Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау:
4-тапсырма, 138-бет
Қызығушылықты ояту
«Сұрақты қағып
ал» (сұрақтар қағазға жеке-жеке
жазылып, лақтырылады)
-
Германия Кеңес Одағына соғыс ашқан
күн?
-
Эшелон деген не?
-
Жауды тізе бүктіріп, адамдарды жеңіске жетелеген
қандай күш?
-
Шығармада қандай жер-су аттары
кездеседі?
-
Серік командирге қандай қасиетімен
ұнайтын?
-
Тарихи
деректер Қасым Қайсеновтың «Тау тылындағы бала»
повесінде көрініс тапты ма?
Ғаламтордан Ұлы Отан соғысы жайлы ақпарат
берілген бейнесюжетті көрсету.
1)https://www.youtube.com/watch?v=6Rf56qRu6-A&t=57s
(00-1,25минут аралығында
үзінді көрсету)
2)https://www.youtube.com/watch?v=Ay2F3DKBzkw
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру
|
Оқушылар орындап келген тапсырмаларын
тексертеді.
Оқушылар
қағазға жеке-жеке жазылып,
лақтырылған сұрақтарды қағып алып, сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтардың жауабы:
1)1941,22
маусым
2)
Эшелон (французша echelon)
– темір жол
пойызымен немесе кемемен тасылатын әскери бөлім не бірнеше
бөлімше.
4)Украина
жері – сұрапыл соғыс
кезіндегі Украина суреттеледі.
-
Винница облысы,
Сомогородок ауданы, Зазулин селосы – шығарма кейіпкерінің
бірі Анна Ивановнаның туған жері,т.б.
Бейнематериалды көріп болған
соң, онда берілген ақпараттарға қатысты өз пікірлерін
білдіреді.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын
орындайды
Дескриптор
- сұраққа жауап
береді -өз пікірлерін
білдіреді
|
https://www.youtube.com/watch?v=6Rf56qRu6-A&t=57s
https://www.youtube.com/watch?v=Ay2F3DKBzkw
|
Сабақтың ортасы
|
Жеке жұмыс.
1-тапсырма. Қ.Қайсеновтың «Жау тылындағы
бала» повесінің тақырыптық ерекшелігі туралы пікіріңізді
білдіріңіз.
«Әдебиет – халық өмірінің
айнасы. Әр дәуірдің
өз ойы мен өз сөзі, өз қуанышы мен өз мұңының әдеби шығармалардан
көрініс тауып жатуы – өмір талабы». Ұлы Отан соғысы
жылдарында
көрініс тапқан
ерлік пен
патриоттық сезімді көрсеткен шығарманың
әдебиетке қосқан үлесіне баға
беріңіз.
Жеке жұмыс
2-тапсырма.
Сен құрметте
оны!
Түсіндін, бе,
қарағым?
Ол ақшаға сатқан
жоқ,
Тізеден кесіп
аяғын.
Еріккеннен ұстап та жүрген
жоқ,
Қолтықтағы ұзын
таяғын.
Кеше елге қатер
төнгенде
Ол жауға қарсы
шапты,
Бізді жалмамақ болған
ажалды
Өр кеудесімен қақты...- деп Әбу Сәрсенбаев өз
жырында қасиетін дәріптеген қадірлі тұлғаларымыздың, кешегі
майдангер, бүгінгі ардагерлеріміз-дің қоғамдағы орны
қандай?
|
Оқушылар повесттін тақырыптық
ерекшелігі туралы пікірін
білдіреді. Ұлы Отан
соғысы
жылдарында
көрініс тапқан
ерлік пен
патриоттық сезімді көрсеткен шығарманың
әдебиетке қосқан үлесіне заманауи тұрғыдан баға
береді.
Оқушылар
Әбу Сәрсенбаевтың өлеңінде дәріптеген қадірлі
тұлғаларымыздың қоғамдағы орны қандайдай екенін
анықтайды.
|
Дескриптор
-повестің тақырыптық ерекшелігі туралы пікірін
білдіреді;
-шығармаға заманауи тұрғыдан
баға береді.
Дескриптор
-тұлғаларымыздың қоғамдағы орны қандайдай
екенін анықтайды.
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия: «Жетістік
баспалдағы»
-
Өте жақсы
түсіндім
- Жақсы түсіндім
- Аздап түсіндім
- Түсінбедім
Үйге тапсырма: 6-тапсырма,
139-бет.
|
Оқушылар сабаққа кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың сабақта берген жауаптарына қарай ФБ
қойылады
|
Жаңашылдық (новация) – бұл шығармашылық ғылыми – зерттеу немесе
өндірістік қызметтің өнімі, кез – келген құбылыс, оны пайдалану
адам өмірінің нақты өмір сүру сферасында белгілі бір нәтижеге қол
жеткізеді.
Жаңашылдық –
бұл ерекше сипаты болып қоғамға бұрынырақта белгісіз болған
өнімдерді тұрақты іздеу мен жасап шығару болып табылатын,
шығармашылық қасиеті бар тұлғалар қызметінің
қорытындысы.
|