Материалдар / ҚМЖ "Көксерек" .Жалғыз жортуыл 7-сынып

ҚМЖ "Көксерек" .Жалғыз жортуыл 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жалғыз жортуыл 7-сынып 7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім. Балалар мен үлкендер

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

7 .02.2025 жыл

Сынып: 7 «А,В»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жалғыз жортуыл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;

Сабақтың мақсаты

- әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға береді.

Құндылық: жасампаздық және жаңашылдық

«Жалғыз жортуыл» тақырыбы арқылы тапсырмаларға шығармашылықпен қарап, өз шешімдері мен идеяларын ұсынып, өз бетінше әрекет ету және жобаларды іске асыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

«Дөңгелек үстел» стратегиясы 1.Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?
2. Адамдардың бөлтірікке жасаған іс - әрекеттеріне қалай қарайсыздар?
3. Әңгіменің идеясы не?
4. Көксерек Құрмашпен неге тез тіл табысты?
5. Көксеректі жауыздыққа баулыған не?
6. Құрмаштың өліміне кінәлі Көксерек пе?

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру

Оқушылар орындап келген тапсырмаларын тексертеді.


Оқушылар «Дөңгелек үстел» стратегиясы бойынша берілген сұрақтар бойынша білетіндерін топ болып қорытып жазады. топтан бір оқушы қорғайды.




Дескриптор

-үй тапсырмасын оқиды


Дескриптор

- өз пікірлерін білдіреді

-сұраққа жауап береді


Ауызша бағалау

Жарайсың!

Керемет!

Өте тамаша!



Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс.

1-тапсырма.

М.Әуезов әңгіме жанрын қалай дамытты? «Көксерек» әңгімесінің жаңашылдығын неден аңғардыңыз? Шығарманың тақырыптық ерекшелігі мен проблемалық өзектілігіне баға беріңіз.




Топтық жұмыс. «Ыстық орындық»

2-тапсырма.

«Ыстық орындыққа» шығарма авторы, басты кейіпкер Құрмаш пен әжесі, т.б. шығып, оқушылардың сұрақтарына жауап беріңіздер.

Үлгі сұрақтар

1.Авторға: «Шығарма атауының сырын түсіндірсеңіз»

2.Құрмашқа: «Сіз ауыл адамдары мен әжеңіздің ескертпесіне неге құлақ аспадыңыз?»


Жеке жұмыс

3-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңіз.

Бекіту сұрақтары:

1. Көксерек әңгімесі қай жылы жазылған? ( 1929 ж)

2. Қасен деген кім? ( белгілі аңшы)

3. Құрмаштың елі? ( Қараадыр)

4. Көксеректі жеңген иттің аты? (Аққасқа)

5. Көксерек әңгімесінің тақырыбы? ( Адам-Табиғат-Қасқыр)

6. Құрмаш Көксеректі қалай өсірді?
7. Ол ауыл иттерінен Көксеректі қалай қорғады?

8.Әңгімеде Қараадыр елінің табиғаты қалай суреттеледі?
9.Табиға тыныштығын бұзу мәселесіне қалай қарайсыңдар?


Оқушылар М.Әуезовтің -«Көксерек» әңгімесінің өзіне тән ерекшелігін анықтайды. Шығарманың тақырыптық ерекшелігі мен проблемалық өзектілігіне, жаңашылды-ғына баға береді.




Оқушылар ішінен кейіпкерлер болып бірнеше оқушылар кезегімен шығады. Қалған оқушылар топтарға бөлініп, қоятын сұрақтарын талдап алады.









Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өз ойларымен, көзқарастарымен бөліседі.





Дескриптор

-әңгіменің өзіне тән ерекшелігін ажыратады;

-тақырыптық ерекшелігін, проблемалық өзектілігін анықтайды;

-әңгіменің жаңашылдығына баға береді.

ҚБ: «Екі жұлдыз , бір тілек»


Дескриптор

-сұрақ қояды

-кейіпкердің қасиеттерін анықтайды;

-сұрақтарға жауап береді.









Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді.

- көзқарастарын білдіреді

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»










Сабақтың соңы

Рефлексия «ҚҚҚ»


Үйге тапсырма: «Көксерек» көркем фильмін жазушы туындысымен салыстырыңдар.

Оқушылар сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ қойылады





15 Ақпан 2025
102
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі