Мұғалім видео арқылы қысқаша
жаңа тақырыпқа шолу жасайды.Саяси картаның басты нысандарын
жалпылама түрде көрсетеді.
Мұғалім оқушылардың зейінін
сабаққа аудару мақсатында мынадай сұрақтар
қояды:
1.Саяси карталарда не
бейнеленеді?
2.Саяси картаның басқа
карталардан ерекшелігі қандай?
3.Картадан қандай өзгерістерді
байқауға болады?
1-тапсырма. Топтық жұмыс «Өкіл» әдісі
арқылы оқушылар кітаптан 223 бетті оқи отырып, өздеріне берген
тақырыпты тауып, топ ішінде баяндайды. Әр топтан елшілер аттанып,
айтылған баяндамаларды, пікірлерді өз топтарында баяндап
береді.
1-топ.Тәуелді
аумақтар
2-топ .Тәуелсіз
мемлекеттер
3-топ.Танылмаған
мемлекеттер
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Саяси картадағы басты
нысандарды анықтай алады
|
-топқа берілген тапсырмалар
бойынша кітаптан оқиды;
-тақырыптарын өз тобы ішінде
талқылап, аша алады;
-айтылған баяндаманы тындап,
түсіндіре алады.
|
|
Бағалау
түрі: «Екі жұлдыз, бір
тілек».
Кері байланыс. Мұғалім
тапсырманы толықтырады, жетілдіріп
аяқтайды.
2-тапсырма. Топтық жұмыс
«Сәйкестендіру» әдісі бойынша саяси картаның
басты нысандарын сәйкестендіру. Оқушылар саяси картаның басты
нысандарынның анықтамасын бере отырып, танылмаған мемлекеттер қай
дүние бөлігінде орналасқанын сәйкестендіреді және картадан
көрсетеді.
А
|
Еуропа
|
1
|
Абхазия
|
2
|
Косово
Республикасы
|
В
|
Азия
|
3
|
Оңтүстік
Осетия
|
4
|
Таулы Карабах
Республикасы
|
5
|
Приднестровье
|
С
|
Африка
|
6
|
Солтүстік Кипр Түрік
Республикасы
|
7
|
Сомалиленд
|
8
|
Қытай Республикасы (көптеген
мемлекеттер Тайвань аумағын Қытайдың бір бөлігі ретінде
қарастырады)
|
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Саяси картадағы басты
нысандарын анықтай
алады
|
-анықтамаларға сәйкес елдерді
табады; -картадан көрсете алады
|
|
Бағалау
түрі: Топ
ішінде "Бағдаршам"әдісі бойынша
бағалайды.
Қызыл
түс-орындай
алмадым
Сары
түс-жауабыма сенімді
емеспін
Жасыл
түс-барлығы
түсінікті
Кері байланыс. Мұғалім
тапсырманы толықтырады, жетілдіріп
аяқтайды.
3 -тапсырма. Жұптық жұмыс
«Ойлан жұптас»
Оқушылар кестеге Еуропа мен
Латын Америкасындағы сандармен белгіленген шағын елдер мен аумақ
атауларын және астаналарын кесте түрінде
толтырады.
№
|
Орналасу
аймағы
|
Шағын елдер мен аумақтардың
атауы
|
Астанасы
|
1
|
|
|
|
2
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Саяси картадағы басты
нысандарын анықтай алады
|
-орналасу аймағын
жазады
-шағын елдер мен аумақтардың
астаналарын тауып, жазады
|
|
Бағалау
түрі: Топтар
бір-бірін «Мадақтау
Сэндвичі» әдісі бойынша
бағалайды.Стикерге 2 жағымды, 1 сын
жазады.
Кері байланыс. Мұғалім
тапсырманы толықтырады, жетілдіріп
аяқтайды.
|