Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау:
Құрамында еліктеу сөздер бар жұмбақтар, мақал-мәтелдер тауып
жазыңыз.
Қызығушылықты ояту
Сұрақ: -Қалай ойлайсың, неліктен
қазақ халқы қонаққа арналған дастарханның ерекше болуына мән
береді?
-Шетелдік қонаққа еліміздің
қандай мәдениетін көрсеткің келеді? Қонақтарды қарсы алу
рәсімдерін, ойын- сауықпен іс-шаралар жоспарын
құрыңыз.
«Ғибратты сөз» айдарында
берілген Сүлеймен Мәметтің мәтін үзіндісін оқып, өз пікіріңді
білдір.
Есте сақта!
Одағай және одағай түрлерімен
таныстыру.
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру
|
Оқушылар орындап келген тапсырмаларын
тексертеді.
Оқушылар сұраққа жауап береді.
Содан соң
«Ғибратты сөз» айдарында берілген халық ауыз
әдебиетінен алынған батаны оқып, оған қатысты өз пікірлерін ортаға
салады.
Ережемен танысады. Қажетті ақпаратты жазып
алады.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын оқиды
Дескриптор
-сұраққа жауап береді
- өз пікірлерін білдіреді
-пікіріне дәлел келтіреді
ҚБ ауызша бағалау
Жарайсың!
Керемет жауап!
Ұтыды ой!
Тамаша!
Құнды пікір болды!
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық
жұмыс.
1-тапсырма.
184-бет. «Әжемнің қонағы» үзіндісін
мұқият тыңда. Автор көзқарасы мен көтерілген мәселені анықта. Автор
неліктен қарлығашты қонаққа
теңеген?
Ойтүрткі сұрақ:
1. Неліктен қарлығаштың ұясын
бұзуға болмайды?
2. «Қонағыма қол көтергенің –
мені сыйламағаның», – деу арқылы автор қандай дәстүрді
меңзейді?
3. Қазақтың қонақ күту
ерекшелігі туралы қандай мәліметтер
білесіңдер.
4. Мәтінде әжесінің көңіл
күйін білдіретін қандай сөздер бар? Жекіру мәніндегі сөздерді теріп
жаз.
Жеке
жұмыс
5-тапсырма.
186-бет. Одағайларды қатыстырып, үйіңе
келген қонақты қалай қарсы алғаныңды, қандай жағымды сәттерді есте
сақтағаныңды сипатта.
Алақай! Әттеген-ай! Қане! Ә!
Тәйт! О-о-о! Бәрекелді! Қап! Пай-пай! Пәлі!
Оһо!
Жұптық
жұмыс.
6-тапсырма.
186-бет. Үш тапсырманының бірін таңдап
алып, жұбыңмен орында.
1. Қазақ халқы үшін
қонақжайлылықтың неліктен маңызды екендігі туралы қысқа хабарлама
жаз.
2. Қонақжай болу деген нені
білдіретіні туралы сыныпта сауалнама жүргізіп, қорытындысын
жаз.
3. Қонақжайлылық дәстүрлер
туралы таныстырылым дайында. Ұсынылатын тақырыптар:
«Қонақжайлылықтың күнделікті өмірдегі маңызы», «Әртүрлі елдерде-гі
қонақжайлылықтың мәдени
ерекшеліктері»
|
Оқушылар QR код арқылы мәтінді
тыңдап, жекіру мәніндегі сөздерді теріп жазады. Мәтін мазмұны
бойынша автордың айтайын деген ойына талдау жасайды,
себеп-салдарлық байланысты
анықтайды.
Оқушылар одағайларды қатыстырып, қалай қонақ
күткені жайлы мәтін жазады.
Оқушылар берілген үш
тапсырманының бірін таңдап алып, жұбымен
орындайды.
|
Дескриптор
-
мәтіндегі көтерілген мәселені
анықтайды
-
автордың айтайын деген ойына
талдау жасайды
-
жекіру мәніндегі сөздерді
теріп жазады.
Дескриптор
-
мәтін
жазады.
- қонақ күткені жайлы жазады
-одағайларды қатыстырады
Дескриптор
-
үш тапсырманың бірін
орындайды
|

|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: «Екі жұлдыз , бір
тілек»
Үйге тапсырма: 8-тапсырма,
186-бет.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй тапсырмасын жазып
алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|