Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу
Сынып тазалығына, оқушы оқу-құралдарына мән
беру.
Жұмбақты шешіп, бүгінгі сабақтың тақырыбына
болжам жасаңдар.
Жүйткіген дәу күйінде
«Жүйрік», – деп ел сүйсінді.
Тас
жолда жұртты тасып жүр,
Жылдамдыққа басып жүр.
Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен
таныстыру
Қызығушылықты
арттыру: Жұмбақты
шеш:
1.Он екі ағайынды бірінен соң бірі жүреді,
бірін-бірі қуып жете
алмайды. (Айлар).
2.Төрт ағайынды қашады, олар
бір-бірін қуып жете
алмайды. (Дөңгелектер.)
|
Кезекші мәлімдемесі
Оқушылар жұмбақтың шешуін тауып, бүгінгі сабақтың
тақырыбына болжам жасайды.
Оқушылар жұмбақтың
шешуін табады.
|
Дескриптор
-жұмбақтың шешуін табады
-
сабақтың тақырыбына болжам жасайды
Қалыптастырушы бағалау:
«Жарайсың!»
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс «Кім
жылдам?»
2-тапсырма,92-бет. Мәтінді оқып, мәтін мазмұнын
түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырыңыз.
Ойтүрткі сұрақтар:
1.
Қоғамдық көлік не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
2.
Мәтіндегі қоғамдық көлік түрлерінің қайсысын көбірек
пайдаланасыңдар?
3.
Өз қалаларыңда қай қоғамдық көлік түрлері жиі
кездеседі?
Есте сақта!
Сан есімдердің зат есімнің орнына қолданылуы
жайлы түсінік беру.
Жеке жұмыс.«Дұрыс,
бұрыс»
6-тапсырма,
93-бет. Қоғамдық көлікте жолаушылар
ұстана-тын ережелердің дұрыс не бұрыс екенін анықтап, кестеге
жазыңдар.
1.Жасы үлкен кісілерге орын
беру керек.
2.Көлік ішінде ұялы телефонмен
немесе қасыңдағы достарыңмен айғайлап сөйлесуге
болады.
3.Ауыр заты бар немесе балалы
кісілерге мініп-түсуге көмектескен жөн.
4.Көлік ішінде әрі-бері
жүгіруге болады.
5.Көлік терезесінен басыңды
шығаруға болады.
6.Көлік ішінде тамақ,
балмұздақ жеген дұрыс емес.
7.Жүргізушімен сөйлесіп, оны
алаңдатуға болады.
8.Көлікте аяқ киіміңді
тазалап, киімдеріңді қаққаның әдепсіздік болып
саналады.
9.Қоғамдық көлікте әрдайым
мәдениетті, өзара сыпайы болған жөн.
Жұптық жұмыс. «Қажеттісін таба
біл»
3-тапсырма. Берілген мақал-мәтелдердің
ішінен сан
есімдердің зат есім орнына
қолданылып тұрғанын тауып, сол мақал-мәтелді көшіріп
жазыңдар.
-
1)Жүздің
түсін білгенше, бірдің атын біл.
-
2)Аларманға алтау аз,
берерменге бесеу көп.
-
3)Жүз теңгең
болғанша, жүз досың болсын
-
4)Жігіт бір сырлы, сегіз
қырлы болсын.
-
5)Жеті рет
өлшеп, бір рет кес
-
6)Екі аяқтыда бажа тату,
төрт аяқтыда бота тату.
7))Аларманға алтау
аз, Берерменге
бесеу көп.
|
Оқушылар мәтінді оқып, мәтін мазмұнын түсінуге,
нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастырады.
Сұрақтарға жауап береді.
Сан есімдердің зат есімнің
орнына қолданылуы жайлы ережемен танысады.
Оқушылар қоғамдық көлікте
жолаушылар ұстанатын ережелердің дұрыс не бұрыс екенін анықтап,
кестеге жазады.
Жауабы:
1.
Дұрыс
2.
Бұрыс
3.
Дұрыс
4.
Бұрыс
5.
Бұрыс
6.
Дұрыс
7.
Бұрыс
8.
Дұрыс
9.
Дұрыс
Оқушылар
берілген мақал-мәтелдердің
ішінен сан есімдердің зат есім орнына
қолданылып тұрғанын тауып, сол мақал-мәтелді көшіріп
жазады.
|
Дескриптор
-мәтінді мұқият оқиды;
-
сұрақтар
құрастырады;
-сұрақтарға жауап береді;
-өз
ойын білдіреді.
ҚБ «Өзара
бағалау»
Дескриптор
-ережелердің дұрыс не бұрыс
екенін анықтайды.
-
кестеге
жазады
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»ашады
Дескриптор
-мақал-мәтелді мұқият оқиды;
-
зат есім орнына қолданылып тұрған сан есімдерді
табады;
ҚБ
«Бағдаршам»
|
|