Материалдар / ҚМЖ, дүниежүзі елдері 8 сынып география
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ, дүниежүзі елдері 8 сынып география

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ 8 сынып география мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2021
894
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

4-күн, 3-сабақ 4.4-үлестірме материал


Қысқамерзімдіжоспарлауүлгісі


Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: 6.1 Дүниежүзі елдері


Мектеп: №148 мектеп-гимназия

Күні: 04.09.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Тілеулі Айдана Мұратқызы

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

СабақтыңтақырыбыДүниежүзінің саяси картасы




Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)

8.6.1.1 саяси картаның басты нысандарын сипаттайды


Сабақтыңмақсаты

Саяси картаның басты нысандарын анықтайды


Бағалаукритерийі

Саяси картаның басты нысандарын анықтай алады


Тілдікмақсаттар


Оқылым – берілген кітаптағы параграф бойынша

Жазу – картаға сызу арқылы

Айту, тындалым – топтық жұмыс арқылы

Тақырыпқа тән терминология:

Саяси карта, тәуелсіз елдер,тәуелді аумақтар,саяси география, мәртебесі анықталмаған аумақтар

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Менің ойымша…

Саяси карта нысандарына ...................жатады.

Танылмаған елдерге..............жатады.

Құндылықтарға баулу




Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық,

өмір бойы білім алу.

Пәнаралықбайланыс

Тарих

Алдыңғы білім


6 сыныптағы 6.2.5.1 географиялық карталар мен шартты белгілерді жіктеу туралы білімдері





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, түгендеу

«Сөз тізбегі» сергіту әдісі арқылы бүгінгі тақырыпқа сай кез келген сөздің соңғы буынынан жаңа сөз құрастырады.

Топ ережесі


Сабақтың

ортасы

3 минут







13минут





















9 минут








































9 минут


Мұғалім видео арқылы қысқаша жаңа тақырыпқа шолу жасайды.Саяси картаның басты нысандарын жалпылама түрде көрсетеді.

Мұғалім оқушылардың зейінін сабаққа аудару мақсатында мынадай сұрақтар қояды:

1.Саяси карталарда не бейнеленеді?

2.Саяси картаның басқа карталардан ерекшелігі қандай?

3.Картадан қандай өзгерістерді байқауға болады?


1-тапсырма. Топтық жұмыс «Өкіл» әдісі арқылы оқушылар кітаптан 223 бетті оқи отырып, өздеріне берген тақырыпты тауып, топ ішінде баяндайды. Әр топтан елшілер аттанып, айтылған баяндамаларды, пікірлерді өз топтарында баяндап береді.

1-топ.Тәуелді аумақтар

2-топ .Тәуелсіз мемлекеттер

3-топ.Танылмаған мемлекеттер


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Саяси картадағы басты нысандарды анықтай алады

-топқа берілген тапсырмалар бойынша кітаптан оқиды;

-тақырыптарын өз тобы ішінде талқылап, аша алады;

-айтылған баяндаманы тындап, түсіндіре алады.




Бағалау түрі: «Екі жұлдыз, бір тілек».

Кері байланыс. Мұғалім тапсырманы толықтырады, жетілдіріп аяқтайды.



2-тапсырма. Топтық жұмыс «Сәйкестендіру» әдісі бойынша саяси картаның басты нысандарын сәйкестендіру. Оқушылар саяси картаның басты нысандарынның анықтамасын бере отырып, танылмаған мемлекеттер қай дүние бөлігінде орналасқанын сәйкестендіреді және картадан көрсетеді.

А

Еуропа

1

Абхазия

2

Косово Республикасы

В


Азия

3

Оңтүстік Осетия

4

Таулы Карабах Республикасы

5

Приднестровье

С

Африка

6

Солтүстік Кипр Түрік Республикасы

7

Сомалиленд

8

Қытай Республикасы (көптеген мемлекеттер Тайвань аумағын Қытайдың бір бөлігі ретінде қарастырады)


А-

В-

С-


Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Саяси картадағы басты нысандарын анықтай алады

-анықтамаларға сәйкес елдерді табады; -картадан көрсете алады




Бағалау түрі: Топ ішінде "Бағдаршам"әдісі бойынша бағалайды.

Қызыл түс-орындай алмадым

Сары түс-жауабыма сенімді емеспін

Жасыл түс-барлығы түсінікті

Кері байланыс. Мұғалім тапсырманы толықтырады, жетілдіріп аяқтайды.

3 -тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан жұптас»

Оқушылар кестеге Еуропа мен Латын Америкасындағы сандармен белгіленген шағын елдер мен аумақ атауларын және астаналарын кесте түрінде толтырады.

Орналасу аймағы

Шағын елдер мен аумақтардың атауы

Астанасы

1




2




3






Бағалау критерийі

Дескрипторлар

Саяси картадағы басты нысандарын анықтай алады

-орналасу аймағын жазады

-шағын елдер мен аумақтардың астаналарын тауып, жазады



Бағалау түрі: Топтар бір-бірін «Мадақтау Сэндвичі» әдісі бойынша бағалайды.Стикерге 2 жағымды, 1 сын жазады.

Кері байланыс. Мұғалім тапсырманы толықтырады, жетілдіріп аяқтайды.




«Саяси карта»суреті

https://www.facebook.com/bilimland/videos/1196642200467588/








Жалпы білім беретін мектептің 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Мектеп, 2018. – 223 бет.




















Тапсырмалар парағы







































Тапсырмалар парағы, атлас
































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!