жауабын жазады ҚБ. Мұғалім бағалау |
Г.Н.Солтан Оқулық "Келешек-2030" Г.Н.Солтан Оқулық "Келешек-2030" Г.Н.Солтан Оқулық "Келешек-2030" 165 бет
|
|||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс: Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - нені қайталады. Үй жұмысы: №378есеп |
|
|||||
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |