Материалдар / ҚМЖ "Адам генетикасын зерттеу әдістері. Денсаулық-генетикалық негіздері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ "Адам генетикасын зерттеу әдістері. Денсаулық-генетикалық негіздері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жаслған жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Шілде 2018
3146
13 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспар
Пәні:БиологияМектеп: №7 С.Ерубаев атындағы мектеп интернат
Сабақ тақыры:Адам генетикасын зерттеу әдістері. Денсаулықтың генетикалық негіздеріМұғалімнің есімі: Нұрпеис Н.
Күні: 10.05.2018жСынып: 10аҚатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
РесурстарОқулық,Акт, бағалау парақшалары,плакат,суреттер
Сабақ негізделген оқу мақсаты( мақсаттары)Адам - өз алдына биологиялық түр болғандықтан,биосфераның бір бөлігін құрайтындығы; Адамның көптеген белгілерінің тұқым қуалауы Мендель заңдылықтарына сәйкес жүретіндігі; Басқа биологиялық объектілермен салыстырғанда адам генетикасын зерттеу біршама қиын, дегенмен соңғы жылдары адамның тұқымқуалаушылығын зерттеу кеңінен қолға алынып,түрлі әдістер жан-жақты қолданатындығы мен әдістердің кейбір түрлерімен таныстыру.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар:










Тілдік мақсат
Адам генетикасының зерттеу әдістерін біледі


Оқушылардың басым бөлігі:Генеалогиялық,егіздік, цитогенетикалық, биохимиялық әдістерді салыстыра отырып түсінеді


Кейбір оқушылар:Денсаулық генетикалық негіздерін түсініп оларды сипаттай алады және гендік, хромосомалық ауруларды біледі


Оқушылар:-Бір-біріне сұрақ қоя алады. : Адам генетикасын зерттеу әдістері. Денсаулықтың генетикалық негіздері талдай алады.-Жаңа терминдер мен ұғымдарды ұғына алады.-Өзіндік дербес пікірін айта алады.-Оқыған материалды түсіне және сұрақтарға жауап бере алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Антропогенетика, пробанд, сибстер, генеологиялық,егіздік, цитогенетикалық, биохимиялық,модельдеу, евгеника,мутация, мутагендер, мутанттар,


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


-Генеалогиялық шежіре әдісіЕгіздік әдісЦитогенетикалық әдісБиохимиялық әдісМодельдеу әдісіГендік дактилоскопиялық әдісАдам нәсілдерін талдаудағы генетикалық мәліметтерЕвгеникаТұқым қуалаушылық және қоршаған орта факторларыТұқым қуалайтын ауруларТұқым қуалайтын аурулардың алдын алу және емдеуҚан топтары және резус фактор Медициналық-генетикалық консультациялар


Жазылым бойынша ұсыныстар: Антропогенетика, пробанд, сибстер, генеологиялық,егіздік, цитогенетикалық, биохимиялық,модельдеу, евгеника,мутация, мутагендер, мутанттар,




Күтілетін нәтижесі:Адамның генетикалық зертеу әдістерін біледі, түсінеді және талдай алады
Алдыңғы сабақТұқым қуалайтын өзгергіштік
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы Қызығушылықты ояту 1. Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.. 2. Ынтасын сабаққа аудару.3.Сынып тазалығына көңіл аудару.Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа деген көңіл-күйлерін арттыру. 1.Үй тапсырмасын сұрау

Миға шабуыл 1топқа1.Адам генетикасы дегеніміз не?2.Адам қандай түрге жатады?3.Өзгергіштік дегеніміз не? 2 топқа1.Генетика нені зерттейді?2.Адамның жануарлардан айырмашылығы?3.Мутациялық өзгергіштік дегеніміз не? 3 топқа1.Модификациялық өзгергіштік дегеніміз не?2.Туыс адамдардың некелесуі?3.Гендік инженерияның жетістігі?






Акт
Ортасы Мағынаны ажырату

5.Жаңа тақырыппен танысу

Оқулық
АяқталуыОй толғаныс Жаңа тақырыпты бекітуМағынаны тану

1топқаАдам тұқымқуалаушылығын зерттеу әдістері.1.Генеологиялық2.Цитогенетикалық 2топқа1.Егіздік әдіс 2. Денсаулықтың генетикалық негіздері 3топқа1.Модельдеу әдіс2.Биохимиялық әдіс





Бағалау. Бір – бірін мадақтап, қошемет арқылы белсенділігін арттыру.

Үй тапсырмасы: .Эссе жазу ( еркін жазу )« Жеті атадан кейін ғана қыз алысу »

АктОқулық
Қосымша ақпарат
СаралауБағалауПәнаралық байланыс. Құндылықтардағы байланыс
Оқушы мен мұғалім, Оқушы мен оқушы арасындағы байланыс, ЖАДА құру аясында жаңа материалдық тақырыбын еркін меңгеруіне жағдай жасаймын. Әрбір сабақтың кезеңдеріндегі тапсырмаларды орындауға оқушыны бағыттай отырып, өзін – өзі реттеуге мүмкіндік беремін.Сабақтың кезендеріндегі тапсырмаларды орындау барысында оқушылар бағалау критерийін өздері түзуге мүмкіндік бере отырып, критерийлерге сай бағалауды жүзеге асырады. -Медицина,жаратылыстану пәндері арасында байланыс бар.
Рефлексия
  • Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?
  • Бүгін оқушылар не білді?
  • Сыныптағы ақуал қандай болды?
  • Мен жоспарлаған саралау тиімді болды ма?
  • Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
  • Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім?


  • ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


    Тексерілді______________
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!