Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты ояту
«Дөңгелек үстел» стратегиясы 1.Жазушының бұл
әңгімені жазуына не себеп
болды? 2. Адамдардың бөлтірікке жасаған іс -
әрекеттеріне қалай
қарайсыздар? 3. Әңгіменің идеясы
не? 4. Көксерек Құрмашпен неге тез тіл
табысты? 5. Көксеректі жауыздыққа баулыған
не? 6. Құрмаштың өліміне кінәлі Көксерек
пе?
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру
|
Оқушылар орындап келген тапсырмаларын
тексертеді.
Оқушылар
«Дөңгелек үстел» стратегиясы бойынша берілген сұрақтар бойынша
білетіндерін топ болып қорытып жазады. топтан бір оқушы
қорғайды.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын оқиды
Дескриптор
- өз пікірлерін білдіреді
-сұраққа жауап береді
Ауызша бағалау
Жарайсың!
Керемет!
Өте тамаша!
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жеке
жұмыс.
1-тапсырма.
М.Әуезов әңгіме жанрын қалай
дамытты? «Көксерек» әңгімесінің жаңашылдығын неден аңғардыңыз?
Шығарманың тақырыптық ерекшелігі
мен проблемалық өзектілігіне баға
беріңіз.
Топтық
жұмыс. «Ыстық
орындық»
2-тапсырма.
«Ыстық орындыққа» шығарма
авторы, басты кейіпкер Құрмаш пен әжесі, т.б. шығып, оқушылардың
сұрақтарына жауап беріңіздер.
Үлгі сұрақтар
1.Авторға: «Шығарма атауының сырын
түсіндірсеңіз»
2.Құрмашқа: «Сіз ауыл адамдары мен әжеңіздің
ескертпесіне неге құлақ аспадыңыз?»
Жеке жұмыс
3-тапсырма. Сұрақтарға жауап
беріңіз.
Бекіту сұрақтары:
1.
Көксерек әңгімесі қай жылы жазылған? ( 1929 ж)
2.
Қасен деген кім? ( белгілі аңшы)
3.
Құрмаштың елі? ( Қараадыр)
4. Көксеректі жеңген иттің
аты? (Аққасқа)
5.
Көксерек әңгімесінің тақырыбы? (
Адам-Табиғат-Қасқыр)
6. Құрмаш Көксеректі қалай
өсірді? 7. Ол ауыл иттерінен Көксеректі қалай
қорғады?
8.Әңгімеде Қараадыр елінің табиғаты қалай
суреттеледі? 9.Табиға тыныштығын бұзу мәселесіне қалай
қарайсыңдар?
|
Оқушылар М.Әуезовтің -«Көксерек» әңгімесінің өзіне
тән ерекшелігін анықтайды. Шығарманың
тақырыптық ерекшелігі
мен проблемалық өзектілігіне,
жаңашылды-ғына баға береді.
Оқушылар ішінен кейіпкерлер
болып бірнеше оқушылар кезегімен шығады. Қалған оқушылар топтарға
бөлініп, қоятын сұрақтарын талдап алады.
Оқушылар
сұрақтарға жауап
береді.
Өз ойларымен, көзқарастарымен
бөліседі.
|
Дескриптор
-әңгіменің өзіне тән
ерекшелігін ажыратады;
-тақырыптық ерекшелігін, проблемалық өзектілігін
анықтайды;
-әңгіменің жаңашылдығына баға
береді.
ҚБ: «Екі жұлдыз , бір тілек»
Дескриптор
-сұрақ қояды
-кейіпкердің қасиеттерін
анықтайды;
-сұрақтарға жауап
береді.
Дескриптор
-
сұрақтарға жауап
береді.
- көзқарастарын білдіреді
ҚБ «Екі жұлдыз, бір
тілек»
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
«ҚҚҚ»
Үйге тапсырма: «Көксерек»
көркем фильмін жазушы туындысымен
салыстырыңдар.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|